Inimioare pentru pleoape si obrajori de la Too Faced

Cei de la Too Faced au lansat recent doua palete de machiaj si pentru ca ambalajele lor mi se par mai mult decat adorabile (perfecte pentru Ziua Indragostitilor, aviz baietilor🙂 ) am zis sa vi le prezint si voua ca sa nu mai suspin de una singura gandindu-ma doar eu la ele. Asadar cele doua cosmetice pentru cuceritoare se prezinta cam asa:

Too Faced Chocolate Bon Bons

O paleta de farduri de ochi pe numele ei Too Faced Chocolate Bon Bons cu un ambalaj irezistibil, perfecta pentru toate doamnele si domnisoarele (indragostite). Aceasta detine 16 nuante frumoase, diverse, purtabile, cu texturi atat mate cat si sidefate (14 sunt noi, celelalte doua vechi favorite). Fardurile sunt fine, pigmentate, se aplica facil, rezista ore in sir si au o finisare ireprosabila. Si ce e mai interesant si mai dragut la aceasta paleta este faptul ca 14 dintre fardurile sale sunt in forma de inimioara, dandu-mi impresia ca in interior se ascund mici ciocolatele colorate.

Sora ei mai mare Too Faced Semi-Sweet Chocolate Bar Palette a fost printre preferatele mele anul trecut si acest lucru ma face sa vreau sa o incerc si pe aceasta din ce in ce mai mult. Pretul clar nu i-l stiu, dar sunt mai mult decat sigura ca va fi peste 200 lei.

Too Faced Love Flush Wardrobe

Too Faced Love Flush Blush Wardrobe este cea de-a doua bijuterie, o paleta ce contine toate cele 6 farduri de obraz disponibile in colectia Love Flush – Love HangoverBaby LoveI Will Always Love You, How Deep is Your LoveJustify My LoveYour Love is King. Blushurile sunt in varianta mica a cate 2g fiecare.

Mie mi se pare foarte practica o astfel de paleta, mai ales atunci cand plec in calatorii. E micuta, subtirica, iar nuantele sale seducatoare pot improspata orice chip obosit. La nevoie le pot amesteca pentru a-mi colora pometii asa cum imi doresc. Plus ca pot incerca toate cele sase farduri, fara sa mai dau banii pe fiecare in parte. Din cate am inteles costa si mult mai putin decat daca mi-as cumpara doar doua dintre blushuri separat.

Voi ce spuneti? Care dintre cele doua palete vi se pare mai interesanta?

Too Facedsursa

Va pup si va mai astept!

12 thoughts on “Inimioare pentru pleoape si obrajori de la Too Faced”

  1. Too Faced Chocolate Bon Bons îmi place la nebunie cum arată, oare și ea miroase a ciocolată? Despre detaliul ăsta n-am citit/auzit încă nimic, iar dacă ar mirosi la fel ca Chocolate Bard cred că aș pune-o pe wishlist, are multe nuanțe superbe, pe care le-aș purta des. Să nu mai zic de design…

  2. Imi plac amandoua, dar, am invatat sa economisesc bani, cumparand farduri mono.
    De cand am dat peste fardurile de la melkior, sau cele magnetice, in general, mi-am facut propria paleta.
    Si am fix culori pe care le folosesc cel mai des.
    Asa, nu mai dau banii pe palete cu tot felul de culori, doar ca sa folosesc doar 2-3 nuante si restul sa zaca, asteptand ocazia protrivita sa fie folosite.
    Paleta de blush-uri e chiar ok…Asa da, merge sa testezi si apoi te hotarasti care iti place.

Leave a Reply

