O primavara luminoasa cu cele mai noi masti de fata de la Kiehl’s

A inceput usor usor sa se incalzeasca afara, iar eu caut cele mai bune solutii de beauty pentru tenul meu. Stresul, oboseala acumulata si noptile nedormite (bebe mic) din ultimele luni au lasat semne, mai mult sau mai putin vizibile, pe chipul meu (oricat am incercat sa ma conving ca nu e asa, oglinda 6x spune altceva). Drept pentru care, de vreo trei zile incoace, am inceput sa fac cateva modificari in rutina de ingrijire a tenului (atunci cand voi fi pe deplin multumita de ea o sa v-o prezint si voua, ca tot m-ati intrebat).

Si pentru ca sunt o mare consumatoare de masti pentru fata iar atunci cand am un pic de timp la dispozitie imi place sa ma rasfat cu ele in confortul casei mele, astazi vreau sa va prezint doua noutati Kiehl’s care mi-au starnit interesul.

Kiehl's Turmeric & Cranberry Masque

Kiehl’s Turmeric & Cranberry Seed Energizing Radiance Masque este prima dintre ele si cea pe care am de gand sa o incerc cat mai curand. Aceasta are o formula care energizeaza pielea obosita si terna deoarece ofera instant luminozitate si ajuta tenul sa isi recapete aspectul sanatos. Datorita continutului de turmeric si merisoare, masca are proprietati antioxidante, anti-septice si de echilibrare a productiei de sebum, exfoliind delicat si oferind pielii un aspect plin de energie. Dupa folosire tenul pare mai odihnit, mai senin si mai luminos. Are textura unei paste cremoase, o culoare galbuie si un miros fresh usurel. Costa 72 lei un borcanel de 28 de ml.

Kiehl’s Cilantro & Orange Masque

Kiehl’s Cilantro & Orange Extract Pollutant Defending Masque este un tratament facial sub forma de masca ce ofera 3 niveluri de protectie si tratament impotriva efectelor poluarii asupra tenului. Practic formula inlatura efectele daunatoare, intareste pielea si creeaza un “scut” protector impotriva impuritatilor si a particulelor poluante din mediul inconjurator. Aceasta este formulata inteligent prin folosirea unor ingrediente atent selectionate cum este Cilantro (sau coriandrul) ce ofera multiple beneficii pielii. Este una dintre acele masti de fata pe care cei de la Kiehl’s ne recomanda sa o lasam sa actioneze pe tot parcursul noptii. Are o culoare verde deschis si o textura fina, catifelata si usor elastica. Tot 72 lei costa borcanelul de 28 ml.

Kiehl's masques

Voi ce spuneti? Pe care v-ar placea sa o incercati?

Mastile sunt disponibile in cele doua magazine Kiehl’s din Afi Palace Cotroceni si Baneasa Shopping City.

Va pup si va mai astept!

2 thoughts on “O primavara luminoasa cu cele mai noi masti de fata de la Kiehl’s”

  1. Sunt super fană produsele Kiehl’s. Cred că mi-ar plăcea să încerc Kiehl’s Cilantro & Orange Extract Pollutant Defending Masque . Cred că mi-o pun pe lista de produse Kiehl’s ca să știu ce îmi mai cumpăr.

Leave a Reply

