WHAT’S ON MY FACE #1

Astazi am avut o zi ca la balamuc! Am avut atatea lucruri de facut incat la un moment dat nu am mai stiut cu care sa incep si cu care sa termin asa ca spre finalul zilei m-am trezit cu o mare harababura pe cap. Ajutor de “nadejde” mi-a fost mogaldeata mea mica care numa’ dupa mine era si voia sa vada, sa atinga si sa stie ea unde umblu si ce fac.. bineinteles ca mai mult m-a incurcat. I-am facut baita si acum a adormit putin (eu sper ca pana maine dimineata🙂 ) asa ca m-am gandit cat sunt libera sa mai vorbesc si eu cu voi si sa va povestesc ce produse de machiaj am folosit astazi si cum s-au comportat pe parcursul intregii zile.

Mi-am propus ca o data la cateva zile sau saptamani sau luni sa va prezint un astfel de articol ce va purta simplu numele “What’s on my face”. Sper sa va placa si sa va inspire! Eu mai postez din cand in cand si pe instagram poze cu produsele de machiaj pe care le folosesc intr-o zi, asa ca urmariti-ma si acolo.

WHAT’S ON MY FACE #1

Charlotte Tilbury Magic Foundation – este un fond de ten cremos, cu o textura plina si o acoperire buna ce se intinde destul de usor de piele, nu incarca tenul, sterge imperfectiunile si uniformizeaza placut culoarea pielii. Eu am nuanta 3 “Neutral beige shade for fair to light skintones with cool undertones” care desi nu mi se potriveste manusa, se adapteaza rapid pe tenul meu fara sa creeze acel efect de masca (apropo de asta, va rog eu frumos sa fiti foarte atente atunci cand va alegeti nuanta fondului de ten si sa va uitati de doua ori in oglinda atunci cand plecati de acasa pentru ca se vede extrem de urat pe fata unei persoane linia aceea dintre un ten galben, portocaliu, maroniu si un gat alb. In ultimele zile am intalnit cateva persoane care parca isi dadusera cu vopsea portocalie pe fata, nu cu fond de ten si va spun sincer ca abia m-am abtinut sa nu le zic ceva. Dar ma gandesc ca poate nu ar fi inteles si atunci as fi iscat o discutie degeaba). Prefer sa il aplic doar cu degetele sau cu beauty blender-ul pentru ca finisarea sa fie cat mai luminoasa si mai delicata. Desi se lauda cu o rezistenta mare, in cazul meu dupa cateva ore incepe sa dispara subtil de pe nas, din jurul nasului si de pe frunte. Acesta este si unul dintre motivele pentru care nu il folosesc foarte des.

Bobbi Brown Intensive Skin Serum Corrector – anul trecut a fost lansat acest produs, varianta lichida a celebrului lor corector compact (despre care eu v-am mai povestit aici pe blog deoarece este unul dintre produsele mele preferate) si cam de atunci il am si eu. Prefer sa il aplic mai mereu inaintea fondului de ten, peste stratul de crema din jurul ochilor si astept in jur de un minut sa se amestece frumos cu pielea. Varianta pe care o am, Light Bisque 2, are o usoara tenta piersicie, este foarte pigmentat si astfel reuseste sa estompeze cu brio acei km de cearcane pe care ii am. Textura sa cremoasa hidrateaza, uniformizeaza si pastreaza pielea catifelata mai mult timp fara ca aceasta sa para incarcata sau ridata.

Sephora Colorful Matte Eyeshadow nuanta Starlette N262 – este un fard de pleoape roz fuchsia intens, foarte rezistent, foarte pigmentat si cu o textura mata satinata. In cazul de fata eu l-am folosit ca fard de obraz si chiar am fost placut impresionata de rezultat. Poate mai la vara il voi incerca si pe pleoape, dar deocamdata nuanta sa ma incanta mai mult in obraji.

Sephora Fingertip Eyeliner nuanta Smart Black – este o noutate Sephora si datorita formatului sau jucaus (se introduce degetul aratator in lacasul special prevazut, vedeti poza de mai jos) permite trasarea cu usurinta a liniei de tus. Mie imi place foarte mult; de cand il folosesc reusesc sa intind mult mai precis dunga neagra atat pe pleoapa cat si in exteriorul ei, iar tremurul mainii mele nu mai este, in sfarsit, atat de evident. Singurul lucru care ma deranjeaza la el este ca spre finalul zilei gasesc cateva puncte negre sub spranceana, semn ca incepe sa i se cam duca din rezistenta.

