Cele trei favorite ale momentului

Mi-am cumparat in ultima perioada trei produse de make-up (high-end, sa le zic asa) si pentru ca absolut toate trei imi plac cred ca este timpul sa va vorbesc si voua despre ele.

becca-x-jaclyn-hill-shimmering-skin-perfector-pressed

Prima achizitie a fost BECCA x Jaclyn Hill Shimmering Skin Perfector Pressed nuanta Champagne Pop (cea in colaborare cu starul youtube amintit mai sus – Jaclyn Hill, eu recunosc ca nu o urmaresc), un iluminator auriu-piersiciu extrem de frumos. L-am comandat de pe cultbeauty.co.uk pe la jumatatea lunii septembrie profitand de oferta disponibila in acel moment pe site si sunt foarte incantata de el. Il folosesc aproape de fiecare data cand ma machiez, imi evidentiaza placut pometii si confera un aspect luminos si sanatos pielii. Textura sa delicata se aseaza usor pe piele, nu se intinde, nu se aduna si nici nu-mi incarca tenul de parca as fi facut baie in sclipici. Particulele iluminatoare sunt fine si astfel eu imi dozez cantitatea de lumina calda pe care mi-o doresc.

Legat de comanda, pentru ca tin minte ca am primit cateva intrebari atunci cand v-am aratat-o pe snapchat, am fost foarte multumita de pachet si de cat de repede mi-a ajuns. A fost prima comanda pe cultbeauty.co.uk si nu am de gand sa ma opresc doar la ea. Mai ales acum cand au adus pe site si produsele Charlotte Tilbury (eu ii ador rujurile, am patru si sunt inebunita dupa ele), produsele de ingrijire a parului OUAI, cu siguranta vor aparea cat de curand si minunatele pachete de Sarbatori, multe tentatii la orizont.

lancome-cushion-blush-subtil

Lancôme Cushion Blush Subtil este momentan fardul meu de obraz preferat. Are acea formula fina, rafinata si eleganta care te face sa lasi orice ai avea in mana si sa iti doresti cu ardoare sa il folosesti numai pe el. Nici nu e de mirare cand te gandesti ca frumoasa si distinsa Lisa Eldridge a contribuit la realizarea lui. Nuanta care mi se potriveste mie cel mai bine este cea din poza de mai sus – 32 Splash Corail. Imi place pentru ca ofera o colorare naturala si vie obrajilor, imi structureaza frumos aspectul fetei, rezista foarte bine si da tenului meu acel aer proaspat, tanar si jucaus. Buretelul din dotare imi este de foarte mare ajutor la aplicare si finisare.

Recent cei de la Lancome au lansat o colectie in editie limitata cu fashion-designerul Sonia Rykiel – Lancome x Sonia Rykiel in care produsele au ambalajele desenate foarte dragut (dungile semnatura sau simpaticele printuri de ochi, buze, inimioare), asa ca daca va doriti sa incercati unul dintre aceste blushuri de tip cushion ar fi mai interesant sa il cumparati asa.

Le gasiti si online pe sephora.ro.

lancome-x-sonia-rykiel-products

Anastasia Beverly Hills Stick Foundation – nu am fost niciodata foarte atrasa de fondurile de ten sub forma de stick. Poate pentru ca mereu am avut impresia ca imi usuca tenul, ca se strang inestetic in anumite portiuni ale fetei, ca nu le pot intinde cum trebuie si lista asta mai poate continua. Insa cu acest produs a fost parca altceva. Inca de cand l-am vazut lansat in America am zis ca de indata ce va aparea si la noi il voi incerca. Si asa am facut. In prima zi in care a aparut in saloane am fost si l-am cumparat.🙂 Si ma bucur pentru ca imi place foarte mult. Este foarte pigmentat, are o textura cremoasa usor de manevrat, o acoperire buna si il pot folosi si pe parcursul zilei in zonele in care am ceva de retusat. Prefer in general sa il aplic cu beauty blenderul pentru ca imi doresc un finish cat mai discret si mai natural.

anastasia-beverly-hills

Din pacate nu au adus toate nuantele in magazine (cel putin cand am fost eu nu erau) asa ca daca aveti de gand sa vi-l cumparati va recomand sa mergeti in saloane sa le incercati. Eu foloseasc nuanta Beige si mi se potriveste destul de bine. Initial am vrut sa imi cumpar o varianta ceva mai inchisa pentru a-mi contura tenul cu ea insa in salon m-am razgandit. Va puteti inspira si din pozele pe care le voi posta mai jos, dar eu va recomand totusi sa incercati inainte nuantele.

anastasia-beverly-hills-foundation-sticks-porcelain-warmporcelain-warmivory-ivory

anastasia-beverly-hills-foundation-sticks-beige-coolbeige-natural-warmnatural

anastasia-beverly-hills-foundation-sticks-golden-honey-warmtan-tan

anastasia-beverly-hills-foundation-sticks-almond-caramel-amber-coolgolden

anastasia-beverly-hills-foundation-sticks-chestnut-cocoa-espresso-walnut

anastasia-beverly-hills-foundation-sticks-ebony-truffle-coolearth-earth

Voi ati incercat vreun produs din cele despre care v-am vorbit mai sus? Daca da, pe care si care este parerea voastra despre el?

Aveti vreun fond de ten stick preferat?

Va pup si va mai astept!

9 thoughts on “Cele trei favorite ale momentului”

  1. Eu nu am incercat nimic din ce ai prezentat, dar imi place mult iluminatol. Cat despre fondul de ten, personal nu am incredere in stick, dar as vrea sa testez, sa vad cum arata pe pielea mea, poate imi castiga increderea.

    1. Iluminatorul este superb!!! Il ador!🙂
      Nici eu nu aveam incredere in fondurile de ten stick, dar acesta chiar imi place. Mai ales atunci cand il aplic cu beauty blenderul.

  2. Şi eu vreau să încerc iluminatorele Becca. Pe mine nu prea folosesc, dar nu strică câteva în kit. Ai idee dacă mai sunt în stoc fondurile de ten ABH?😀

  3. Nuanta blush-ului e superba, imi imaginez cat de frumos arata pe ten.
    Nu am incercat nimic din ce-ai prezentat, cat despre fond de ten stick l-am incercat doar pe cel de la Max Factor la stand, mi-a placut mult doar ca nu aveau nuanta mea…dar il tin minte pentru o viitoare achizitie.
    Mi-ar placea sa vad cum arata cele trei produse pe tenul tau, poate ne vei arata candva o poza cu un machiaj in care le-ai folosit.
    O seara frumoasa iti doresc!🙂

    1. Recomand cu mare drag blush-ul. Chiar daca este un produs scumput parerea mea este ca isi merita banii.
      As fi vrut sa fac o poza, dar lumina din casa nu este prea buna si afara nu am mai apucat. Voi posta poate un selfie pe instagram.
      Pupici!

  4. Eu mi-am luat Moonstone atunci si-mi place la nebunie. De la Lancome mie imi plac rimelurile, restul produselor de machiaj nu prea ma tenteaza. Iar in ce priveste fondurile de ten stick eu am tot folosit unul de la Becca in ultima perioada.🙂

    1. Da, am si Moonstone, doar ca varianta lichida. Momentan sunt mai atrasa de Champagne Pop.
      Blush-urile astea de la Lancome sunt dementiale. Mie imi plac mult, mult!
      Te pup!

Leave a Reply

