Clarins Advent Calendar 2016

clarins-advent-calendar

Pentru ca nu m-am hotarat inca ce advent calendar sa imi achizitionez, mai am timp pana pe 30 noiembrie sa ma gandesc🙂, am zis sa va povestesc de un altul care mie mi se pare interesant si pe care il gasiti deja exclusiv in magazinele Sephora. Este ceva mai scump decat celelalte doua despre care v-am mai vorbit aici si aici insa daca merita banii mi-ar placea sa imi spuneti voi in comentarii.

Pentru sarbatorile de iarna 2016, Clarins Romania ne invita sa descoperim a 2-a editie a setului Calendar Advent. O minunata oportunitate pentru a incerca produsele lor iconice dar si pe cele mai noi. Cantitatile sunt strict limitate.

clarins-advent-calendar

Clarins Advent Calendar 2016 contine produse cosmetice delicioase pentru 24 de zile rasfat si costa 469 lei.

CONTINE:

15ml Detox Booster, sales product

50ml Beauty Flash Balm, sales product

7ml Instant Light Lip Comfort Oil, sales product

50ml Hand Cream, discovery size

15ml Eau Dynamisante, trial Size

50ml Toning Lotion Camomille, Normal to Dry Skin, trial Size

3,7ml Blush Prodige #02, miniature

4ml Instant Smooth Perfecting Touch,  miniature

5ml Instant Light Natural Lip perfector #01, miniature

0,47g crayon Khol Eye Pencil, miniature

3ml Wonder Perfect Mascara Black #01, miniature

10ml Instant Radiance Boosting base, miniature

10ml Instant Eye Make-up Remover, sample

10ml Cleansing Milk, Normal to Dry Skin, sample

5ml Extra-Comfort Anti-Pollution Cleansing Cream, sample

3ml HydraQuench Intensive Serum Bi-Phase, sample

5ml HydraQuench Cream Normal to Dry Skin, sample

3ml HydraQuench Moisture Replenishing Lip Balm, sample

2ml Blue Orchid Face Treatment Oil “Dehydrated Skin », sample

5ml One-Step Gentle Exfoliating Cleanser, sample

Bag Accessory Leaf

Bag Accessory Macaron

Bag Accessory Flake

3 Gift Tags

clarins-advent-calendar-2016

Hey?! Cum vi se pare? Mie imi place! Pe cateva dintre produse le-am folosit acum ceva timp si stiu ca mi-au placut mult, iar pe celelate imi doream sa le incerc de mult.

Va pup si va mai astept!

13 thoughts on “Clarins Advent Calendar 2016”

  1. Nu cunosc deloc produsele Clarins si ar fi o buna ocazie sa ma familiarizez cu ele, insa mi se pare cam scumput. Mai tare ma tenteaza cel de la Benefit, cred😀

  2. Ieri ma gandeam sa incerc si eu unul dintre calendarele advent ale iernii 2016 si nu stiu pe care sa il aleg. E o varianta buna si acesta de la Clarins, insa mi se pare putin cam scump. Cu toate astea, produsele lor sunt de calitate si foarte apreciate. Acum sunt in dubii, chiar nu stiu pe care sa-l comand :))

  3. Uuuuuu, arata foarte bine iar conceptul de advent calendar e super! Ma bucur sa vad ca incepe sa prinda contur si la noi. Anul acesta insa cel mai okay mi sr pare cel de la L’Occitane. Pupici! 😚

Leave a Reply

