Things I’ve Been Loving Lately

Things I’ve Been Loving Lately este articolul care va inlocui favoritele lunii. Dupa cum ati observat, nici la finalul lunii mai si nici la finalul lunii iunie nu am apucat sa va arat care au fost produsele care mi-au placut mai mult si mai mult in luna respectiva asa ca in articolul de astazi m-am gandit sa va prezint cele mai faine lucruri pe care le-am testat, mancat sau purtat in ultima perioada.

Things I’ve Been Loving Lately

Si voi incepe cu paleta Too Faced Semi-Sweet Chocolate Bar Eye Palette care este paleta mea preferata dintre toate paletele de machiaj pe care le am. Imi place mult textura fardurilor, ma incanta lejeritatea cu care se intind pe pleoapele mele si faptul ca imi rezista ore intregi fara sa se stranga in pliuri. Daca mai tineti minte va povesteam acum ceva timp ca m-am machiat la ochi cu ea si in ziua in care s-a nascut fetita mea asa ca va avea mereu un loc aparte in inima mea. Nuantele pe care le-am folosit cel mai des in ultimul timp sunt Caramel, Bon Bon, Peanut Butter si Truffled.

Anthelios SPF 50 de la La Roche Posay este un spray cu SPF cu o textura ultra-lejera, invizibila si nelipicioasa care intra rapid in piele fara sa lase pete sau urme albe. Fiind un produs aproape invizibil pe ten se poate aplica si peste machiaj, lucru care pe mine ma incanta peste masura deoarece ma pot da cu el ori de cate ori vreau pe parcursul zilei. Recipientul este destul de micut si incape in cam toate gentile pe care le am.

Avon Ideal Lilac este un alt ruj din gama Perfectly Matte care mie imi place foarte mult. Are o nuanta deosebita (un roz-lila foarte interesant, de vara asa), o consistenta foarte placuta, o rezistenta buna, se simte confortabil pe buze si se intinde foarte usor. Desi are o finisare mata nu imi usuca deloc buzele.

Vita Liberata Trystal Minerals este o pudra bronzanta care mie imi place super super mult! Se aplica extrem de usor cu pensula kabuki din dotare, are o textura fina-fina, lasa pielea placut catifelata, nu pateaza, nu incarca deloc tenul doar ii ofera o colorare superba, perfecta pentru vara. Efectul sau este progresiv, mentinandu-se pe ten in jur de patru-cinci zile. Eu o folosesc si pentru a-mi contura pometii si se descurca admirabil.

Kiehl’s Super Multi-Corrective Eye-Opening Serum – am vazut-o recent pe Kim Kardashian vorbind despre el pe snapchat (userul meu deste darlyst.ro) si asa mi-am adus aminte ca trebuie sa il adaug in poza. Ma dau cu el de atata timp incat am si uitat ca nu am apucat sa va povestesc pe blog despre el. Este un serum dedicat zonei sensibile din jurul ochilor cu o textura fina, somptuoasa ce ilumineaza, hidrateaza si catifeleaza pielea. Este aliatul meu in diminetile cand ma trezesc cu ochii umflati de nesomn, iar cearcanele sunt la mama lor acasa.

Mascara Haute Tolérance de la Avène – am primit la un eveniment varianta asta mica de rimel si initial am zis sa il pastrez pentru calatorii. Eh curiozitatea se pare ca a invins, nu am mai avut rabdare si l-am deschis iar de atunci il folosesc zilnic, zilnic. Genele mele sunt foarte multumite cu el si urmatoarea data cand voi mai ajunge la Farmacia Tei o sa mi-l cumpar, sa il am si in dimensiuni normale. Mai ales ca sunt convinsa ca il voi mai folosi o lunga perioada de timp.

Paula’s Choice Resist Pure Radiance Skin Brightening Treatment – de cand am inceput sa folosesc acest produs tenul meu arata si se simte extraordinar de bine. Este mult mai luminos, textura lui s-a imbunatatit, pare mult mai curat iar zonele decolorate pe care le aveam s-au ameliorat. Sunt foarte incantata de ce vad acum in oglinda, chiar ma uitam de dimineata uimita in oglinda retrovizoare si imi studiam cu placere fiecare coltisor al pielii.

