Produsele preferate pentru ingrijirea parului

Daca tot bate vantul atat de tare afara in aceasta dimineata zbuciumata de noiembrie m-am gandit sa va povestesc putin despre cel care are cel mai mult de suferit si zboara in toata partile pe vremea asta: iubitul nostru par din cap. Nu v-am mai prezentat de foarte mult timp produsele pe care le folosesc ca sa-mi ingrijesc parul si nu de putine ori voi m-ati intrebat. Adevarul este ca in ultimul an mi-a fost destul de greu sa gasesc combinatiile potrivite care sa poata satisface nevoile parului meu ultra-simandicos si de asta am tot amanat. Avand un par destul de des dar cu firul subtire mi de incurca foarte repede, se electrizeaza foarte usor, devine frizzy in fractiune de secunda si pentru ca il tin aproape zilnic prins in coada sau coc (maimutica mea cum ma vede cu el desfacut incepe sa il traga si sa-l manance🙂 ) isi cam pierde din forma. Si cum nu prea am timp si nici rabdare sa il spal cum se cuvine (se intampla sa il mai spal si la cinci-sase, chiar sapte zile) – il usuc mai mereu pe fuga si fara sa fiu atenta la detalii – a inceput sa faca figuri tot mai des. Neavand ce face in acest sens, mi-am cautat cei mai buni aliati care sa ma ajute sa il aranjez exact asa cum imi doresc intr-un timp incredibil de scurt si fara prea mult efort. In articolul de astazi va voi prezenta trei dintre ei:

par-frumos

Kiehl’s Amino Acid Shampoo – este samponul care imi place cel mai mult in acest moment. Are o textura cremoasa, miroase foarte placut si natural, imi curata foarte bine parul fara sa mi-l usuce si face ca acesta sa devina catifelat, mai suplu si mai usor de aranjat. Si in plus am observat ca de cand am inceput sa il folosesc nici nu mai imi pica atat de mult par la spalat. Iar la cat de rar ma spal eu ar trebui sa se rupa la greu. Contine ulei pur de cocos fapt ce determina atat mirosul sau dulceag cat si hidratarea lejera, luciul sanatos, elasticitatea si luminozitatea pe care le ofera parului. Aaa si un lucru important.. nu mi-a iritat deloc scalpul si nu m-a umplut de matreata. Deci clar este un sampon care mie imi place (si am incercat o tona in ultimii ani), mai am foarte putin din el si planuiesc sa il recumpar. Este disponibil in mai multe variante, eu il am la 250 ml, dar poate fi achizionat si la 75 ml (perfect pentru calatorii) si la 500 ml si la 1 l. Cred ca imi iau litrul acum.🙂 Ma mai tenteaza si balsamul din aceeasi gama pe care sper sa il incerc cat mai curand. Am primit doua mostre din el atunci cand mi-am achizitionat samponul dar nu stiu pe unde s-au evaporat.

Nu m-as fi gandit niciodata ca imi va placea atat de mult un produs de par Kiehl’s. Cand zic Kiehl’s automat gandul imi zboara la uleiurile pentru ten, cremele pentru ochi.. cam tot ce tine de ingrijirea tenului, dar e interesant ca din cand in cand sa fii surprins placut de lucrurile la care poate nu te-ai fi asteptat sau te-ai fi asteptat cel mai putin.

Si daca tot v-am vorbit de Kiehl’s, voiam sa va mai spun, in cazul in care nu stiti, ca la achizitionarea oricarui produs din magazin vi se ofera un card (ca cel pe care il veti vedea in poza de mai jos) pe care vi se va pune cate-o stampila atunci cand returnati cate-un ambalaj gol. Mai multe stampile inseamna mai multe premii. La trei amabalaje goale returnate veti primi un balsam de buze, la cinci amabalaje goale veti primi un produs in format de calatorie, iar la zece ambalaje goale veti primi un produs la alegere. O sa intelegeti mai bine la ce ma refer din poza. Dragut, nu?

