3 Noutati Sephora pe care vreau sa le incerc

Din aceasta luna pe toate rafturile magazinelor Sephora vor poposi produse noi ce vor fi fara indoiala atractiile inceputului de primavara. Eu mi-am propus sa incerc macar trei dintre ele; care sunt acelea o sa va povestesc si voua in articolul de astazi.

Sephora Wonderful Cushion Foundation

Sephora Wonderful Cushion – noul fond de ten “catifea” ce promite sa ofere luminozitate si un finish natural pielii. Formula sa concentrata intr-o textura catifelata combina prospetimea si stralucirea unui fond de ten lichid cu latura practica a unui format compact. Gestul inovator de aplicare care consta in tapotarea produsului cu un buretel specific, microaerat, ce permite aplicarea cantitătii precise de produs necesar. Textura sa, dupa ce este aplicata delicat pe piele, se contopeste instantaneu cu aceasta. Acoperirea se face progresiv, fiind astfel mai bine stapanita. Rezultatul: un machiaj fara nicio delimitare si cu o textura invizibila. Are 15 g si este disponibil in sase nuante.

Face konjac cleansing sponge

Sephora Face Konjac Purifying Sponge – noul burete purifiant Konjac, de origine 100% naturala si cu extract de carbune de bambus. Acesta actioneaza asupra pielii ca un agent de indepartare a celulelor moarte, reduce porii si da tenului un aspect mai luminos si mai stralucitor. Eu folosesc in prezent varianta alba a sa si pentru ca imi place tare, tare mult sunt super curioasa sa o incerc si pe aceasta ca sa pot face o comparatie intre cele doua. Din poza imi dau seama doar ca acest purifiant pare usor mai abraziv.

Sephora Hand Masks

Sephora Hand Masks – v-am tot povestit de mainile mele care sunt mai mereu uscate si deshidratate asa ca mi-am propus sa incerc una dintre cele trei masti-manusi lansate de cei de la Sephora:

  • masca de maini cu Aloe Vera – ultra-hidratanta, cu efect de infrumusetare
  • masca maini cu avocado – hranitoare si reparatoare
  • masca de maini cu argan – anti-imbatranire si uniformizare

Sunt usor de aplicat, isi fac efectul in 15 minute si nu este necesara o clatire ulterioara a mainilor.

Pe voi care va atrage cel mai mult si mai mult din cele trei produse?

Va pup si va mai astept!

4 thoughts on “3 Noutati Sephora pe care vreau sa le incerc”

Leave a Reply

