Rutina de ingrijire a tenului din aceasta dimineata

De cateva saptamani am inceput sa fac cateva schimbari in ceea ce priveste rutina de ingrijire a tenului din fiecare dimineata. Daca rutina de seara ma multumeste in continuare, cu cea de dimineata nu mai gaseam nici un numitor comun. Asa ca am tot experimentat zile la rand introducand, eliminand si adaugand produse pana am ajuns la varianta despre care va voi vorbi in randurile de mai jos si cu care se pare ca momentan tenul meu se intelege de minune. Ba chiar a trecut cu brio si fara sa imi dea emotii de zilele acelea delicate ale lunii.

{Asa cum v-am mai spus in trecut, tenul meu este in general normal, cu mici portiuni grase pe nas si barbie. Nu mai este deshidratat, iritat si nici nu se mai inroseste din orice. Daca vreti sa stiti ce produs m-a ajutat in acest sens v-am povestit in articolul de aici} – asta ca o paranteza.

morning-routine

Revenind, incep dimineata prin a ma spala pe dinti si a-mi curata tenul de impuritatile si sebumul acumulate pe timpul noptii folosind solutia anti-imperfectiuni Garnier Pure Active 3 in 1. 3 in 1 deoarece este un produs multifunctional putand fi utilizat atat ca gel de curatare, gomaj pentru eliminarea celulelor moarte si curatarea porilor cat si ca masca pentru matifierea tenului. Eu il folosesc doar ca gel de curatare si asa imi place. Are o textura grosuta dar placuta, o culoare albicioasa, un miros delicat-> de curat, curata bine tenul fara sa il agreseze in vreun fel si ofera pielii mele o senzatie de confort, catifelare si prospetime. De fiecare data cand il folosesc punctele negre de pe nas devin mai mici si mai mici, iar eu sper ca intr-o buna zi sa le faca sa dispara definitiv.🙂 Vise!

Tapotez tenul cu un servetel de hartie pentru a-l usca, astept in jur de trei-cinci minute, dupa care aplic doar pe zona din jurul ochilor Kiehl’s Super Multi-Corrective Eye-Opening Serum, un produs despre care v-am mai scris cateva cuvinte in articolul de aici. Este un serum cu o textura delicata si fina ce ilumineaza ochii si face ca pielea din jurul lor sa para intinerita si radioasa.

Apoi aplic pe intreaga fata Kiehl’s Daily Reviving Concentrate, un serum cu o textura uleioasa, esential tenului meu in aceasta perioada de tranzitie de la vara spre toamna. Folosesc cam 2-3 trei picaturi pe care le intind uniform cu ajutorul degetelor dinspre centrul fetei spre exterior, evitand ochii. Pielea de pe frunte mi se pare ceva mai uscata asa ca acolo insist ceva mai mult cu aplicarea lui. Se absoarbe destul de repejor in piele, in doar cateva minute, iar aceasta nu devine deloc incarcata sau grasa ci doar hidratata, catifelata si luminoasa. Fiind un amestec fin de ulei esential de radacina de ghimbir, ulei de floarea soarelui si ulei de Tamanu acesta ajuta pielea sa se simta proaspata si sa arate plina de energie de dimineata pana seara. Cand simt ca a patruns suficient de mult in piele trec la aplicarea urmatorului produs.

Paula’s Choice Resist Super-Light Daily Wrinkle Defense SPF 30 este o crema de fata colorata cu protectie minerala care mie imi place extraordinar de mult. Mai am foarte putin din ea, dupa cum vedeti tubul e turtit pentru ca ma tot chinui sa scot si ultima picatura din el si trebuie neaparat sa imi cumpar unul nou. Pentru mine aceasta crema nu este doar un produs cu SPF minunat ci si un fond de ten absolut fantastic! Se intinde foarte usor cu degetele, ofera o acoperire bunicica uniformizand placut aspectul tenului si repectandu-i in acelasi timp personalitatea individuala, are o formula eleganta, contine doar ingrediente benefice pielii si o face sa para mereu supla si fina. Rezista foarte bine, nu imi usuca deloc tenul ci doar ii absoarbe excesul de sebum si il tine usor matifiat cateva ore bune. Imi place la nebunie si de mai bine de doi ani o tot cumpar. Combinata cu produsul descris mai sus tenul meu s-a bucurat si de acea lumina si stralucire speciala pe care eu o mi-o doresc de la produsele cosmetice pe care le folosesc.

Pentru ca nu am facut nimic special astazi, doar am iesit sa ma plimb cu cea mica prin parc de dimineata, nu am folosit niciun alt produs de machiaj. Doar un balsam de buze colorat, care dupa primul covrigel mancat s-a cam evaporat.

Voi ati folosit vreun produs din cele descrise mai sus?

Va pup si va mai astept!

Leave a Reply

