3(+1) de la La Roche Posay

Sa scriu despre demachiante si produse pentru curatarea tenului este placerea mea. Sunt printre produsele de ingrijire pe care le consum cel mai repede, iar in ultimii ani am incercat zeci de texturi si formule incat am ajuns sa imi dau seama dupa primele utilizari daca un produs imi va intra repede in grații sau nu.

De ceva timp incoace am inceput sa folosesc, bineinteles prin rotatie, cateva produse de la La Roche Posay. Fiecare dintre ele are ceva aparte si a obtinut un loc sigur in ritualul meu de ingrijire asa ca m-am gandit ca ar cam fi cazul sa va povestesc si voua mai multe. Si voi incepe de la stanga la dreapta cu cea mai recenta achizitie dintre ele..

La Roche Posay Cleanser

La Roche Posay Cleansing Micellar Foaming Water – o spuma de apa micelara ideala pentru curatarea tuturor tipurilor de ten, inclusiv a celor sensibile. O folosesc in general dimineata pentru a indeparta cu usurinta impuritatile si transpiratia adunate in timpul noptii pe piele. Textura sa delicata, usor satinata imi curata pielea, o purifica si-o pregateste cu blandete pentru urmatorul pas de ingrijire. Din lipsa de timp si fiind zilnic pe graba am mai aplicat-o si seara pentru a-mi indeparta repede machiajul pe care-l aveam pe ten si mare mi-a fost mirarea cand am vazut cat de bine a demachiat fondul de ten. Am venit cu o discheta imbibata cu apa micelara si nu s-a mai luat absolut nimic pe ea. Iar un aspect important in ceea ce o priveste este faptul ca nu-mi usuca si nu-mi inaspreste deloc tenul. Nu eram eu o mare fana a produselor de curatare sub forma de spuma (unul dintre motive era cel descris in propozitia anterioara – imi uscau tenul) dar in ultimul an am descoperit doua astfel de produse care mi-au depasit asteptarile si pe care le folosesc acum cu drag.. iar unul dintre ele este asa cum banuiti aceasta spuma! Are acel miros specific produselor La Roche Posay care mie imi place pentru ca imi destinde si-mi relaxeaza simturile. Nu contine alcool, are ingrediente bune, iar La Farmacia Tei costa 50 lei.

Rosaliac gel micelar demachiant de la La Roche Posay – pe acesta il foloseam ceva mai des asta iarna-primavara, atunci cand aveam acele mici (sau mari) problemute cu tenul despre care v-am mai povestit pe blog – era sensibil, deshidratat si parea mai mereu iritat (l-am inclus si la preferate in articolul de aici). Gelul acesta este bland cu pielea, are o textura extrem de fina, placuta la atingere ce calmeaza, curata si hidrateaza indelung. Nu are miros, nu irita pielea, iar eu m-am invatat sa il iau cu mine atunci cand plec pe undeva pentru a-mi priva tenul de cosuri, scuame sau iritatii. Stiti ce se intampla atunci cand schimbi aerul, apa, patul, lenjeria.. tenul incepe sa se revolte si apar acele mici bubite deranjante. De cand am inceput sa nu mai fac experimente si m-am invatat sa il iau pe el mereu in calatorii nu am mai avut nicio “nemultumire” pe care sa trebuiasca sa o ascund tot sejurul.🙂 Desi pe ambalaj scrie ca nu necesita clatire eu prefer sa imi umezesc tenul dupa fiecare folosire. Are un recipient foarte dragut, cu pompita prin care se vad acele bule mici de grasime, numite micele. La Farmacia Tei costa 46 lei.

Apa micelara pentru pielea sensibila La Roche Posay – indeparteaza foarte bine machiajul fetei, nu usuca pielea si are o textura lejera si confortabila. Este recomandata si persoanelor cu ochii sensibili insa eu prefer sa ma demachiez la ochi cu un alt produs. Este formulata ok, doar ca ultimul ingredient este parfumul si eu mi-am promis ca cel putin in zona din jurul ochilor sa nu mai folosesc niciodata produse cu ingrediente mai mult sau mai putin iritante. Se aplica usor cu ajutorul unei dischete damachiante, curata tenul si gatul in profunzime iar mie nu mi-a creat niciun disconfort (de genul iritatii, mancarimi, piscaturi) de cand am inceput sa o folosesc.

Si pentru ca l-am adaugat in poza de grup de mai sus vreau sa povestesc putin despre un alt produs La Roche Posay de data aceasta din sfera celor pentru protectia solara. Este vorba de noul spray-ul ultralejer invizibil pentru fata Anthelios cu SPF 50. Eu il folosesc inca de cand a inceput vara, il port mai mereu in geanta si il aplic pe ten ori de cate ori simt nevoia pe durata intregii zile. Datorita texturii sale placute ce intra rapid in piele, este nelipicioasa si nu lasa urme albe poate fi pulverizat chiar si peste machiaj, lucru pe care eu nu de putine ori il fac. Stiti ca produsele cu SPF trebuie reaplicate pe parcursul zilei, mai ales daca obisnuiti sa stati foarte mult in soare, asa ca acest spray v-ar putea fi de mare ajutor. Recipientul este micut, dragut, intra lejer si intr-un buzunarel.

Pe final vreau sa va intreb ce produse de la La Roche Posay folositi si va plac si care este produsul cu SPF pe care il folositi in aceasta vara?

Va pup si va mai astept!

3 thoughts on “3(+1) de la La Roche Posay”

  1. Gelul Micelar pare interesant, poate am sa il incerc. Din pacate protectia solara de la Anthelios nu sta bine la capitolul ingrediente pentru ca altfel as fi cumparat negresit acest spray😦

Leave a Reply

