5 noutati cosmetice ale anului 2017

La multi ani, fete dragi si bine v-am regasit in noul an! ‘Afara ninge linistit si-n casa arde focul’..nu-i chiar asa, dar intelegeti voi ideea. 🙂 Sa fiti sanatoase, iubite, fericite, zambarete, puternice, increzatoare si frumoase ca sa reusiti sa va indepliniti cu brio fiecare dorinta in parte.

Mi-a fost dor de voi si mi-a fost dor sa scriu pe blog saptamanile astea trei de pauza (nici nu stiu cand au trecut asa de repede) chiar si randurile acelea rapide ale mele. Imi vin mereu idei pe care imi doresc cu ardoare sa le impartasesc cu voi, dar timpul nu imi permite sa ma intind pe cat de mult m-ar lasa inima. Asa ca voi trece direct la subiect si va voi povesti despre cinci produse de beauty care se vor lansa in prima jumatate a anului 2017 si pe care eu abia le astept.

sweet-peach-collection

Colectia Too Faced Sweet Peach – daca anul trecut lansau in editie limitata paleta de farduri de ochi Sweet Peach, in acest an cei de la Too Faced revin cu o intreaga colectie de machiaj ce poarta semnatura Sweet Peach. Cat de curand va fi disponibila si in magazinele Sephora de la noi, iar produsul care ma incanta pe mine cel mai mult este paleta iluminatoare – Sweet Peach Glow Peach Infused Highlighting Palette.

sweet-peach-glow

benefit-galifornia-blush

Benefit GALifornia – celor sase blushuri Benefit la cutiuta li se adauga minunatul GALifornia golden pink blusher a carui nuanta este inspirata de frumusetea si lumina calda a soarelui californian. Eu am avut ocazia sa il incerc acum cateva luni si mi-a placut foarte mult. Are un miros dulceag de grapefruit rosu si vanilie, o stralucire blanda si rezista foarte bine pe piele.

urban-decay-vice-liquid-lipstick

Urban Decay Vice Liquid Lipstick – stiti pasiunea mea pentru rujuri si in mod special pentru rujurile lichide. Cei de la Urban Decay au anuntat recent lansarea primelor lor rujuri sub forma lichida – Urban Decay Vice Liquid Lipstick – care vor fi disponibile in nici mai mult nici mai putin de 30 de nuante, care mai de care mai variate si mai minunate. Rujurile vor avea finish-uri diferite (Comfort Matte si Metalizzed), promit sa fie waterproof, kiss-proof, life-proof, iar eu ard acum de nerabdare sa le incerc.

armani-power-fabric-foundation

Giorgio Armani Power Fabric Foundation – Luminous Silk Foundation este unul dintre fondurile mele de ten preferate asa ca abia astept lansarea in aceasta primavara a noului Power Fabric Foundation. Acesta promite o acoperire mare, o textura lejera si un finish natural, o aplicare usoara si protectie, SPF 25. Cu 12 nuante disponibile nu prea are cum sa dea gres.

almond-milk-honey

Almond Milk & Honey este noua gama pentru ingrijirea corpului de la The Body Shop si este recomandata in special persoanelor cu pielea sensibila, uscata. Imbogatite cu ulei de migdale si miere, produsele sunt blande cu pielea, au texturi placute si fine, refac si calmeaza, iar parfumul din compozitia lor este foarte subtil, hipoalergenic. Almond Milk & Honey face bine si se simte bine! Sa vedem. 🙂

Ce v-ati dori sa incercati dintre toate produsele descrise mai sus? Eu recunosc ca nu voi avea stare pana nu voi incerca fondul de ten si rujurile lichide.

Va pup si va mai astept!

2 thoughts on “5 noutati cosmetice ale anului 2017”

  1. Toate produsele arata bine! Cel mai mult ma tenteaza noutatile The Body Shop, incerc sa imi imaginez mirosul produselor si imi cam place ce imi imaginez. Macar un sapunel tot imi iau.
    Altceva voiam sa te intreb. Ai vreo informatie despre Urban Decay, a aparut si in celelalte magazine Sephora, sau inca e intr-un singur magazin (imi scapa acum mallul in care au aparut produsele astea anul trecut)?

Leave a Reply

