Favoritele lunii februarie 2016

Astazi am avut si eu mai mult timp la dispozitie sa fac cateva poze si sa pregatesc linistita articolele pentru blog. M-a ajutat si tati cateva ore bune (cadou pentru maine🙂 ) pentru ca a stat sa se joace cu bebelusa si eu am reusit sa imi vad de treburile mele (ador sa-i privesc cum rad si se joaca ei amandoi). Aveam oaresce mustrari de constiinta pentru ca nu reusisem sa termin articolul cu favoritele lunii trecute la timp desi planuisem sa fac asta si i-am rugat ca macar doua ore sa nu ma bage in seama. Si s-au conformat.🙂

Pe repede inainte o sa vi le prezint si daca aveti mai multe intrebari despre un anumit produs imi scrieti la comentarii si o sa ii fac review.

Favoritele lunii februarie

Urban Decay Naked3 Eyeshadow Palette – este cea mai folosita paleta a mea din ultima perioada. Sunt trei nuante in ea (Buzz, Limit si Nooner) care nu stiu de ce, dar parca le-as purta la orice si nu mai vad altele in fata ochilor. Fardurile au o textura foarte placuta, cam toate culorile imi complimenteaza nuanta ochilor, sunt destul de pigmentate, se aplica stabil si rezista nealterate ore in sir. Paleta este disponibila in magazinele Sephora.

Benefit They’re Real! Tinted Lash Primer – este un produs must-have pentru proaspetele mamici asa ca mine sau pentru femeile extrem de ocupate. Cand nu am timp sa ma machiez, dar vreau sa arat cat de cat bine atunci cand ma privesc in oglinda am invatat sa il aplic repede, repede si fara prea mult efort ochii imi devin mai mari, mai “deschisi” si mai patrunzatori. Genele par mai lungi, mai viguroase si mai colorate, insa fara sa-si piarda naturaletea. V-am mai povestit de el aici.

Make Up For Ever Invisible Cover Concelear – ma ajuta extrem de mult in “lupta” pe care o am in fiecare dimineata cu cearcanele si cu ochii umflati de nesomn. Desi nuanta pe care o am – Y21 este cam deschisa, aplic produsul sub fondul de ten si astfel umflaturile si gaurile pe care le am sunt camuflate mult, mult mai bine.

Bourjois Rouge Edition Velvet Happy Nude Year – mai tineti minte din articolul de aici cat de mult mi-a placut acest ruj? Ei bine, in timp ce faceam curat printr-un sertar l-am regasit si de atunci am reinceput sa il folosesc foarte des. Recent cei de la Bourjois au lansat rujurile cu textura mata Rouge Edition Souffle de Velvet si tare ma bate gandul sa incerc cateva dintre ele.

Paula’s Choice Calm Redness Relief Moisturizer – m-am super-indragostit de aceasta crema. Stiti ca v-am mai povestit de problemele mele cu tenul din ultima perioada; mai precis, dupa ce am nascut si am inceput sa alaptez pielea mea a devenit foarte deshidratata si se irita cam din orice. Erau zile cand ma chinuiam destul de mult sa imi aplic un fond de ten, sa-l fac sa se vada bine, sa nu se stranga si sa nu dea impresia ca pe fata mea s-ar fi crapat ceva. De cum am inceput sa folosesc aceasta crema si dimineata si seara lucrurile s-au schimbat in bine si apoi in foarte bine. Este hidratanta, are o textura emolienta, dar intra destul de repede in piele oferindu-i acesteia catifelarea si stralucirea de care are nevoie. BIG LIKE din partea mea!

Anti-perspirant Dove Beauty Finish – am incercat in ultimele luni pe putin zece antiperspirante si niciunul nu mi-a placut. Acesta de la Dove este singurul care ma protejeaza eficient un timp mai indelungat. Scrie pe el ca ofera o protectie de 48 de ore, dar eu l-am testat doar 24h si atatea a rezistat. Nu pateaza si are un parfum discret, subtil, neinteresant, dar destul de placut.

Mai vreau sa va recomand sa incercati neaparat gama Tuberose Bouquet de la Zara Home si elasticele de par invisibobble pe care le gasiti in magazinele Sephora.

Zara Tuberose Bouquet

Sunt curioasa daca ati folosit vreunul dintre produsele pe care vi le-am prezentat mai sus si care este parerea voastra despre el/ele.

Si pentru ca maine este 8 martie, ziua internationala a Femeii, vreau sa va spun de pe acum La Multi Ani si sa fiti mandre, fericite si recunoscatoare ca v-ati nascut femei.

Va pup si va mai astept!

10 thoughts on “Favoritele lunii februarie 2016”

    1. Multumesc la fel, Claudia!
      Si eu ma inteleg super bine cu ele! Nu mai mi se desface asa de repede parul, cum se intampla cu alea obisnuite din elastic.

  1. In primul rând “La mulți ani” si apoi după ce am citit articolele tale mi-am cumpărat si eu concelear-ul de la Make-Up Forever acum sa văd cât e de priceput, eu am nuanța Y23. O primăvara frumoasa urez celor doua buburuze!

  2. Ohhhhh mi-am luat si eu sapunul lichid si crema de corp/maini cu tuberoze…incredibil miroase gama asta❤ fix ca tuberozele. Am vrut sa imi iau si lumanare, dar nu eram sigura. Poate o gasesc data viitore cand mai ajung in Bucuresti.
    Si mie imi place mult Tinted Lash Primer, face o treaba minunata.

    1. Si mie imi place de mor gama asta! Mi-am luat acum si cardurile alea parfumate ce se pun in dulap si mama ce nebunie se simte cand deschid usa! Si lumanarea e de vis, dar cu bebe nu am cum sa o aprind asa ca nu are rost sa o cumpar.
      Pup!

Leave a Reply

