Favoritele lunii ianuarie 2016

Trag de mine de cateva zile sa termin articolul de astazi si abia acum am reusit. M-am luat cu altele, am tot amanat (asa se intampla cand ai un bebe mic si iubit🙂 ) si uite asa se pare ca deja ne-am apropiat de jumatatea lunii februarie. Nu am vrut insa sa renunt in a va prezenta produsele preferate din ianuarie pentru ca am facut cateva descoperiri luna trecuta si ar fi pacat sa nu vi le aduc si voua la cunostinta. Asadar, ca sa nu o mai lungesc mult, acestea sunt:

January Beauty

Ivatherm Toleriskin – daca va confruntati cu o piele sensibila, iritatata si deshidratata va recomand sa incercati aceasta crema de fata. Eu ma tot lupt de cateva luni cu pielea deshidratata si lipsita de viata iar de cand am inceput sa folosesc aceasta crema schimbarile imbucuratoare nu au intarziat sa apara.

Resist Anti Aging Lip Gloss SPF 40 de la Paula’s Choice – in ultimele saptamani mi s-au uscat destul de mult buzele, am inceput sa fac si mici scuame la suprafata lor, iar singurul produs cu care am reusit sa le calmez si infrumusetez este acest gloss colorat Paula’s Choice. Are o formula ce ofera confort, hidratare si protectie.

Soap & Glory Solar Powder – pe care o folosesc cam de fiecare data cand ma machiez. De ceva timp sunt cam palida la fata, iar aceasta pudra bronzanta imi ofera un strop de lumina si de culoare in obraji.

Eva’s Delicate Rose din colectia La Vie En Rose de la L’Oreal – este rujul pe care l-am purtat ce mai des in lunile decembrie si ianuarie. Este mat, dar nu usuca deloc buzele, iar nuanta sa delicata a complimentat orice machiaj pe care eu mi l-am realizat.

Buretelul Konjac Sephora – va spuneam in articolul de aici ca imi place tare mult acest produs. Il folosesc in fiecare dimineata atunci cand imi curat tenul pentru a-l face sa fie mai fin si mai placut la atingere. De cand l-am descoperit a devenit nelipsit din rutina mea de ingrijire, diferentele sunt majore. Momentan testez varianta sa cu extract de carbune de bambus si o sa va tin la curent cum este si aceasta.

H&M Pure Velvet Cream Blusher nuanta Cameo Brown – este minunat acest fard de obraz! Eu l-am adorat instant! Are o textura cremoasa tare interesanta pe care o poti manui cu lejeritate, este matasos, foarte pigmentat si rezista ore intregi. Lucru cam greu de crezut atunci cand vine vorba despre un blush cremos. Nu degeaba se spune ca cei de la H&M au lansat cateva produse de machiaj foarte bune.

Living Proof Perfect Hair Day 5-in-1 Styling Treatment – pentru ca nu mai am timp aproape deloc sa imi mai aranjez parul am cautat un produs minune care sa ma ajute sa il fac sa arate cat de cat bine rapid. Si cred ca l-am gasit in “persoana” acestui tratament de par. Are textura unei creme pe care o intind pe parul umed inainte de a folosi uscatorul si doua zile, cel putin, stau linistita chiar daca nu apuc sa ma pieptan (ca fapt divers am observat ca de cand il folosesc parca nici nu mi se mai incurca parul asa de tare). Intareste structura firului, dar ii pastreaza elasticitatea si cam dupa fiecare aplicare simt cum parul imi devine mai fin, mai hidratat si mai stralucitor.

Crema de maini Sabon Dead Sea – este cea pe care o tin pe noptiera si cu care ma dau in fiecare seara pentru ca ma atrage rau de tot mirosul ei. Parca si dorm mai bine alea doua ore pe care le apuc.

Djokolife

In zilele in care aveti chef de ceva de rontait si nu stiti ce, va recomand biscuiteii cu trei seminte Djokolife. Sunt super buni si diferiti. Iar daca nu mai stiti ce sa va pregatiti la micul dejun (pentru mine asta e o problema zilnica🙂 ) trebuie sa incercati macinisul pentru laptic de la Solaris. Pe mine m-a cucerit! Poza aici.

Ca melodie preferata eu si bebe ascultam zilnic pe repeat Naughty Boy ft. Beyoncé – Runnin’ (Lose It All) .

Sper sa va fie de folos recomandarile mele si astept sa imi spuneti si voi cateva produse interesante pe care le-ati descoperit recent.

Va pup si va mai astept!

2 thoughts on “Favoritele lunii ianuarie 2016”

Leave a Reply

