Noutati cosmetice de la Too Faced

Brandul de beauty Too Faced lanseaza in aceasta perioada cateva produse noi si pentru ca mie mi se par destul de interesante, mai ales acum cand incerc sa fac mici schimbari in rutina de makeup, am zis sa va fac cunostinta si voua cu ele.

Too Faced Born This Way Concealer

Si voi incepe cu un produs pe care il gasiti deja in magazinele Sephora si anume Born This Way Concealer. Anul trecut a fost lansat si un fond de ten cu acelasi nume, fond de ten despre care eu v-am mai povestit aici pe blog si de care nu sunt foarte incantata. Insa concealerul am inteles ca este mult mai fain (ca tot va scriu din Ardeal🙂 ) asa ca ma rod degetele sa il incerc si pe el. La noi este disponibil in sapte nuante si costa 122 lei.

Too Faced Brow Quickie

Too Faced Brow Quickie – stiti cum imi sclipesc ochii atunci cand descopar un nou produs pentru infrumusetarea sprancenelor. Brow Quickie este un gel nuantator imbogatit cu microfibre care adera la firele de par oferind un volum placut si o definire naturala sprancenelor. Din descriere si dupa felul in care arata mi se pare ca este foarte asemanator lui Gimme Brow de la Benefit asa ca daca va incanta acest tip de produse pentru sprancene merita incercat. Este disponibil in doar doua nuante  – Universal Taupe si Universal Brunette.

Too Faced Melted Matte

Too Faced Melted Matte Liquid Lipstick – pentru ca in general prefer sa imi colorez buzele cu rujuri care au texturi mate sau semi-mate, acest ruj lichid mat si ultra-rezistent, cum este descris de cei de la Too Faced, a intrat rapid pe lista mea de dorinte. Pe doua dintre cele zece nuante care sunt disponibile la noi le-am incercat deja si imi plac foarte, foarte mult. De la stanga la dreapta si de sus in jos ele sunt:

  • ・Sell Out
  • ・Queen B
  • ・Bend and Snap!
  • ・Lady Balls
  • ・Evil Twin
  • ・Child Star
  • ・Feelin’ Myself
  • ・It’s Happening
  • ・Unicorn
  • ・Drop Dead Red

 

Preferatul meu este Queen B si pe el am de gand sa mi-l cumpar! Fiecare ruj costa 94 lei.

Too Faced Lip Injection Glossy

Too Faced Lip Injection Glossy – sunt glossuri de buze ideale pentru cele care prefera texturile sticloase si radioase. Nuantele sunt:

  • Angel Kisses
  • Milkshake
  • Spice Girl
  • Babe Alert
  • Let’s Flamingle
  • Like A Boss

Too Faced Sketch Marker Liquid Art Eyeliner

Too Faced Sketch Marker Liquid Eyeliner – un nou tus de ochi inspirat din arta caligrafiei japoneze, disponibil in 12 nuante care de care mai frumoase si potrivite pentru cam toate tipurile de machiaj.

Si cam astea ar fi. Eu sunt cel mai mult atrasa de concealer si de rujurile mate. Voi?

Va pup si va mai astept!

5 thoughts on “Noutati cosmetice de la Too Faced”

  1. Si eu as vrea sa incerc concealerul. Si asa am ramas fara si nu stiam ce sa folosesc.
    Am avut Fitt Me de la Maybelline, dar nu m-a dat pe spate. E bun, dar mie imi trebuie ceva mai hardcore :))) Sper sa fie bun asta. Ma duc zilele astea sa inspectez terenul🙂

    Intre timp, mor de ciuda ca am ratat paleta Sweet Peach, care a fost editie limitata. Dar, o sa imi cumpar Chocolate Bar, ca sa compensez hehe🙂

  2. Wohoo! Daca reusesc sa consum un ruj mat Bourjois pana cand ajung in Bucuresti, poate incerc si unul dintre cele mate de la Too Faced. Incerc, vad cum e si daca place place, poate cumpar.😀 Cand dau o poala de bani pe un produs, TREBUIE sa fie absolut minunat, altfel ne suparam.

Leave a Reply

