Bun pentru mine si bebe – Atoderm Ulei de dus

La inceputul lunii ianuarie Bioderma a lansat un nou produs in Romania si anume uleiul de dus Atoderm. Eu sunt foarte incantata de el, il folosesc deja de mai bine de o luna atat pe corpul meu cat si pe cel al bebelusei si pentru ca imi place atat de mult mi-am cumparat recent bidonul cel mare la 1L(de la farmacia Bebe Tei cu 52 lei). Asa ca m-am gandit ca e momentul sa va povestesc putin despre el.

Atoderm Ulei de dus

Uleiul de dus Atoderm are o textura foarte placuta, curata bland, catifeleaza si protejeaza fiind un produs de curatare destinat in special persoanelor cu pielea uscata, foarte uscata si iritata. Ofera 24 ore de hidratare si confort imediat, chiar de la dus iar spuma sa delicata este special formulata pentru a respecta chiar si pielea cea mai sensibila (cum este cea a bebelusilor). Este un ulei potrivit atat pentru adulti cat si pentru copii/bebelusi si poate fi folosit atat pe fata cat si pe corp deoarece nu contine sapun, sulfati sau conservanti.

Asa cum poate v-ati dat seama din articolele pe care le-am mai scris eu in ultimul timp, principala mea grija in momentul de fata este hidratarea pielii. Pentru ca nu mai am timp ca in trecut sa o ingrijesc si s-o bibilesc zi de zi (sunt zile in care apuc doar sa fac un dus rapid, aplicarea unei lotiuni/creme de corp nu mai intra in discutie) daca nu sunt atenta si nu aleg produsele corespunzatoare sufar. Acest ulei imi este de mare ajutor pentru ca imbunatateste rapid si vizibil aspectul pielii si de asemenea ii calmeaza iritatiile atunci cand ele apar (aici ma refer la pielea de maini care pe timpul iernii devine foarte fragila si mi se deshidrateaza foarte tare). Celei mici ii aparusera cateva coijite pe scalp, care din cate mi-am dat eu seama o cam si mancau pentru ca se tot scarpina, insa de cand am inceput sa o spal cu acest ulei i-au disparut ca prin minune. Pentru asta de la mine are un mare plus si il voi incadra in categoria produselor bune pentru mama si bebelus.🙂

Mai multe detalii despre uleiul de dus Atodem puteti citi si in poza pe care o voi atasa mai jos.

Atoderm Ulei de dus Prezentare

Ingrediente: AQUA/WATER/EAU, GLYCERIN, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, SODIUM COCOAMPHOACETATE, LAURYL GLUCOSIDE, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, CITRIC ACID, PEG-90 GLYCERYL ISOSTEARATE, FRAGRANCE (PARFUM), MANNITOL, POLYSORBATE 20, XYLITOL, LAURETH-2, RHAMNOSE, NIACINAMIDE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, TOCOPHEROL, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, LECITHIN, ASCORBYL PALMITATE. [BI 725]

Acum sunt curioasa daca voi l-ati incercat. Daca da, cum vi se pare?

Va pup si va mai astept!

3 thoughts on “Bun pentru mine si bebe – Atoderm Ulei de dus”

  1. Cu siguranta pun si eu mana pe o sticluta cand ajung in Romania. Eu am folosit si gelul de dus tip ulei de la Eucerin, mi-a placut, dar mai incercam si chestii noi!

  2. Abia astept sa ajung si eu in weekend pe la Bebe Tei sa imi fac proviziile pentru ca stresul examenelor nu e prietenul meu si pielea mea sufera ingrozitor🙂. Se pare ca in fiecare sesiune scot uleiurile de dus la bataie, anul trecut a fost cel de la Eucerin, acum va fi cel de la Bioderma.
    Te pup🙂 :*

Leave a Reply

