Noi colectii disponibile in magazinele MAC

Astazi am scos de la “naftalina” cateva produse cosmetice de la MAC cu gandul de a le folosi mai des, eventual poate ma voi indura sa le si termin odata. Le tot tineam prin sertare pentru ca imi plac foarte mult, dar mi-e ca expira curand si pe urma o sa imi para rau de ele. Si uite asa, in timp ce le testam si ma jucam din nou cu ele, mi-am amintit ca nu am mai trecut de ceva timp pragul unui magazin MAC si parca mi s-a facut dor. Mai ales dupa ce m-am uitat peste noutatile ce au aparut zilele acestea in magazine imi vine sa ma duc o fuga sa le studiez de-aproape. Dar pana ma decid eu ce si cum, vi le prezint si voua sa va tentez un pic.🙂

1. Velvetease

MAC Velvetease Lip Pencil

Si voi incepe cu produse care ma incanta cel mai mult si anume creioanele de buze Velvetease. Acestea imbina culoarea vibranta a unui ruj cu usurinta de aplicare a unui creion mecanic si in plus nu necesita ascutire. Costa 94 lei.

Nuantele sunt:

  • Anything Goes Rosy fuchsia (Matte)
  • Temper Tantrum Bright orange coral (Matte)
  • Lover’s Lane Deep orange (Matte)
  • Frolic Mid-tone peachy pink (Matte)
  • Oh Honey Warm chocolate (Matte)
  • Aim to Please Dirty mauvey brown (Matte)
  • Just My Type Clean blue fuchsia (Matte)
  • Just Add Romance Deep red (Matte)
  • Tease Me Light pink (Matte)
  • Promise Me Soft beige nude (Matte)
  • Velvet Teen Deep blackened plum (Matte)
  • Reddy to Go Deep brick red (Matte)

MAC VELVETEASE LIP PENCILS

MAC VELVETEASE LIP PENCILS 12. Viva Glam

Starul momentului, Ariana Grande propune noua ei colectie Viva Glam in colaborare cu MAC – MAC Viva Glam Ariana Grande. Aceasta contine un ruj visiniu-pruna mat pentru un look dark si un gloss stralucitor pentru un look delicat. Pot fi purtate separat sau impreuna. Rujul costa 89 lei, glossul 83 lei.

MAC Viva Glam Ariana Grande for Spring 2016

3. Zac Posen

Zac Posen

Estetica feminina si sofisticata a designerului Zac Posen se transpune intr-o colectie exclusivista de makeup in colaborare cu MAC. Aceasta contine atat produse pentru machiaj cat si pensule pentru aplicarea lor.

MAC Zac Posen

MAC Zac Posen 1

Hei, ce spuneti? Pe voi ce va atrage mai mult si mai mult?

Va pup si va mai astept!

5 thoughts on “Noi colectii disponibile in magazinele MAC”

  1. Colaboarea dintre MAC si Ariana Grande mi se pare extrem de dubioasa, in conditiile in care Ariana Grande e vegana, iar MAC nu e cruelty-free.
    Chiar daca, am inteles ca este pentru o cauza nobila, mi se pare cu atat mai ciudat.
    Nu am nimic impotriva MAC sau a ei, dar cand am citit noutatile, am cam ridicat din sprancene.
    Tusul de ochi Zac Posen imi…face cu ochiul, lol :)))) Ah! Si rujurile 2 si 3 din primul rand.

  2. U la la , imi plac asa mult produseleMAC , momentan n am decat un ruj din gama satin-nuanta Rebel deci iti dai seama ca mi au fugit instant ochii la rujul Viva glam desi nici gloss ul nu e de ocolit .

    lifeismakeup.com

  3. Si pe mine tot rujul Viva Glam imi face cu ochiul cel mai tare, dar probabil nu-l voi cumpara, caci am niste iubiri mai vechi tot burgundy-purple, tot Mac, care zac nefolosite in sertar .. in timp ce eu folosesc 95% din zile nuante nude la birou.
    Sau cel putin incerc sa-i rezist. Desi fiind parte din colectia Viva Glam, e cu atat mai greu sa ma lupt cu vocea aia care zice “hei, macar banii aia vor ajuta niste oameni”. Care in fond e tot o scuza pentru adictia mea fata de rujurile Mac, de ce sa nu o recunosc..
    Aproape ca sper sa fie sold out pana iau salariul :))
    P.S. Imi place mult blogul tau😉

  4. Mie imi place foarte mult rujul Viva Glam in colaborare cu Ariana Grande. Are o culoare superba.
    Si din cate stiu eu, o parte din profitul din vazarea produselor Viva Glam se duce catre o cauza nobila. Asa ca tare ma bate gandul sa il cumpar. O sa am buze si frumoase si suflet frumos🙂

Leave a Reply

