Un nou rimel preferat – Féline Mascara de la L’Oreal

Am tot primit de la voi intrebari legate de rimelul Volume Million Lashes Feline Mascara pe care vi l-am prezentat la favoritele lunii martie si desi aveam pozele pregatite pentru review de ceva timp (inca de atunci) doar astazi am apucat sa scriu si textul. Dar mai bine mai tarziu decat niciodata, nu?🙂

L'Oreal Volume Million Lashes Feline Mascara

Dupa cum stiti, daca ati citit articolul cu favoritele, imi place destul de mult. Si voi incepe review-ul cu o mica povestioara ca sa intelegeti mai bine de ce.. De la inceputul lunii decembrie pana aproape de finalul lunii februarie am avut extensii de gene fir cu fir. Sunt foarte incantata de ideea de extensii, imi place extraordinar de mult efectul in primele zile de la aplicare, dar dupa o perioada de timp de purtare prefer sa renunt la ele. Extensiile de gene au si plusuri, mai ales daca sunteti o persoana foarte ocupata, o mamica la inceput de drum etc, dar au si cateva minusuri destul de mari. Nu voi intra acum in subiect, insa daca sunteti interesate il voi dezvolta intr-un articol separat. Printre lucrurile care ma deranjeaza cel mai tare la ele se numara si faptul ca genele mele naturale se subtiaza cam prea tare. Nu mai au nici forma, nu mai au volum, nu mai au nimic. Si aici intervine problema: alegerea rimelului minune care sa le scoata din impas. Grea misiune!

Dupa indelungi cautari si testari am decis sa incerc si noul rimel lansat de cei de la L’oreal Paris. Era la reducere in magazinele DM, l-am studiat inainte putin si apoi l-am cumparat fiind atrasa de promisiunile sale irezistibile: “Volum feroce, definire perfecta a genelor! Gene mai fascinante ca niciodata cu noua mascara L’Oreal Paris Volume Million Lashes Feline Extra Black! Mascara pentru gene alungite si definite de la radacina pana la varfuri“. Fix ce aveam eu nevoie in acel moment!

L'oreal Feline Mascara

De la primele aplicari mi-a placut super mult. Are o consistenta bogata, imbraca genele intr-un negru intens, atragator conturand armonios privirea si se intinde uniform fara sa incarce sau sa incurce. Peria aplicatoare este acel mic detaliu care face marea diferenta; fiind usor curbata reuseste sa atinga si sa lifteze chiar si cele mai mici gene de la baza pleoapei, iar perisorii si scurti si lungi usureaza aplicarea chiar si in colturile externe ale ochilor. Veti vedea in poza pe care o voi posta mai jos la ce ma refer si imaginati-va ca la momentul acela aveam niste genute extrem de scurtute. Ma incanta foarte mult si negrul intens al cremei (nu am mai intalnit o astfel de consistenta interesanta la niciun alt rimel) deoarece el ajuta in obtinerea efectului de alungire. Are si o aroma foarte placuta, usor dulceaga ce ma duce cu gandul la o crema de ciocolata neagra. Stiti ca in general rimelurile au un miros cam urat, plastic – chimic care pe mine ma cam deranjeaza, dar la acest produs nu este cazul.

Swatch L'Oreal Volume Million Lashes Feline Mascara

L’Oreal Paris Volume Million Lashes Feline Mascara este un rimel care mie imi rezista foarte bine pe gene, nu curge si nici nu mi se strange pe pleoapa superioara, defineste placut, ofera volum (mai ales acum de cand genele mi-au mai crescut diferentele sunt si mai mari) si se aplica destul de repede fara sa fie nevoie sa ma stresez. Se demachiaza normal; nici foarte usor, dar nici foarte greu, depinde bineinteles si de cate straturi au fost aplicate. In cazul meu unul este suficient pentru zi. La inceput aplicam doua, dar acum un singur strat imi este de ajuns, rezultatul final ma multumeste de fiecare data. La demachiere folosesc ori o apa micelara ori un demachiant bifazic.

Tubul este practic, usor de tinut in mana, iar combinatia de verde smarald cu auriu mi se pare incantatoare.

Daca nu l-ati incercat pana acum eu va recomand sa o faceti, iar daca l-ati incercat deja mi-ar placea sa stiu si care este parerea voastra despre el.

Va pup si va mai astept!

4 thoughts on “Un nou rimel preferat – Féline Mascara de la L’Oreal”

  1. Da-l dracului de rimel! Pe mine m-au captat sprancenele tale!
    Valeu da ce frumoase sunt! Daca le aveam si eu asa dese, nu mai trebuia sa staaaaauu sa le modelez frumos din gel, 100 de ani. Ale mele sunt dese la interior, dar la coada au goluri mari grrrr….
    Ia zi, le dai cu ceva? Ulei de ricin?
    Ptuuu sa nu le deochi!!

    1. :))))
      Si ale mele au goluri, dar le ascund cu creionul. Nu sunt extrardinar de dese, doar ca in poza de mai sus se aflau intr-o zi buna a lor.🙂
      Nu le dau cu nimic, doar cu crema Nivea din cand in cand ca sa le aranjez.
      Pup!

Leave a Reply

