9 produse Sephora de incercat!

Nu stiu daca stiti, dar in aceasta perioada se desfasoara o promotie tare dragutica in magazinele Sephora cat si pe sephora.ro, mai precis pentru oricare 3 produse Made in Sephora cumparate platiti la casa de marcat doar 2 (in general produsul care are cel mai mic pret devine gratis). Oferta este valabila in absolut toate magazinele si va dura pana pe data de 8 noiembrie.

Eu am in plan sa merg in magazin si sa imi cumpar cateva produse, dar pana atunci m-am gandit sa va fac voua cateva recomandari in cazul in care aveti de gand sa profitati de oferta.

Sephora Rouge Veloute Sans Transfert – un ruj de buze lichid foarte pigmentat si super rezistent. Recomand nuantele 01 Always Red, 03 Strawberry Kissed si 13 Marvelous Mauve.

sephora-cream-lip-stain

Sephora Pinceau PRO Teint couvrant fini naturel #53 – imi plac cam toate pensulele de machiaj din gama PRO, dar aceasta este preferata mea. Pot aplica cu ea si fondul de ten si pudra si blush-ul.

sephora-pro-full-coverage-airbrush-53

Sephora Colorful 5 Eyeshadow Palette – o paleta micuta cu 5 farduri de pleoape in culori intense si de lunga durata. Cele patru de mai jos sunt preferatele mele.

Colorful-5-Eyeshadow-Palette

Sephora Long Lasting Kohl Pencil in nuanta 07 Infinite Beige.

sephora-long-lasting-kohl-pencil

Sephora Brow Thickener – un liner pudra pentru a structura, intensifica si indesi sprancenele in maniera naturala sau sofisticata. Este disponibil in trei variante: Blonde, Medium Brown si Brunette. Eu folosesc Medium Brown.

brow-thickener

Sephora Triple Action Cleansing Water – este foarte buna pentru a indeparta machiajul fetei.

sephora-triple-action-cleansing-water

Sephora Face Konjac Cleansing Sponge – sunt buretei pentru curatarea fetei, de origine 100% naturala, fabricati din radacina de Konjac, o planta cu origini in Asia. Permit o curatare a porilor si o exfoliere a pielii fara a o usca sau a-i crea vreo senzatie de disconfort.sephora-konjac-cleansing-sponge

Sephora Cuticule Care Gel – un gel foarte eficient pentru cuticule.

sephora-cuticule-care-gel

Sephora Whipped Cream Body Moisturizer – o crema de corp cu o textura foarte fina, onctuoasa si aerata ce lasa pielea placut catifelata. Daca va simtiti pielea corpului foarte uscata in aceasta perioada ar trebui sa o incercati.

sephora-whipped-body-cream

Am ales 9 ca sa fie 3 cu 3 cu 3.🙂

Voua ce produse va plac de la Sephora? Astept recomandari din partea voastra.

Ati profitat de oferta “2+1”? Daca da, ce v-ati cumparat?

Va pup si va mai astept!

14 thoughts on “9 produse Sephora de incercat!”

  1. Buretelul alb konjac il am si eu si face minuni. Cel putin mie mi se pare genial, il ador. Eu am un ten uscat super dificil dar el chiar nu mi-a creat probleme, din contra.

  2. Eu am profitat de oferta si din prima zi m-am dus glont la mastile de fata si am facut gaura in portofel. Ma atrage foarte tare solutia pentru cuticule si buretele konjac. Thx for the suggestion!

    x Denisa

  3. Lotiunea micelara e foarte buna, o recomand si eu. Am varianta travel-size si sunt f multumita de ea. Am auzit numai cuvinte de lauda despre rujurile lor lichide dar cel mai mult ma tenteaza mastile lor de fata si maini 😊. Te pup!

  4. Despre rujurile mate Sephora am citit numai de bine. Am inteles ca sunt super rezistente.
    Am incercat mai demult un liner pentru sprancene, de la alt brand ce-i drept, si a fost cam rea experienta.

  5. Uuh, ce bine suna oferta! Mie imi plac mult cremele de corp si gelurile de dus de la Sephora. Nu am incercat nimic din gama lor de machiaj inca, dar lip stain-ul in nuanta Always Red e de mult pe wishlist. Nu stiu de ce nu m-am indurat inca sa il cumpar totusi. Kisses

  6. Nu am profitat de oferte lor, aglomeratia de la mall, ma face de multe ori sa sar peste shopping de cosmetice.
    As incerca demachiantul de față, restul produselor nu ma tenteaza, am deja din fiecare categorie prea mult si incerc sa le consum pana nu expira.

  7. Am testat si eu Cleansing Water de la Sephora si mi-a placut mult, o aveau ca si tester. Incercasem cateva farduri pe mana si le-a sters foarte bine. Ca sa nu mai zic ca are si pompita si am vazut-o si in varianta mare, de 500 de ml (parca). E pe lista mea de incercat!

  8. Hmm un lipstain am de muuuult pe wishlist. In afara de farduri si o crema de maini nu prea am incercat produse Sephora, buretelul konjac imi pare tentant😀

Leave a Reply

