WHAT’S ON MY FACE #2

Nu am reusit nicicum luna aceasta sa pregatesc articolul cu favoritele lunii mai si pentru ca suntem deja la jumatatea ei si nu ar mai avea sens, m-am gandit atunci ca ar fi mai bine ca la finalul lunii iunie sa va arat care au fost produsele cele mai folosite in ultimul timp. Ce ziceti?

Astazi revin insa cu un nou articol “whats’s on my face” care din comentariile voastre am inteles ca va place. Si chiar ma bucur pentru ca si eu il scriu cu drag.

De dimineata m-am trezit destul de devreme, in jur de ora 5 si pentru ca nu am mai putut sa dorm, decat vreo 30 de minute in plus am avut si eu mai mult timp la dispozitie (pana se trezea si bebe) sa ma pregatesc. Se anunta o zi aglomerata si imi doream ca inainte sa pregatesc micul dejun si papa pentru bebe sa am timp sa ma aranjez, sa ma machiez si sa ma coafez ca lumea.. nu doar in doi timpi si trei miscari cum se intampla de obicei.🙂 Am reusit pana la urma, cu parul am avut ceva de furca – nu vroia sa stea de nicio culoare (tot vreau sa il tund, dar nu stiu cand o sa ajung) si atunci am zis sa va arat si voua cu ce produse m-am machiat si cum s-au comportat pe durata intregii zile.

WHAT’S ON MY FACE #2

Bourjois City Radiance Foundation – este descris ca un fond de ten iluminator, cu o formula usoara si aerata, imbogatit cu pigmenti asemanatori pielii, care ofera rezistenta si luminozitate naturala pentru intreaga zi. Intr-adevar ofera o stralucire placuta tenului, ii corecteaza imperfectiunile, insa datorita consistentei sale pe tenul meu se intinde ceva mai greu. Nu imi rezista nici foarte mult dar pentru un look fresh, lejer de zi este ok.

Too Faced Hangover Replenishing Face Primer – este un primer de fata fara silicon cu o textura cremoasa, hidratanta si luminoasa ce are la baza apa de cocos. Mie imi place mult cum imi ramane tenul de fiecare data cand il folosesc si ma incanta stratul sau iradiant si translucid ce imi netezeste imperfectiunile, fara sa imi mascheze sau sa-mi incarce pielea. Miroase si foarte placut, iar obrajorii mei se simt rasfatati la fiecare aplicare. Se intelege bine cu orice fond de ten pe care l-am incercat, insa acum vara l-as recomanda in combinatie cu un fond de ten usor mai mat.

Urban Decay Naked Skin Concealer – am cumparat recent acest concealer si sunt usor in dubii in ceea ce-l priveste. Sunt zile in care imi place si sunt si zile in care nu prea imi place din cauza faptului ca imi usuca pielea din jurul ochilor. Ca plusuri insa se intinde foarte usor, ascunde bine cearcanele si camufleaza rapid imperfectiunile fara sa fie nevoie sa insist.

Honey Bronze Highlighting Dome nuanta 02 PINK de la The Body Shop – am folosit si vara trecuta acest produs, il folosesc si acum pentru ca imi place mult. Este un blush iluminator cu o textura cremoasa, foarte lejera ce ofera pometilor o finisare radioasa si tinereasca.

Sephora Rouge Baume Spf 20 nuanta 03 Enchanting  este un ruj-balsam de buze cu o textura foarte placuta, hidratanta si supla ce imbraca buzele intr-un strat cald, proaspat si luminos dupa fiecare aplicare. Se intinde foarte, foarte usor, chiar si atunci cand nu am oglinda la indemana si rezista pe buze cateva ore bune. Bine, in cazul in care mananc sau beau se estompeaza subtil, dar reaplicarea este o placere datorita senzatiei de catifelare si confort pe care o confera. Il recomand cu mare drag si chiar ma gandesc sa imi mai cumpar inca unul intr-o alta nuanta.

Sephora The Mascara  este un rimel care ofera putin din fiecare: acopera genele fara sa le incarce, le defineste, acestea capata ceva mai mult volum si par un pic mai lungi. Nu pot sa spun insa ca exceleaza la vreun capitol, dar il mai folosesc pentru ca este rezistent si chiar si dupa ce atipesc cu el la ochi (se mai intampla la pranz cand o adorm pe bebelusica) genele isi pastreaza forma placuta.

Bobbi Brown Perfectly Defined Long Wear Brow Pencil nuanta Grey – este momentan produsul meu preferat pentru conturarea sprancenelor. V-am mai vorbit de el in mai multe articole, are varful plat si e foarte usor de aplicat. Iar nuanta mi se potriveste foarte bine. RECOMAND!

Maybelline Colossal Kajal – este un creion negru de ochi super bun si super ieftin. Are varful retractabil, o textura fina de gel, fiind usor de intins si rezistent. Mie imi place sa trasez cu el o linie fina la baza genelor superioare si apoi sa vin cu o pensula-creion sa o intind pentru a creea acel efect de smokey. Rezista foarte bine si pe linia apei fara sa curga spre exteriorul ochiului. In trecut foloseam Smolder de la MAC, dar acum parca acesta mi se pare mai bun.

Si cam acestea au fost alegerile mele de azi.

Sunt curioasa daca voi ati incercat vreunul dintre produsele descrise mai sus si care este parerea voastra despre el.

Va pup si va mai astept!

Urmariti-ma si pe instagram si pe snapchat! User:darlyst.ro.

6 thoughts on “WHAT’S ON MY FACE #2”

  1. Fondul de ten și concealerul mi le doream mult, dar tot citind păreri am rămas în dilemă, nu sunt prea sigură dacă m-ar mulțumi, în special fondul de ten. M-ai făcut acum curioasă și cu primerul Too Faced.
    Tot zic că o să fac și eu un articol de genul ăsta…

  2. Buna,
    Imi plac mult articolele tale de genul What’s on my face. inca nu am folosit niciunul dintre produsele mentionate de tine in articol dar imi par foarte interesante, mai ales primerul.
    O zi frumoasa sa ai!
    pupici

Leave a Reply

