Favoritele lunii iulie 2016

Ne pregatim sa plecam cu bebe intr-o scurta (sau mai lunga, depinde) plimbare prin tara si de trei zile incoace ma tot gandesc cum sa aranjez, ce sa pun in bagaje si cat de eficient sa le impachetez. Nu vreau sa ma car nici cu multe dupa mine, dar nici nu vreau sa ma trezesc ca nu am aia, nu am ailalta, poate ca mi-ar mai fi trebuit aia, cred ca ar mai fi incaput aici ceva si tot asa. Stiu cum fac si cat ma stresez atunci cand imi lipseste ceva si mai e si vina mea.🙂

Acum am luat o pauza si in timp ce bebelusica se joaca in patutul ei (nu cred ca o s-o tina prea mult, mai ales daca se intoarce spre mine si vede ca sunt cu laptopul in brate) m-am gandit sa scriu un nou articol pe blog si anume preferatele lunii iulie. Da, stiu, ne apropiem cu pasi rapizi de jumatatea lui august, dar nu-i problema pentru ca produsele pe care le veti vedea mai jos le folosesc cu drag si spor inca si acum.

Favoritele lunii iulie

Giorgio Armani Luminous Silk Foundation – este cel mai minunat fond de ten dintre toate cele pe care eu le-am incercat! Are o textura aparte, foarte lejera si matasoasa, iar de fiecare data cand ma dau cu el tenul meu pare mult mai tanar, este mai luminos si cu un aspect proaspat si diafan de parca as avea doar 15-16 ani. Il ador din toate punctele de vedere si chiar daca are pretul pe care il are (210 lei in Douglas Baneasa) merita fiecare leut!

Benefit Gimme Brow – stiti ca sprancenele sunt slabiciunea mea. Daca nu apuc sa le aranjez si sa le conturez cat de cat am impresia ca intregul machiaj nu are niciun farmec. Si cum in ultima perioada nu mai am timp de aproape nimic, mi-am cautat un produs care sa faca treaba buna in doi timpi si trei miscari. Asa am descoperit gelul nuantator pentru sprancene Gimme Brow de la Benefit (cel in ambalaj nou, foarte chic) care reuseste sa le defineasca, sa le ofere volum si un strop de contur fara sa le ia insa din naturalete. Nuanta pe care o folosesc este una noua si anume 03 Medium.

Givenchy Le Rouge-a-Porter nuanta Beige Plumetis (103) – de cand cu caldurile astea nu mai imi vine aproape deloc sa imi colorez buzele cu ceva. Singurul produs care ma face sa ma dau cu el mereu si mereu este acest ruj slim de la Givenchy. Textura sa fina si hidratanta ofera buzelor o culoare luminoasa, naturala si un apect glossy. Abia daca il simt pe buze in decursul celor 6-8 ore cat rezista, iar reaplicarea sa este o reala placere.

Sephora Crayon Gel Intense Waterproof nuanta 05 Deep Green – daca buzele am ales sa mi le machiez destul de putin, ochii i-am conturat ceva mai des cu acest creion de la Sephora. Are o nuanta perfecta pentru vara, un albastru turcoaz care mie imi place foarte mult si care imi evidentiaza frumos privirea, este foarte cremos, iar datorita texturii sale de gel se intinde cu usurinta. Eu il folosesc doar ca eyeliner aplicandu-l la baza genelor superioare si chiar daca nu ma dau de fiecare data cu primer pe pleoape rezista de dimineata pana seara fara sa se stranga, fara sa dispara si fara sa isi piarda din intensitate. Imi place super, super mult si ma bate gandul sa mai imi cumpar alte doua nuante. Poate un maroniu bronz sau cupru.

NYX Soft Matte Lip Cream Copenhagen – abia astept sa vina toamna si sa port acest ruj non-stop. Imi place tare mult cum se vede pe buzele mele si chiar daca mai sus spuneam ca din cauza caldurii de afara nu imi mai vine sa ma dau cu niciun ruj, el ma face sa mai ies un pic din rutina cu care m-am obisnuit.

GLAMGLOW Thirstymud – Mask Soin Hydratant – nu sunt o fana a mastilor de fata de la Glamglow, mi se par destul de scumpe in comparatie cu rezultatele care se vad pe tenul meu dupa ce le folosesc. Aceasta masca a fost recent la reducere in Sephora si mi-am cumparat-o. Nu pot sa va spun cat de mult imi place! Cu ea pot obtine intr-un timp incredibil de scurt un ten superfin, dulce, hidratat si reimprospatat. Si care miroase a inghetata.🙂

La Roche Posay Cleansing Micellar Foaming Water – asa cum va spuneam si in articolul trecut aceasta spuma este in acest moment produsul meu preferat pentru curatarea tenului. O folosesc in fiecare dimineata si imi place cum se simte pielea dupa fiecare aplicare. Chiar am in plan sa o iau acum cu mine in detrimentul gelului micelar.

Si cam astea sunt produsele care mi-au ramas in suflet in ultima perioada.

Inchei articolul cu o intrebare pentru voi la care mi-as dori sa imi raspundeti cat mai multe: care este rujul vostru nude preferat? Si de ce?

Va pup si va mai astept!

6 thoughts on “Favoritele lunii iulie 2016”

  1. Foarte faine produsele preferate! Si mi-a placut si prezentarea…🙂
    Ruj nude favorit? Ar fi unul de la Max Factor – nuanta Burnt Caramel si poate ca s-ar incadra si unul cu tenta rozuliu -pudrat de la Golden Rose, Matte Velvet nr 12…
    Te pup!
    Ilda

  2. Preferatul meu este un ruj nude de la Smash Box in nuanta Prime Rose. E super hidratant, velvet, versatil si cu o rezistenta tare buna, iar nuanta mi se potriveste de minune. Am gasit pentru el un dupe de la Rimmel(ca sa fiu asigurata)🙂, dar totusi il prefer pe primul.
    Vacanta placuta!🙂

  3. Rujul meu preferat nude este velvet teddy de la MAC. Îmi place fiindcă este culoarea perfecta si mai este si mat care e hot in acest sezon🙂

Leave a Reply

