Reduceri in magazinele Sephora si ce mi-am cumparat eu

De luni cei de la Sephora au dat start reducerilor de vara atat in magazinele lor fizice cat si online. Am fost si eu ieri o fuga in magazinul Sephora din Afi Palace Cotroceni unde am descoperit cateva oferte dragute, mai ales la parfumuri, dar inainte de a va spune ce mi-am cumparat si cat a costat o sa va prezint ce produse reduse sunt de neratat.

Urban-Decay-Revolution-Lipstick

Si voi incepe cu rujurile de la Urban DecayRevolution Lipstick, Sheer Revolution Lipstick sau Matte Revolution Lipstick care erau toate reduse de la 99 lei la 68 lei.  Va recomand sa incercati nuanta Naked ce ofera buzelor o culoare luminoasa, un aspect glossy si este foarte usor de purtat, mai ales acum vara.

Urban Decay x Gwen Stefani Lipsticks

Reduse sunt si rujurile si creioanele de buze Urban Decay x Gwen Stefani. Rujurile costa 69 lei de la 100 lei, iar creioanele 61 lei de la 89 lei. Si pentru ca nu mai am rabdare, o sa va arat acum ce mi-am cumparat; asa cum banuiti este vorba de un ruj si anume Urban Decay x Gwen Stefani 714 Lipstick. Un rosu intens, mat si superpigmentat. L-am incercat prima oara in primavara, atunci cand au adus colectia in magazine si mi-a ramas in gand zile la rand. Cand l-am vazut acum redus la raft nici nu va imaginati cat m-am bucurat. Imi place la nebunie textura lui si cred ca il voi purta super des.

Urban Decay x Gwen Stefani 714 Lipstick

Sper sa ma dau maine cu el si sa va arat pe snapchat cum se vede.

Original-Beautyblender-Micro-Mini

O alta reducere draguta o au bureteii Beautyblender Micro Mini care mie imi superplac. Acestia sunt redusi de la 73 lei la 51.5 lei. Apropo de Beauty Blender, daca aveti de gand sa vi-l cumparati alegeti Sephora unde costa doar 77 lei. In Douglas, de exemplu, este 99 de lei.

MAKE-UP-FOR-EVER-Pro-Bronze-Fusion

MAKE UP FOR EVER Pro Bronze Fusion – este o pudra bronzanta rezistenta la apa cu o consistenta foarte misto. Din pacate nu au toate nuantele reduse la ea, dar daca din intamplare gasiti una care sa vi se potriveasca incercati-o neaparat. Este redusa de la 167 lei la 116.5 lei.

Clarins Pretty Night Palette

Paleta de farduri in editie limitata Clarins Pretty Night care este redusa de la 171 lei la 119 lei.

Valentino Valentina Assoluto Eau De Parfum

 

Parfum Valentino Valentina Assoluto Eau De Parfum la 50 ml redus de la 410 lei la 286 lei si la 80 ml redus de la 555 lei la 388.5 lei.

Mai multe va las sa descoperiti voi in magazine sau pe site. Daca veti merge in magazine atunci vi le recomand pe cele mai mari sau care nu sunt atat de populate, cum ar fi Sephora din Carrefour Orhideea.

Daca va cumparati ceva sa imi spuneti ce si de unde.🙂

Va pup si va mai astept!

3 thoughts on “Reduceri in magazinele Sephora si ce mi-am cumparat eu”

Leave a Reply

