Trei recomandari Max Factor

Astazi dupa-masa, in timp ce bebelusa dormea, mi-am facut curat in geanta de makeup si un pic de ordine printre produse; am scos o parte dintre cele pe care nu prea le mai foloseam si am adaugat altele noi cu care am de gand sa ma infrumusetez saptamanile ce vor urma. Printre ele se afla si trei produse de machiaj Max Factor care mie imi plac atat de mult incat trebuie sa va povestesc si voua despre ele.

Max Factor

Max Factor Creme Puff Blush nuanta Gorgeous Berries – este un fard de obraz extrem de pigmentat, cu o nuanta visinie-zmeurie intensa si foarte rezistenta. Are o formula usoara, obtinuta prin coacere in cuptor si contine pigmenti extrem de fini, cu multe tonalitati. Se ia foarte usor cu fiecare pensula pe care o folosesc, se intinde uniform, nu curge si nici nu se sfaramiteaza pe obraz. Are mici particule iluminatoare si astfel dupa fiecare utilizare pielea mea pare mai fina si mai radioasa. Imi place sa il folosesc de fiecare data cand imi vad tenul palid si obosit pentru ca stie sa imi revitalizeze aspectul fetei instant. Mi se pare ca are o culoare ce s-ar vedea foarte frumos pe cam toate tipurile de ten, doar ca fiecare persoana trebuie sa fie atenta la cantitatea de produs pe care o aplica. Fiind un blush atat de pigmentat se poate “pica” in extrema cealalta.🙂

Max Factor Lipfinity Long Lasting Lipstick nuanta Evermore Lush (sper sa fie nuanta corecta pentru ca am pierdut abtibildul pe care scria numele) – este un ruj bun, usor de aplicat si usor de purtat. Are o textura cremoasa, confortabila, este rezistent, nu curge de pe buze si are o culoare naturala foarte potrivita pentru un machiaj simplu de zi. Intind mana destul de des dupa el atunci cand apuc sa ma mai dau si cu ruj pe buze.

Max Factor Velvet Volume (False Lash Impact) Mascara – este rimelul pe care l-am folosit cel mai des in ultimul timp. Pana acum vreo cateva saptamani am avut extensii de gene fir cu fir si dupa ce am scapat de ele genele mele naturale devenisera destul de subtiri si de scurte. Velvet Volume (False Lash Impact) Mascara confera volum, lungeste frumos si imi separa cu delicatete genele mele ultra-fragile de acum, acestea fiind si motivele pentru aleg sa ma dau cu el mai mereu. Are o formula care rezista bine, dar care se si demachiaza destul de usor cu lotiunea mea preferata de la Bioderma. Daca sunteti in cautarea unui nou rimel pe care sa il incercati dati-i o sansa.

Sper sa va fie de folos recomandarile mele si mi-as dori sa imi spuneti si voi in sectiunea de comentarii care este rimelul vostru preferat si de ce?!

Acum fug, ma duc sa fac ceva de mancare si sa spal mogaldeata…treburi d-astea de mamici.🙂

Va pup si va mai astept!

4 thoughts on “Trei recomandari Max Factor”

  1. Love Max Factor Clump Defy mascara! I have such blush as well but in different color, very beautiful even mentione din recent post of mine.

  2. Mie imi place foarte mult rimelul maybelline smookey eyes pt ca imi separa genele foarte bine, le alungeste si nu curge. Foarte interesant blush-ul de la max factor tare as vrea sa-l incerc.

Leave a Reply

