5 dintre noutatile de primavara Sephora pe care trebuie sa le incercati!

Zilele de 1 si 8 Martie sunt, fara indoiala, pentru noi fetele inca un motiv in plus de rasfat! Ne place sa mergem din nou prin magazine in cautarea “martisorului” ideal pe care sa il facem sau sa ni-l facem cadou. Doar trebuie sa sarbatorim cu voie buna si stil atat “ziua noastra” cat si inceputul unui anotimp atat de frumos cum este primavara, nu-i asa?🙂 Eu nu cred ca o sa apuc maine nici sa ies din casa, dar voi daca aveti in plan sa va rasfatati, sa colindati si sa cheltuiti niste bani am cateva recomandari de produse noi, disponibile doar in magazinele Sephora, pe care trebuie numaidecat sa le incercati.

Too Faced Chocolate Bon Bons Palette

Si voi incepe cu preferata mea si anume paleta Too Faced Chocolate Bon Bons Palette. Eu o folosesc deja de cateva saptamani incoace si imi place absolut totul la ea. Nuantele fardurilor sunt foarte inspirate, pigmentate si au o textura foarte placuta si catifelata. De asemenea, cu ajutorul lor pot crea diferite machiaje: de la un nude look, simplu delicat de zi, la unul mai sofisticat, de seara. Iar daca vi se face pofta din cand in cand de ceva dulce sa stiti ca toate inimioarele acestea colorate au miros de ciocolata. Costa 207 lei si o puteti comanda online si de pe site-ul sephora.ro.

Too-Faced-Hangover

Un alt produs foarte interesant si cu foarte multe review-uri pozitive este primerul de fata Too Faced Hangover Replenishing Face Primer. Acesta are o formula ce contine apa de cocos si promite sa hidrateze si sa ilumineze tenul, sa ofere pielii un efect instant de lifting, dar si sa prelungeasca rezistenta machiajului. Eu l-am pus pe lista de “I need this!”.

Invisible Cover Concelear

Familiei ULTRA HD de la Make Up For Ever i s-a mai adaugat Invisible Cover Concelear, un produs care mie imi place extraordinar de mult. Daca aveti cearcane proeminente, puncte, pete, semne si nu stiti cum sa le mai ascundeti trebuie sa il incercati. Invisible Cover Concelear reuseste sa acopera petele, sa camufleze cearcanele, sa ascunda chiar si cele mai fine riduri si sa stearga semnele de oboseala din jurul ochilor, intr-o clipita. Are un finish perfect, fin, natural si luminos. Este un produs de machiaj care raspunde foarte bine necesitatilor tehnologiei de afisare 4k. Il gasiti disponibil in zece nuante si costa 112 lei.

Benefit-They're-Real!-Tinted-Lash-Primer

Benefit They’re Real! Tinted Lash Primer este un produs destul de interesant – o baza pentru mascara ce ofera o alungire incredibila genelor. Acesta poate fi purtat in doua moduri: singur cand nuanteaza genele si le defineste intr-un mod cat mai natural sau ca un primer pentru mascara pentru a accentua si separa genele. Efectul WOW este garantat! Costa 119 lei.

The Original MakeUp Eraser

The Original MakeUp Eraser este un fel de prosopel foarte delicat cu tenul care imbibat cu putina apa calduta indeparteaza excelent machiajul, chiar si pe cel waterproof sau de scena. Poate fi folosit si spalat cam de 1000 de ori. Este disponibil in trei culori – roz, negru si rosu, dar la noi se gaseste doar asa pe roz. Costa 93 lei.

Acum sunt curioasa, pe care dintre cele cinci produse v-ar placea sa il primiti cadou?

Primavara minunata sa aveti si sa va innoiti cu fix ce va doriti.🙂

Va pup si va mai astept!

11 thoughts on “5 dintre noutatile de primavara Sephora pe care trebuie sa le incercati!”

  1. M ai facut curioasa cam de tot , eu de abiaintre zilele de 11 si 13 pot ajunge intr un magazin sephora(pentru ca nu am unul in oras si parca imi place mai mult sentientul de a cumpara direct decat sa dau o comanda online) , asa ca tre sa mai strang din dinti si din portofel, pupici 😘😘

    1. 🙂 Da, si eu prefer sa merg in magazin sa incerc, sa ating, sa adulmec, sa ma rasfat si in final sa aleg cu manuta mea ce vreau. Te inteleg!🙂
      Pupici si tie!

  2. Mie mi-ar plăcea să primesc cadou concelear-ul. Și dacă nu-l primesc, mi-l iau singură săptămâna viitoare.😀 Și primerul de la Too Faced sună bine.

Leave a Reply