SEPHORA FingerTip Eyeliner

Avon Perfectly Matte Lipsticks nuanta Splendidly Fuchsia – pe care vi l-am mai aratat la preferatele lunii aprilie. Este un ruj foarte frumos, cu o textura lejera, nepretentioasa, se simte foarte confortabil pe buze, nu le usuca si rezista cateva ore bune. Are o nuanta dinamica, perfecta pentru acest sezon, asa ca daca nu ati incercat pana acum rujurile mate de la Avon trebuie sa o faceti cat mai repede, mai ales ca au si un pret foarte, foarte bun. Astazi l-am tapotat usor cu degetele pentru o colorare doar subtila a buzelor.

Urban Decay Perversion Mascara – atunci cand s-a lansat acest rimel am citit atatea pareri despre el incat imi doream neaparat sa il incerc. Din “fericire” pe atunci brandul Urban Decay nu se gasea in Romania asa ca dorinta mea a ramas neimplinita. Recent am primit un kit cu cateva mostre si acest minirimel (apropo, nu stiu daca mai este valabila oferta, dar eu tot va spun de ea: la achizitionarea unui produs Urban Decay din magazinele Sephora veti primi kitul de care va vorbeam mai sus) asa ca in momentul in care l-am vazut m-am bucurat pentru ca in sfarsit s-a ivit ocazia sa il testez si eu. Din pacate nu pot sa spun ca imi prea place. Adica este un rimel ok, dar nu atat de ok incat sa ma faca sa il folosesc zilnic. Defineste placut genele, le alungeste, le separa fir cu fir, dar in acelasi timp mi se pare ca le si incarca foarte mult, asa ca dupa vreo doua ore simt cum acestea incep sa se lase putin cate putin. Plus, pentru ca efectul final sa fie cat mai placut trebuie sa fiu atenta de fiecare data atunci cand il aplic (tinde sa se transfere la baza genelor superioare), iar eu cum duc lipsa de timp si rabdare numai de asta nu am stare.

Si cam astea sunt produsele de astazi. Voi ati incercat vreunul dintre ele. Daca da, pe care si cum vi se pare?

Va pup si va mai astept!

4 thoughts on “WHAT’S ON MY FACE #1”

  1. Ce m-am regăsit în primele rânduri, cam așa m-am simțit și eu în fiecare zi de săptămâna asta, exceptând partea cu mogâldeața.😀
    Îmi place ideea articolului, mă tot gândeam și eu la ceva de genul ăsta – făceam cândva cu toate produsele folosite într-o zi, dar deja era cam mult, doar pe makeup ar fi mai interesant, mă motivezi să pun în practică ideea.
    Gama asta de rujuri de la Avon e clar cea mai reușită a lor, am rămmas surprinsă în special de rezistență. Pare foarte interesant și eyeliner-ul Sephora, o să-l studiez în magazin cu prima ocazie și trebuie neapărat să mă interesez dacă mai e valabilă oferta la Urban Decay, tot vreau ceva de la ei.
    Zile cât mai lejere să ai!

    1. Ma bucur ca iti place, Ella. Si mie mi se pare util, asa apuc sa scriu de mult mai multe produse de machiaj dintre toate cele pe care le folosesc.
      Da, recomand cu mare drag rujurile acestea mate de la Avon. Pe mine m-au cucerit!
      De ieri au inceput reducerile de 20 % la Sephora, asa ca daca vrei sa iti iei ceva de la UD acum este momentul.🙂
      Te pup!

  2. Buna, m-a binedispus tare mult articolul tau. dintre produsele mentionate de tine am folosit o mostra de ruj mat de la Avon nuanta Adoring Love si mi-a placut mult, cred ca o sa imi iau full size-ul. Ar fi frumos sa postezi un astfel de articol ” What’s on my face” , la cateva zile, eu il astept cu mare interes.
    O zi frumoasa sa ai, pupici !

    1. Iti multumesc frumos, Corina. M-a bucurat comentariul tau.🙂
      Mie imi plac tare mult rujurile acestea mate de la Avon. Chiar merita toti banii!
      Te pup si iti doresc o seara cat mai frumoasa!

Leave a Reply