kiehls-card

Moroccanoil Smoothing Lotion – este o lotiune pentru styling si netezire ce se activeaza la caldura feohnului. O aplic pe parul proaspat spalat si umed fara sa mai clatesc, periez apoi parul cu Wet Brush si incep sa il usuc. Lotiunea intensifica stralucirea, ofera definire, controleaza incretirea si firele rebele in timp ce parul devine moale, neted, usor de coafat si parca cu mai mult push-up. Contine cateva ingrediente cheie dintre care amintesc uleiul de argan marca Moroccanoil ce ajuta la regenerarea structurii celulare a parului si la fortifierea acestuia, unt de argan, vitamina E si acizii grasi esentiali. Imi place la nebunie mirosul ei (bine eu sunt foarte atrasa de aroma produselor Moroccanoil) si ma incanta cum se intrepatrunde cu cel al samponului. Avand o formula destula de usoara ce nu ingreuneaza firul de par o mai aplic si pe parul uscat la o zi-doua-trei dupa spalat. Imi stapaneste firele zburlite, iar daca ploua afara, e innorat etc. face ca parul sa nu se mai electrizeze si sa nu se pleosteasca la orice strop picat.

LIL Wet Brush Black – este varianta micuta e periei mele preferate Wet Brush, cea din articolul de aici. Am folosit-o mai des pe aceasta in ultimul timp pentru ca o apuc mai repede si mi se pare ca imi descurca varfurile mai usor. Este perfecta si pentru parul zburdalnic al copiilor.

In general prefer sa imi prind atat parul meu cat si pe cel al fetitei cu elasticele (sau cordoanele de telefon, cum vreti sa le spuneti) de la invisibobble. Sunt disponibile in mai multe culori, dar momentan le prefer pe acestea transparente. Infasurate in jurul parului ele redistribuie presiunea in jurul cozii in mod egal si astfel parul ramane perfect strans in coada pe toata durata purtarii. Nu aluneca, nu lasa urme si nici nu ma trezesc cu fire de par rupte atunci cand le desfac. Vi le recomand!

Imi mai doresc o perie rotativa foarte buna care sa ii mai domoleasca firele rebele inca din momentul uscarii, sa ii dea un usor volum si sa il coafeze spre drept. Cei de la BaByliss au ceva in genul (poza aici), dar inca nu am vazut-o in magazinele de la noi. Voi aveti alte recomadari?

Si cam astea sunt produsele de par pe care le folosesc cel mai des.

Voi ce sampon folositi? Sau care este samponul vostru preferat?

Va pup si va mai astept!

8 thoughts on “Produsele preferate pentru ingrijirea parului”

  1. Recent am apelat la un balayage mai natural ca sa evit vopsitul la maxim o luna ca deja ramaneam fara un pic de par si volum zero.. In perioada asta folosesc si imi place muult de tot produsele Londa Professional gama Visible Repair samponul si masca. Dupa cateva saptamani de utilizare chiar am observat diferente..

  2. Si mie imi plac mult elasticele de par Invisiboble! Chiar nu stiam de conceptul de “back to Kiehl’s”, thanks for the tip! 😙

  3. Nu am incercat niciodata produse de la Kiehl’s. Unde gasim magazine de-ale lor? Imi place cum ai descris samponul si observ ca avem cam acelasi tip de par, subtire si nebunatic, ce se electrizeaza imediat si se incurca. Eu doar ce am inceput sa folosesc un sampon de la Bottega di Lungavita primit in cutia Pick N Dazzle. Sunt multumita de el si astept sa vad ce rezultate da pe o perioada mai indelungata. Kisses

  4. Mi-ai amintit de balsamul de par cu ulei de avocado de la Kiehl’s, trebuie sa il cumpar dar asa greu ajung in AFI, in Baneasa nici nu mai zic.😦 E in top 3 masti/balsamuri de par pentru mine.
    Cumparasem si eu de curand un set de 3 invisibobble, unul l-am folosit pana s-a rupt, pe celelalte doua le-a pierdut pitica, asa imi trebuie daca i-am incredintat cutia. Imi place ca nu il simt deloc in par, mai ales cand dorm, dar la un moment dat se cam largeste, si vad ca se si rupe. O sa mai iau un set, sa vad cum se comporta.

    1. Eu nu am incercat balsamul cu avocado, m-ai facut curioasa si s-ar putea sa ma reorientez.🙂
      Da, se largesc dupa un timp, dar baga-le in apa fierbinte si isi revin. Iar daca se rup se lipesc imediat cu flacara de la bricheta.🙂
      A mea nu prea suporta nimic in par, orice ii pun pana nu il trage nu se lasa. Astea sunt singurele cu care sta macar o ora-doua.🙂

Leave a Reply

