Favoritele lunii martie 2016

Buna fetelor si bine v-am regasit!

In primul rand tin sa va multumesc tare, tare mult pentru toate mesajele si surprizele pe care mi le-ati scris si trimis cu ocazia zilei mele de nastere. M-am bucurat pentru fiecare in parte si vreau sa va urez si eu voua sa fiti sanatoase, fericite, frumoase si iubite.

London

Dupa cum ati vazut (daca ma urmariti pe instagram, daca nu, contul meu este darlyst) am fost plecata cateva zile la Londra. Aveam planuita aceasta vacanta inca de anul trecut pentru ziua mea, dar pentru ca in perioada respectiva eram insarcinata, din mai multe motive am amanat-o. Acum insa ne-am hotarat pe ultima suta de metri sa plecam o fuga, am facut bagajele repede si asta a fost!  Mi-a placut mult escapada, m-am simtit foarte bine, m-am plimbat cat am putut de mult pe peste tot pe unde am vrut (chiar daca fizic s-a vazut ca nu am mai mers pe jos de nu mai stiu cand), vremea a fost foarte frumoasa si parca mi-am mai reincarcat bateriile pentru lunile pline ce vor urma. Dar sincer va spun ca oricat de mult mi-a placut abia am asteptat sa ma intoc acasa la dragostea mea. Si mi-am promis ca de acum incolo oriunde voi mai pleca o voi lua si pe ea.

Revenind la ideea articolului… luna aceasta m-am machiat mai des decat am facut-o in ultimul an. De lene sau din lipsa de timp, stare, rabdare, oboseala si tot asa… machiajul meu dura in jur de 5-maximum 10 minute. Ei acum am dublat timpul!🙂 Doar o data in viata implinesti 30 de ani (si pe data de 30) si trebuie sa arati bine (atat cat se poate atunci cand ai un bebe mic care te umple zilnic de laptic, papica si scuipic).

March favorites 2016

NARS Velvet Matte Skin Tint Broad Spectrum SPF 30 – de cand am primit acest fond de ten l-am folosit aproape de fiecare data cand m-am machiat. Este preferatul meu in acest moment si cu greu ma mai indur sa incerc si altceva. Se intinde foarte bine pe ten, are o textura placuta, usor de aplicat, arata natural, nu incarca si ofera pielii mele o luminozitate aparte, contrar numelui pe care il are. Nuanta (Alaska) este usor cam galbuie, dar daca sunt atenta cum il intind nu se observa vreo diferenta pe ten.

Sephora Pro Full Coverage Airbrush #53 – imi plac foarte mult pensulele de machiaj marca Sephora (chiar va recomand sa le incercati acum, mai ales ca pana pe 10 aprilie daca va alegeti oricare 3 produse made in sephora veti plati doar 2) si aproape ca am renuntat la toate cele pe care le foloseam in trecut (MAC, Real Techniques etc..). Aceasta pensula este una dintre preferatele mele pentru ca pot aplica cu ea fara probleme fondul de ten, blush-ul, pudra bronzanta, iluminatorul etc. si chiar am de gand sa profit de oferta de care va aminteam mai sus sa imi cumpar inca una.

NARS Velvet Matte Lip Pencil nuanta Red Square – este un ruj cu o finisare mata ce se aplica extrem de usor pe buze si rezista ore intregi chiar si dupa ce mananci sau bei. Culoarea sa calda si senzuala de rosu-portocaliu intens imi complimenteaza nuanta tenului si da impresia ca as fi petrecut minute in sir in oglinda ca s-o intind cand eu de fapt in doar cinci minute m-am si machiat, m-am si imbracat.

Ruj Clasic Melkior nuanta Tender – este descris ca un ruj mat, dar in opinia mea este un ruj cu o textura cremoasa si hidratanta si cu un finish semi-lucios. Are o nuanta interesanta de roz-violet pal si se potriveste foarte bine cu un machiaj intens (gen smokey eye) al ochilor. L-am purtat in poza pe care am postat-o aici pe instagram.

NARS Night Clubbing Eyeliner – se pare ca luna martie a fost luna NARS.🙂 Clubbing Night este un creion de ochi negru ce contine mici particule aurii (care devin aproape imperceptibile atunci cand este aplicat). Cum il folosesc? Trasez cu el o linie fina la baza genelor superioare, iar apoi cu ajutorul unei pensule-creion o definesc (creand acel efect de smokey).

L’Oreal Volume Million Lashes Feline Mascara – este rimelul meu preferat in acest moment, dar nu va spun mai multe pentru ca zilele acestea sper sa ii public un review.

