Buze de primavara cu noile rujuri mate de la Melkior

Buna fetelor si bine v-am regasit intr-un nou anotimp! In sfarsit “primavara a venit si natura s-a trezit!” (vorba unei poezii). Si spun “in sfarsit” pentru ca mie mi se facuse extrem de dor de ea si-o asteptam ca si cand.. (vorba cantecului).

Si pentru ca sunt atata de binedispusa (observati ca scriu doar in poezii si cantece) astazi vreau sa va povestesc despre rujuri.. stiti, mica mea obsesie cosmetica.

rujuri mate Tender, Sweet Love, Fantasy

Cei de la Melkior au lansat recent o noua gama de rujuri mate in trei nuante foarte interesante: Tender, Sweet Love si Fantasy. Mie imi fac cam tare cu ochiul toate trei!

Ruj mat Tender MELKIOR 39,90lei

Ruj mat Sweet Love MELKIOR 39,90lei

Ruj mat Fantasy MELKIOR 39,90lei

Sunt rujuri cu acoperire mare, intens pigmentate, care nu migreaza si rezista in timp. Se aplica usor si omogen, nu usuca buzele si prezinta un efect satinat-matasos de durata, asigurand o senzatie placuta imediata pe buze. Fiecare ruj costa 39.90 lei.

Cum vi se par? Pe care vi l-ati cumpara?

P.S. Pe site-ul melkior.ro astazi au o oferta de martisor: la un creion contur de buze cumparat mai primiti unul cadou.

Melkior

Va pup si va mai astept!

3 thoughts on “Buze de primavara cu noile rujuri mate de la Melkior”

  1. Abia aștept să văd nuanțele la un stand și să le încerc, rujurile lor clasice mă obsedează, am vreo cinci și îmi trebuie neapărat unul și din gama asta.😀

Leave a Reply

