Preferatele mele de la Chanel

Ma suna ieri din aeroport o prietena si cu o voce aproape disperata (bine, cam asta-i vocea ei de fel, nu stiu de ce ma mai mir🙂 ) imi cere sa ii spun repede, repede ce produse de machiaj sa isi cumpere de la Chanel. E in duty-free, s-a asezat in fata standului si nu stie ce sa-si aleaga. A doua zi (adica azi) a aparut in program o intalnire importanta si, asa cum face de obicei, a plecat fara cosmetice la ea.

Am stat un pic sa ma gandesc ce sa-i raspund (m-a intrerupt si din treaba; schimbam copilul care nu mai are deloc stare si nici rabdare, vrea sa se ridice in fund din minut in minut) si asa mi-am dat seama ca am incercat de-alungul anilor destul de multe produse Chanel, ba chiar am cateva pe care le ador dar pana acum nu le-am dedicat niciun articol doar lor.

Nu o mai lungesc mult cu povestile si va spun ca recomandarile mele rapide sunt:

Chanel Beauty

Fondul de ten Chanel Vitalumière Aqua sau fondul de ten Chanel Perfection Lumière Velvet – in functie de preferinte si nevoi il puteti alege pe oricare din cele doua.

Chanel Vitalumière Aqua are o textura delicata, usoara, se intinde frumos cu degetele, nu incarca deloc tenul, se uniformizeaza natural pe piele, netezeste imperfectiunile si ne permite sa radiem prin toti porii. Rezista destul de bine iar formula sa aproape imperceptibila ma face sa nici nu il simt pe piele o zi intreaga. Cel mai bine mie mi se potriveste iarna, atunci cand am tenul ceva mai uscat, asa ca nu l-as recomanda persoanelor cu pielea grasa.

Despre Chanel Perfection Lumière Velvet v-am mai vorbit, i-am facut si un minireview in articolul de aici. Acesta mi se potriveste mai bine vara sau atunci cand am tenul hidratat pentru ca stie sa absoarba foarte bine sebumul. Matifiaza printr-un strat foarte, foarte fin, ofera luminozitate, iar finisarea sa este foarte naturala.

Chanel Correcteur Perfection Concealer B10 este anticearcanul pe care l-am folosit cel mai des in ultimele luni si unul dintre preferatele mele. Are o textura matasoasa, ofera luminozitate zonei din jurul ochilor, ascunde bine cearcanele, nu incarca pielea, este usor de aplicat, stabil si rezistent. Il intind direct pe ten ori peste fondul de ten, in ambele situatii isi face treaba excelent!

Chanel Rouge Coco Lipstick nuanta Adrienne – este cel mai delicat si mai frumos ruj nude pe care eu l-am incercat (o combinatie aproape perfecta de maroniu-bej-roziu). Are o textura ultra-lejera, se simte foarte placut pe buze, le hidrateaza, catifeleaza si le ofera un val natural de lumina si culoare. E genul de ruj “My Lips But Better” ce poate fi folosit in orice situatie. Atunci cand dau mai multi bani pe un ruj, cum este cel de la Chanel, prefer sa imi cumpar o nuanta pe care sa o folosesc des ca sa merite investitia. Adrienne se afla in portfardul meu de cateva luni bune si nu vad sa fie inlocuit prea curand.

Mai am de gand sa imi cumpar noul lor fond de ten Chanel Les Beiges Healthy Glow Foundation si pudra iluminatoare Chanel Perles et Fantaisies Illuminating Powder.

Chanel Les Beiges Healthy Glow Foundation

Chanel Perles et Fantaisies Illuminating Powder

Acum spuneti-mi si voi: care este produsul vostru preferat de makeup de la Chanel?

Va pup si va mai astept!

3 thoughts on “Preferatele mele de la Chanel”

  1. Mie îmi place fondul de ten de la Chanel la care revin mereu, acum il folosesc pe cel Vitalumiere Aqua si ma tentează sa il încerc si pe celălalt la primăvara apoi as încerca anticearcanul Chanel si poate pudra iluminatoare. Ruj am unul roșu roșu Chanel dar căruia nu i se mai vede nuanță pe ambalaj si pe care nu il prea folosesc. Am fost la fiimea la gradii cu el si când m-a văzut a început sa tipe la copii: “mamii si-a dat cu ruj de clovn ” ha ha ha ….😀

Leave a Reply

