Favoritele lunii aprilie 2016

Buna fetelor si bine v-am regasit! Sper ca ati avut parte de un Paste fericit si linistit alaturi de familie sau de prieteni si ca v-ati bucurat din plin de mini-vacanta din aceasta saptamana. A avut si soare, a avut si vant si ploaie, a avut de toate!

Anul acesta a fost primul Paste al bebelusei mele, primul Paste in trei si am incercat sa il facem cat mai dulce, mai animat si mai frumos cu zile din care sa nu lipseasca rasul pe nerasuflate, voia buna, momentele de rasfat si bineinteles orele intregi de joaca.🙂

Stiu ca va era dor de articolul standard de la finalul fiecarei luni (cam intarziat acum, ce-i drept) asa ca nu mai aman momentul si va prezint repede, repede produsele favorite ale lunii aprilie. Mi-a fost un pic cam greu sa le aleg pentru ca am descoperit foarte multe produse faine in ultima perioada, dar in final am optat pentru cele pe care le-am folosit cel mai si cel mai des.

April Favorites

Asadar.. de la stanga la dreapta:

Gel micelar pentru demachiere Rosaliac de la La Roche Posay – imi era tare dor sa folosesc un produs pentru curatarea tenului cu o textura atat de catifelata si de placuta! Pe acesta l-am descoperit intamplator in farmacia Bebe TEI (de unde cumpar majoritatea produselor pentru bebe) si de cand il am parca nu mai vreau sa folosesc nimic altceva desi am vreo trei produse de curatare incepute. Are o formula foarte placuta, curata atent dar delicat tenul si ofera pielii o senzatie imediata de finete si confort. Ti-e mai mare dragul sa te speli pe fata cu el!

The Body Shop British Rose Exfoliating Gel Body Scrub – este exfoliantul de corp pe care l-am folosit cel mai des in ultimul timp si de fiecare data cand ma dau cu el realizez ca imi place din ce in ce mai mult. Este bland cu pielea, nu o zgarie si nici nu o irita, indeparteaza delicat celulele moarte de la suprafata ei si ii ofera un plus de prospetime, de fermitate si de confort. Il aplic si in zona subratului si parca pielea de acolo a inceput sa capete mai multa luminozitate. Are o aroma absolut delicioasa de dulceata proaspata de trandafiri reusind sa imi parfumeze si sa imi relaxeze simturile minute in sir.

Sephora Wonderful Cushion Healthy Glow Cream Blush nuanta Raspberry splash – este un blush lichid cu un ambalaj inspirat din cele mai recente inovatii de machiaj din Coreea si face parte din noua colectie de vara Sephora. In varf are un buretel fin ce faciliteaza aplicarea pe ten a produsului (vedeti in poza de aici). Mie imi place pentru ca ma ajuta sa ma machiez mult mai repede, mai ales in zilele cand nu am timp de nimic (deci zilnic). Asa ca atunci cand il folosesc pe el nu mai am nevoie nici de pensula, nu mai imi colorez nici mainile si imi si imbujorez pometii intr-un ton cat mai natural si mai placut de parca mi-as fi ciupit usurel obrajorii.

Avon Perfectly Matte Lipsticks Splendidly Fuchsia si Marvelous Mocha – sunt extrem de incantata de noile rujuri mate de la Avon. Am incercat aproape toate nuantele si niciuna nu m-a dezamagit pana acum. Preferatele mele momentan sunt acestea doua, dar cred ca la finalul lunii mai o sa va mai prezint alte doua (trei, patru..) pentru ca fiecare in parte are farmecul lui. Nici nu ai zice ca sunt niste rujuri atat de ieftine (17 lei). Incercati-le, daca nu ati facut-o deja!

Charlotte Tilbury Lip Cheat nuanta Pillow Talk – este un creion de buze cu o textura voluptoasa, foarte pigmentat si rezistent. Poate fi purtat de unul singur sau aplicat sub rujul preferat. Mie imi place sa il combin cu Marvelous Mocha de la Avon pentru un efect ceva mai intens si mai armonios al buzelor. Recunosc, ma deranjeaza ca trebuie ascutit😦 dar creionul in sine are un finish foarte misto si atunci fac un compromis.

Sephora PRO Contour Blender #77 – este o alta pensula Sephora care mie imi place super mult. Pot aplica cu ea atat fondul de ten lichid (asa o folosesc cel mai des) cat si produsele pentru conturarea fetei, fie sub forma cremoasa sau de pudra. Pentru protectia perilor pensula este prevazuta cu un capacel transparent foarte practic fiind de altfel mult mai igienic de tinut si de transportat.

Bobbi Brown Perfectly Defined Long Wear Brow Pencil nuanta Grey – daca mai tineti minte articolul de aici nu eram sigura daca imi place acest creion de sprancene sau nu. Insa luna trecuta m-am jucat mai mult cu el, i-am descoperit calitatile si am profitat din plin de ele. S-ar putea sa ii fac si un review cat de curand, dar pana atunci va spun doar atat: imi pot contura lejer sprancenele cu el, rezista foarte bine si are o textura tare interesanta ce face ca firele de par sa isi pastreze forma pe parcursul intregii zile.

Si cam atat cu zona de beauty! Trec mai departe si va prezint alte preferate:

French Revolution

Eclerele – Cele mai bune eclere, fara doar si poate, pe care eu le-am mancat pana in momentul de fata sunt cele de la French Revolution; doua minimagazine foarte cochete situate unul langa Ateneul Roman, iar celalat chiar vizavi de piata Floreasca. Va spun sincer ca doar uitandu-ma la poza de mai sus (pe care am facut-o repede-repede la iesirea din magazin pentru ca nu am rezistat sa ajung la masina ca sa-mi bag nasul gura in ele :)) inghit in sec amintindu-mi de crema lor dulce, pufoasa, spumoasa, matasoasa ce-mi bucura papilele dupa fiecare inghititura. De jos in sus ele sunt: orange et gingembre (portocale si ghimbir), citron vert basilic (lime si busuioc) si caramel au beurre sale (crema de caramel si unt sarat). A doua varianta mi-a ramas in suflet. Voi le-ati incercat?

⭐️ #becauseilovestars #starearrings #orelia #orelialondon #jewellery #topshopjewellery #london #littlestars #loveit #tflers #picoftheday #saturday

A photo posted by Dariana Radulescu 👼👸🏻📷💄🌟🇦🇺 (@darlyst) on

 

Cerceii mei preferati in acest moment sunt acestia cu stelute de la Orelia London. I-am cumparat din Topshop la sfarsitul lunii martie cand am fost la Londra si de atunci ii port aproape neincetat. Usori, delicati si bineinteles steluta de la fiecare e pata de culoare.

La final va las sa ascultati melodia mea preferata din ultima perioasa si va doresc o duminica frumoasa in continuare.

Va pup si va mai astept!

P.S. Stiu ca asteptati sa aflati castigatoarea concursului Yves Rocher asa ca maine cel tarziu o voi afisa.

6 thoughts on “Favoritele lunii aprilie 2016”

Leave a Reply

