Manichiura toamnei in tonuri de kaki si portocaliu

opi-washington-dc-fall_winter-collection-2016

OPI Washington DC Collection mi se pare cea mai tare colectie de toamna lansata in ultimul timp de cei de la OPI. Fiind in colaborare cu frumoasa actrita Kerry Washington (sau Olivia Pope, cum vreti sa ii spuneti – mi s-a facut asa dor sa ma uit la serial, nu am mai vazut niciun episod de la sezonul 3) personajul principal din serialul “Scandal” – serial a carui actiune se desfasoara in jurul Casei Albe, fiecare dintre nuante – 15 la numar – are ceva aparte si special. Eu mi-am colorat deja unghiile cu patru dintre ele si am fost foarte incantata; de la consistenta, mod de aplicare si pana la rezistenta Pale to the ChiefKerry BlossomFreedom of PeachSuzi – The First Lady of Nails sunt sofisticate, cremoase si unice.

Si pentru ca in ultima perioada sunt foarte atrasa si imi place sa port atat in tinute cat si pe unghii verde inchis, verde kaki cu portocaliu, aramiu, ruginiu, mi-am facut degetele pe trei dintre unghii cu Suzi – The First Lady of Nails  – un verde oliv tare placut, iar pe celelalte doua cu Freedom of Peach – un portocaliu cald de toamna. Rezultatul imi place foarte mult, primeste aproape zilnic complimente asa ca m-am gandit sa vi-l arat si voua.

opi-washington-dc-manicure

opi-washington-dc-suzi-freedom-of-peach

Ambele oje s-au intins foarte usor, au o textura densa, sunt lucioase si eu cred ca se vad tare bine pe unghiile mele rotunjite si scurtute.

Celelalte doua nuante Pale to the Chief si Kerry Blossom (care este in editie limitata) le puteti vedea in pozele pe care le-am postat pe instagram:

 

Cum vi se pare manichiura? Care nuanta va place mai mult?

Urmatoarea pe lista mea este Stay Off the Lawn!!

Va pup si va mai astept!

One thought on “Manichiura toamnei in tonuri de kaki si portocaliu”

Leave a Reply

