Favoritele lunii august 2016

Oficial, de acum un an, septembrie a devenit luna mea favorita. Este luna in care s-a nascut viata, fericirea si implinirea mea, luna in care am descoperit cel mai puternic, duios si mai frumos sentiment din lume: dragostea de mama. O dragoste ce nu va putea fi descrisa nici in miliarde de cuvinte, ci doar simtita si din inima traita. [In timp ce scriu aceste randuri ea doarme linistita cu piciorul stang asezat “minutios” pe pieptul meu si eu ma simt extrem de emotionata urmarindu-i cu coada ochiului somnul adanc si dulce. Chiar daca sunt foarte obosita si poate la ora asta ar trebui sa dorm (2:10) prefer sa o privesc si sa zambesc..]

Stiu ca multe dintre voi m-ati rugat sa scriu pe blog si articole legate despre experienta mea ca mama, nu am uitat, insa deocamdata timpul meu este foarte limitat. Promit insa ca va voi povesti la un moment dat tot ceea ce mi se pare mie mai important si o sa va dau si cateva sfaturi care, cred eu, v-ar putea fi de mare ajutor in primul an de viata a bebelusului.

Revin insa la ideea articolului si anume favoritele lunii august. Pentru ca mai toata luna am fost plecata, intre favorite se afla doar produse pe care le-am luat cu mine si pe care le-am folosit cel mai des.

August Favorites

Uleiul de cocos de la Solaris este unul dintre produsele mele preferate (v-am povestit aici de ce). M-am bucurat ca anul acesta au lansat si varianta de ambalaj cu pompita pentru ca asa este mult mai usor de dozat si mai igienic de folosit. L-am luat cu mine in bagaj pentru a-mi stapani parul electrizat sau pentru a-mi hidrata pielea dupa epilat/ras. M-am facut foarte des cu lama pe picioare, iar el mi-a ajutat pielea sa nu se irite sau inroseasca.

L’Oréal Infallible Matte Foundation – mi se pare un fond de ten perfect pentru vara si pentru calatorii. Are o textura lejera, cremoasa, se aplica foarte usor, nu incarca si pastreaza tenul matifiat cateva ore bune. Dupa cum stiti, eu nu sunt fana fondurilor de ten cu finish mat dar in cazul de fata si aplicat cu produsul despre care va voi vorbi imediat rezultatul final este foarte placut si natural.

Real Techniques Miracle Diamond Sponge – este noul buretel pentru aplicarea machiajului lansat de surorile Chapman care mie imi place foarte mult. Are forma unui diamant si aspectul acela de “marble” care pe mine ma atrage. Textura lui mimeaza textura pielii noastre si odata umezit face ca orice fond de ten sa se aseze bine pe ten.

Urban Decay Naked Skin Concealer – initial am cumparat acest produs pentru a-l aplica in zona din jurul ochilor, mai precis pentru a-mi ascunde cu el cearcanele adanci care mi s-au format in ultimele luni. Din pacate, oricat de mult am incercat, nu am reusit sa-l fac sa functioneze asa cum imi doream (v-am mai povestit aici de ce) insa ca si corector de sine statator sunt foarte incantata de el. Imi acopera cu usurinta zonele pigmentate ale pielii, micile venisoare din jurul nasului si ascunde cu delicatete imperfectiunile care mai apar din cand in cand.

Tony Moly Egg Pore Blackhead Steam Balm – este un balsam cu mici particule exfoliante pe care eu il aplic in general pe nas pentru a scapa rapid de punctele negre. Intind o cantitate mica pe zonele cu probleme, masez incetisor in jur 3 minute si clatesc apoi cu apa. Pielea devine mai fina si mai lina.

Rimmel ScandalEyes Micro Eye Liner – l-am primit in cadrul evenimentului Beauty Bloggers Garden Party organizat la inceputul lunii august cu sprijinul Coty Romania si pentru ca mi s-a parut interesant dupa ce l-am testat pe mana l-am adaugat in bagajul de makeup. Nu m-am machiat foarte des la ochi in zilele cat am fost plecata, dar atunci cand o faceam ma bazam pe acest eyeliner (mi-am luat cateva farduri la mine insa nici o pensula :)) ). Este pigmentat, are varful acela de stilou subtire cu care eu reusesc destul de usor sa imi trasez  o linie precisa la baza genelor superioare, se usuca repede, doar ca nu este foarte, foarte rezistent. Insa daca aplic primer pe pleoape nu mai am nicio problema.

B.U. in action Lemon & Vanilla Mousse – daca aveti o zi mai grea si mai obositoare va recomand sa va indulciti si sa va bucurati simturile cu aceasta “prajiturica de dus” de la B.U.

Oja mea preferata si cea pe care am purtat-o toata luna august pe unghii este OPI Pale to the Chief si face parte din colectia de toamna OPI Washington DC Collection. Apropo de asta, mi s-a facut asa un dor de serialul Scandal. Nu am mai vazut de la sezonul trei, cred. Ce s-a mai intamplat?

OPI-Washington-DC-Collection

Pe final va recomand cu drag sa vizitati Casa Kraus si Biserica fortificata din Crit, un sat sasesc foarte frumos si vesel situat in inima Transilvaniei. Daca vreti sa va deconectati, sa va linistiti si sa simtiti din plin viata la tara faceti-va timp sa experimentati locuri simple, dar pline de farmec.

Casa Kraus Crit

❤️ #saptamanahaferland #saptamanahaferland2016 #criț #bisericafortificata #sasiiteasteaptainfamilie

A photo posted by Dariana Radulescu 👼👸🏻📷💄🌟🇦🇺 (@darlyst) on

Criț, Romania #criț #saptamanahaferland #saptamanahaferland2016 #sasiiteasteaptainfamilie #bisericafortificata #deutschkreuz

A photo posted by Dariana Radulescu 👼👸🏻📷💄🌟🇦🇺 (@darlyst) on

 

Va pup si astept sa imi povestiti si voi ce locuri frumoase ati mai vizitat prin tara in aceasta vara.

P.S. Stiu ca va raspund cu intarziere la comentarii, imi cer scuze, insa sa stiti ca le citesc cu mare, mare drag.

8 thoughts on “Favoritele lunii august 2016”

  1. Hello🙂
    Neapărat trebuie sa pun mana pe gelul de dus B.U. in action, cred ca miroase delicios…
    E foarte frumoasa nuanța ojei OPI, de fapt aproape întreaga colecție îmi place. Eu am fost la Colibita, într-o mica plimbare de o zi, și aștept cu muuultă nerăbdare luna octombrie, ca sa merg în Barcelona🙂
    Te pup!

Leave a Reply

