Paula’s Choice Calm Redness Relief Moisturizer – crema care a reusit sa-mi faca tenul din nou sa zambeasca

Nu m-am gandit niciodata ca cele mai mari si mai de durata probleme ale tenului meu vor fi deshidratarea, sensibilitatea, roseata si descuamarea excesiva. Am avut dintotdeauna o piele destul de normala, cu mici portiuni grase pe nas si frunte (unde sunt prezente si cateva puncte negre) care daca eram atenta nu imi dadeau aproape deloc batai de cap. Insa de anul trecut, de cand am nascut si am inceput sa alaptez, ceva s-a schimbat si tenul meu a devenit din ce in ce mai iritat. In prima luna nu prea am luat simptomele in seama, nici nu aveam timp sa ma uit si sa ma gandesc la cum arat (imi doream sa treaca cat mai repede de la sine ca sa nu mai fiu nevoita sa ma stresez cu ele), dar pentru pentru ca disconfortul pe care il aveam continua am inceput sa investighez ca sa stiu ce sa tratez. Plus ca nici nu mai imi venea sa ma machiez deoarece oricat ma straduiam produsele nu isi mai gaseau locul pe ten. Am renuntat la tot ce banuiam ca mi-ar putea crea neplaceri si mi-am pus sperantele in diferite tratamente si produse de ingrijire. O parte dintre ele au avut efect, dar pe termen scurt.

Paula’s-Choice-Calm-Redness-Relief-Moisturizer

In luna februarie am citit despre noua gama CALM de la Paula’s Choice (v-am povestit si voua despre ea in articolul de aici) si din descriere mi s-a parut destul de potrivita pentru nevoile tenului meu de atunci. Astfel am decis sa testez crema Paula’s Choice Calm Redness Relief Moisturizer varianta pentru ten normal/uscat si bine am facut. De cand am primit-o am folosit-o zilnic si fara sa exagerez vreun pic in mai putin de o luna tenul meu si-a revenit spectaculos. Cand ma uit in oglinda parca nu imi vine sa cred.. nu mai am deloc scuame, nu mi se mai inroseste pielea fara rost in jurul nasului si in obraji si nici nu mai simt mancarimi incontrolabile pe frunte. Iar tenul este acum mai catifelat, mai luminos si mai placut la atingere ca oricand!

La inceput mi-a fost usor teama de textura ei; este descrisa ca o crema hidratanta cu o textura emolienta si m-am gandit sa nu imi incarce foarte tare tenul, sa nu imi infunde porii ca mai apoi sa am probleme si cu punctele negre sau cu cosurile. Din fericire nu s-a intamplat acest lucru nefiind un produs care ingrasa tenul sau il unsureste ci ii ofera acea senzatie naturala de hidratare in profunzime de care o piele insetata are nevoie.

Paula’s Choice Calm Redness Relief Moisturizer normal to dry skin are o consistenta placuta, se intinde usor dandu-mi impresia ca folosesc un balsam mai dens si chiar daca nu se absoarbe instant in piele nu o face sa luceasca deranjant. Nu stiu la vara cum se va comporta, dar banuiesc ca o voi termina pana atunci deoarece ma dau cu ea si dimineata si seara. Poate fi aplicata fara probleme si in jurul ochilor, pe mine m-a facut sa renunt la crema de ochi pe care o foloseam in trecut in favoarea ei. Are o formula bogata in antioxidanti, ingrediente reparatoare, anti iritanti, ulei de jojoba ce au rolul de a calma tenul, a reduce inflamatia, a ameliora roseata si a repara bariera naturala a pielii. Vedeti mai jos lista de ingrediente:

Ingrediente Calm Redness Relief Moisturizer

Ca efecte pe langa reducerea evidenta a sensibilitatii pielii am observat si vindecarea rapida a semnelor pe care le aveam sau le am. Mai umblu din cand in cand (cum fac si acum) la cate-un punct razlet aparut pe sub piele si pentru ca nu ma las pana nu il scot la suprafata, raman urme. Crema le grabeste vindecarea si le face sa dispara. Am aplicat-o si pe o arsura pe care mi-am facut-o deasupra buzei cu ceara si in mai putin de doua zile aproape ca nu se mai vedea nimic in locul cu pricina. Nici nu stiti cat de mult m-am bucurat cand m-am inspectat in oglinda crezand ca voi ramane zile intregi cu ditamai buba pe fata.

Ca orice alt produs Paula’s Choice nu are parfum, iritanti sau coloranti si nu este testat pe animale. Se gaseste momentan doar in varianta full size de 60 ml la pretul de 137 lei. O puteti comanda online de aici.

Mie imi place foarte mult si sunt hotarata sa mai incerc inca doua produse din gama CALM – tonerul Calm Redness Relief Toner si lotiunea exfolianta Calm Redness Relief 1% BHA Lotion Exfoliant.

Daca va confruntati cu un ten sensibil, intolerant, rosu sau iritat va recomand sa aveti in vedere atat aceasta crema cat si intreaga gama de produse CALM.

Calm Redness Relief Moisturizer

Acum mi-ar placea sa imi spuneti si voi cum sau cu ce produse ati reusit sa va calmati pielea iritata, rosie sau descuamata. Si daca ati incercat vreun produs din noua gama CALM de la Paula’s Choice?

Va pup si va mai astept!

One thought on “Paula’s Choice Calm Redness Relief Moisturizer – crema care a reusit sa-mi faca tenul din nou sa zambeasca”

Leave a Reply

