O noua aroma C-THRU – Lime Magic

Oana Mihoc esti castigatoarea! Felicitari!!!

Astept datele tale pe adresa de email a blogului.

Inceputul de an este o ocazie buna sa incercam parfumuri noi. Asa ca m-am gandit sa va povestesc putin despre cea mai recenta lansare C-THRU – parfumul Lime Magic.

Lime Magic

Lime Magic este o aroma proaspata ce incorporează in notele sale particule delicate si stralucitoare creionand escapada perfecta pentru a evada din monotonia cotidiana.

Pasii grabiti si siguri poarta femeia C-THRU Lime Magic catre visuri marete si scenarii amuzante, iar spiritul tanar si vesel al acesteia reprezinta instrumentul cu care isi picteaza calatoria zilnica. Flutura din gene feminitate si poarta in privire siguranta unui spirit puternic si jucaus. Femeia C-THRU Lime Magic este ilustratia femeii complexe, naturala in mediul urban pe care il stapaneste in pasi de joaca si dans.

Un buchet de flori imbatatoare echilibrat cu stropi de energie si innobilat cu nuante subtile si profunde C-THRU Lime Magic se deschide cu note de trandafir elegant si etern feminina iasomie. Acestea contrasteaza cu explozia de accente ale bergamotei jucause, ale lamaii proaspete si ale universului olfactiv descris in notele de ceai verde, accente ce inglobeaza diversitatea miresmelor subtile ale padurilor si mireasma pregnant pamantoasa. Actul final al parfumului echilibreaza notele si le contopeste intr-o adiere lemnoasa cu note de mosc.

Mie imi place si cred ca va poate fi si voua un companion perfect in zilele acestea recisoare de ianuarie pentru a va desmorti simturile. Il gasiti in magazine atat in varianta de 30 ml la pretul de 37.66 lei cat si la 50 ml la pretul de 51.15 lei.

Eu il ofer pe cel din poza uneia dintre voi. Asa ca daca vi-l doriti scrieti-mi la comentarii.

Va pup si va mai astept!

10 thoughts on “O noua aroma C-THRU – Lime Magic”

  1. De ce, merit, să câştig…sau de ce, nu merit…?! Mărturisesc : m-am înscris cu intenţia de a caştiga şi este absolut firesc. Sunt sigură, că, toţi ceilalţi competitori au fost animatţ de aceeaşi intenţie… Insă, de la acest preambul şi până la a câştiga, într-adevăr, este o cale, atât de lungă, vorba poetului «…că, mii de ani i-au trebuit luminii, să ne-ajungă! ».
    Fiind un spirit tânăr şi vesel, precum cel al femeii C-THRU Lime Magic, pe care, „paşii grăbiţi şi siguri o poartă către visuri măreţe şi scenarii amuzante”, imi doresc, mult, noul parfum verde şi cu transparenţe, ce, creionează escapada perfectă pentru a reuşi să evadezi din monotonia cotidiană. Lămâia verde este un companion perfect pentru zilele friguroase, specifice sezonului, în care, ne aflăm!

  2. De ce, merit, să câştig…sau de ce, nu merit…?! Mărturisesc : m-am înscris cu intenţia de a caştiga şi este absolut firesc. Sunt sigură, că, toţi ceilalţi competitori au fost animaţi de aceeaşi intenţie… Insă, de la acest preambul şi până la a câştiga, într-adevăr, este o cale, atât de lungă, vorba poetului «…că, mii de ani i-au trebuit luminii, să ne-ajungă! ».
    Fiind un spirit tânăr şi vesel, precum cel al femeii “C-THRU Lime Magic”, pe care, „paşii grăbiţi şi siguri o poartă către visuri măreţe şi scenarii amuzante”, imi doresc, mult, noul parfum verde şi cu transparenţe, ce, “creionează escapada perfectă pentru a reuşi să evadezi din monotonia cotidiană”. Lămâia verde este un companion perfect pentru zilele friguroase, specifice sezonului, în care, ne aflăm!

  3. Eu îl am pe cel în varianta Black Beauty(îmi place mult faptul că are acele mărgeluţe în sticluţă, şi pe lângă asta miroase şi foarte bine). Aş dori să încerc şi varianta Lime Magic!

  4. De când am aflat de el îmi doresc să-l am🙂 Nu l-am văzut încă în magazine, dar tare vreau să-i simt parfumul, sunt îndrăgostită de mirosul de citirice🙂

Leave a Reply