Nivea Care & Colour in varianta Nude – este un balsam de buze intr-o nuanta foarte naturala si imi place pentru ca imi ingrijeste bine buzele, le hidrateaza si le ofera stralucire si confort.

Sephora Ultra Shine Lip Gel nuanta Pin-up Pink – este un gloss de buze roz-deschis cu o formula foarte hidratanta si de fiecare data cand ma dau cu el sunt intrebata ce am folosit. Nu sunt eu fana glossuri de buze, dar acest produs arata si se simte foarte bine dupa fiecare aplicare si in plus ofera si senzatia de volum buzelor, prin efectul de plumping.

Mitchum Powder Fresh – o alta luna, un alt antiperspirant si cred ca ma opresc la el. Dintre toate cele pe care care le-am incercat acesta este clar cel mai eficient. Nu pateaza, ma protejeaza atat cat am nevoie, imi pastreaza pielea curata si uscata, nu ma irita si are un miros pudrat si proaspat care pe mine ma atrage mult.

OPI Purple Palazzo Pants

OPI Purple Palazzo Pants – mi se pare oja perfecta pentru primavara si am purtat-o pe unghii cateva saptamani bune. Se intinde usor si devine perfect opaca aplicata in doar doua straturi. Face parte din colectia lansata anul trecut de OPI – Venice Collection de care eu am fost foarte incantata. O alta recomandare din colectia mai sus amintita este OPI Gelato On My Mind.

De la beauty trecem la partea de food:

Avocado on toast

La micul dejun imi place foarte mult sa mananc avocado, pe care aleg sa il pregatesc sub forma unei paste cremoase, pufoase pe care o intind peste cateva felii de paine prajita integrala cu cereale. Pasta se prepara rapid (atentie ca avocado sa fie cat mai bine copt) si nu este doar satioasa ci si sanatoasa, aromata si foarte delicioasa! Daca va intereseaza intreaga mini-reteta sa imi spuneti ca sa o detaliez intr-un articol.

Solaris

Iar atunci cand sunt pe fuga optez pentru mix-urile gustoase “Hai la..” de la Solaris. Preferatul meu este “Hai la Scoala” (costa 9.52 lei si are 150g) si tare mult mi-as fi dorit sa fi gasit ceva de genul si atunci cand eram eu eleva. Acesta contine “Biscuiti cu fructe uscate fara zahar; amestec crocant de migdale, caju si stafide; grisine din faina integrala cu tarate de grau”. O alta recomandare Solaris este gustarea dulce-acrisoara de care mi se face o super pofta doar cand privesc poza de mai sus asa ca maine am de gand sa ma duc sa imi cumpar cateva pungi sa am rezerve prin casa.

Si cam astea ar fi preferatele lunii martie. Sunt convinsa ca am mai uitat ceva (am facut greseala de a nu le nota pe undeva), dar daca imi amintesc revin si va povestesc.

Mi-ar placea sa imi spuneti si voi ce produse mai indragiti si care este antiperspirantul vostru preferat.

Va pup si va astept cu drag!

6 thoughts on “Favoritele lunii martie 2016”

  1. Cât de superbă e nuanța ojei!
    Pe Tender l-am luat recent, încă nu l-am purtat și abia aștept să-i fac o probă zilele astea, când l-am testat în magazin mi-a plăcut mult, dar sunt curioasă cum arată și pe buzele mele.
    Nu știu de ce nu m-au convins rujurile creion de la NARS, le-am încercat în Sephora când am fost în Roma, dar am asociat textura cu a unor rujuri mult mai ieftine și nu mi-a venit să dau atâția bani pe el. În schimb m-ai făcut foarte curioasă cu fondul de ten.😀
    Pupici!

  2. Pe mine ma intereseaza reteta de avocado, inca nu am gasit o metoda sa-l fac cat mai gustos.
    Produsele Solaris de unde la cumperi? In afara de postarile de pe bloguri nu le-am mai vazut nicaieri si nu ma lasa inima sa dau comanda pt 2-3 snackuri. Ar trebui ca cei de la Solaris sa le introduca in hipermarketuri sau plafare ceva.
    Te pup si ma bucur ca ai scris! Aveam o stare proasta si tonul pozitiv al postarii m-a facut sa ma simt mai optimista.

  3. Sfârșitul articolului ,mi-a creat o poftă de ceva bun, de mor.
    Trecând peste asta, super articolul, majoritatea produselor cosmetice nu le cunosc și mi-ai stârnit interesul.
    Legat de întrebare, deși mereu schimb deodorantele, rămăn fidelă celui din gama Activelle de la Oriflame, Green Tea. Îl ador.

Leave a Reply

