Preludiul unei pasiuni intr-o sticluta de parfum – Allways Red Femme

Saptamana aceasta este una speciala pentru brandul de beauty Elizabeth Arden si nu as vrea sa treaca neobservata. De maine, 15 noiembrie si pana vineri, 18 noiembrie Yves Hajjar, Elizabeth Arden International Make-up Artist, va fi in Romania pentru a ne prezenta ultimele trenduri de beauty si a ne impartasi sfaturi si trucuri in realizarea unui machiaj de toamna perfect.

yves-hajjar-elizabeth-arden-international-make-up-artist

Domnul va tine si cateva sesiuni de make-up gratuite asa ca daca vreti sa il cunoasteti, sa ii adresati cateva intrebari si sa vedeti cat de bine se descurca in arta machiajului il puteti gasi in cele trei zile intre orele 12:00 – 20:00 iar vineri intre 12:00 – 18:00 in urmatoarele magazine:

Marti, 15 Noiembrie – Debenhams Mall Vitan Telefon: 031 437 88 96

Miercuri, 16 Noiembrie – Kendra Unirea Telefon: 0727 227 624

Joi, 17 Noiembrie – Sephora Mall Vitan Telefon: 031 410 04 28 / 031 405 77 09

Vineri, 18 noiembrie – Sephora Mega Mall Telefon: 0757 105 952

Cu siguranta cele mai multe dintre voi ati auzit (poate si doar intamplator) de celebra crema Elizabeth Arden Eight Hour Cream – cea buna la toate si super apreciata mai ales in sezonul rece, dar nu stiu cate dintre voi ati avut ocazia pana acum sa o incercati sau sa va satisfaceti curiozitatea cu vreun alt produs de ingrijire, machiaj, parfumerie. Pe perioada celor patru zile vi se pregatesc surprize frumoase si cred ca este momentul ideal sa va programati telefonic intr-unul dintre magazine si sa incercati pe indelete produsele care va atrag. Va voi face si eu cateva recomandari ca sa mergeti la sigur.🙂

elizabeth-arden-always-red-femme

Si pentru ca de cateva zile, de cand am inceput sa il folosesc, ma simt pana si eu atrasa de mine purtandu-l, prima recomandare este noul parfum Elizabeth Arden Always Red Femme – “Always feminine. Always passionate. Always Red.. O aroma extrem de feminina, intriganta, captivanta, misterioasa si sexy ce te face sa vrei sa o porti cu placere zile la rand si de care parca nu ai vrea sa te desparti nicicand.

Notele sale de top compuse din coacaze negre, lamaie si pere verzi, cele de mijloc din flori de piersic, lacramioare si iasomie se impletesc frumos cu cele de baza din vanilie, patchouli, moss si lemn de cedru. Este un parfum dulce fructat, antrenant si delicat, care-ti incalzeste simturile in zilele si serile reci de toamna sau iarna. Sticluta de parfum imi inspira pasiune, pretiozitate, rafinament datorita jocului indraznet de nuante rosiatice pe ceramica neagra (ce pe spate are gravata forma celebrei usi rosii EA) si imi imprima dorinta de a fi rasfatata.

Always Red Femme este un parfum calduros care pe pielea mea rezista cateva ore bune fara sa il simt vreo secunda greoi sau inecacios.

Mi-ar placea sa imi spuneti daca veti ajunge cumva zilele acestea in magazine si care sunt produsele pe care v-ati dori cel mai mult si mai mult sa le incercati?

Si daca veti testa acest parfum sa imi scrieti care este parerea voastra despre el.

Va pup si va mai astept!

2 thoughts on “Preludiul unei pasiuni intr-o sticluta de parfum – Allways Red Femme”

  1. Acum ceva vreme i-am intrebat pe cei de la EA daca aduc parfumul asta, iar acum mi-am primit raspunsul. Ma bucur tare mult si chiar o sa dau o fuga sa-l cumpar. Era tare asteptat ❤

Leave a Reply