The Body Shop Pinita Colada Fresh Body Sorbet – imi place foarte mult acest produs! De la mirosul tropical si pana la textura.. e o reala nebunie! Il folosesc de fiecare data cand e super cald afara pentru ca ma indeamna la visare (ahh ce dor mi-e de-o vacanta), iar textura sa ultra-usoara de gel-crema imi racoreste pielea, o calmeaza, o reimprospateaza si o super catifeleaza. Imi place mult si scrub-ul din aceeasi gama si ma gandesc acum ca l-am folosit cam prea des zilele acestea.🙂

Perfect Cherries

Ciresele sunt fructele mele preferate. Acum e pe sfarsite sezonul lor si am tot mancat zilele acestea pana m-a durut burta, ca sa nu mi se faca foarte dor de ele pana anul viitor.🙂

Apa este bautura mea preferata (Izvorul Alb pentru mine si Aquatique pentru cea mica, ca tot m-ati intrebat pe snapchat cu ce apa ii fac mancarica). Nu imi trebuie mie niciun suc fancy sau cine stie ce aroma cosmopolita. Dar atunci cand simt nevoia de ceva mai “gustos” adaug in ea si cate feliute de lime, o zmeurica si cateva cuburi de gheata. Ca in poza de mai jos:

Prea vara..🍹💦 #limewater #summer #limes #and #raspberry #limetten #itshotoutside #drink #drinkingwater #starglass #l4l #pic #instasun #instapic #pictoftheday

A photo posted by Dariana Radulescu 👼👸🏻📷💄🌟🇦🇺 (@darlyst) on

 

Iar meniul de vara preferat (recunosc ca mananc cam tot anul🙂 ) este format din rosii cu branza si bineinteles nelipsitele seminte pentru salata de la Solaris.

 

Cele mai delicioase cupcake-uri pe care eu le-am incercat pana acum sunt cele de la Cupcake Philosophy, un magazinas foarte cochet situat in Piata Victoriei. Au un gust adevarat, o consistenta placuta, nu par gretoase si eu sunt o persoana foarte pretentioasa atunci cand vine vorba despre dulciuri. Va recomand daca aveti drum prin zona sa le incercati!

Cupcake Philosophy

De imbracat am un produs pe care l-am tot purtam si pentru care cred ca am dezvoltat o mica obsesie. Este vorba despre acest top kaki de la COS care imi place super mult. Are un material foarte placut la atingere, este mai scurt in fata si mai lung in spate si crapat in laterale. Sa-l port cu jeansi stramti este placerea mea!🙂 Mai este disponibil si pe o alta nuanta, un roz-nude tare dragut care imi place la fel de mult, dar parca nu-mi complimenteaza la fel de bine nuanta pielii. Mie imi plac in general tricourile, camasile, maieurile mai lungi la spate si atunci cand gasesc ceva care sa mi se potrivesca il port pana ma plictisesc.🙂

COS

In cazul in care nu stiti, magazinul COS s-a deschis si in Romania, in Bucuresti, pe Calea Victoriei. Eu l-am vizitat deja de trei ori, dar astept sa se deschida si intr-un mall sa imi fie mai usor sa ajung la el.🙂

Pe final si pentru ca se apropie week-end-ul va las o melodie pe care sa o ascultati in masina cu volumul dat tare in drum spre mare.

Va pup si va mai astept! Si sa imi spuneti si voi ce produse noi ati mai descoperit, pe unde ati mai mers si ce ati mai mancat vara aceasta.

5 thoughts on “Things I’ve Been Loving Lately”

  1. Cred ca imi pun in Wishlist serul Kiehl’s daca zici ca e fain. Hidrateaza bine?
    Ah si ma duc sa mananc si eu niste branza cu rosii ca mi-ai facut pofta😛

    1. Pofta Buna!🙂
      Da, mie chiar imi place; formula contine si mici particule iluminatoare sau cel putin asa mi se pare mie pentru ca ofera o stralucire placuta pielii.
      Pupici!

Leave a Reply

