Ganduri, multumiri si preferatele anului 2015

Buna fete dragi si bine v-am regasit in 2016!

Parca nu imi vine sa cred ca am tastat 2016 si ca de mai bine de 12 zile ne-am luat adio de la 2015, un an incredibil pentru mine cu multe hopuri, emotii, trăiri si dezamagiri, dar in acelasi timp cel mai important si mai frumos din viata mea de pana acum pentru ca s-a nascut minunea, bucuria si fericirea mea – fetita mea (care ieri a implinit 4 luni). Si odata cu ea am descoperit o dragostea unica, speciala, nelimitata si neconditionata ce nu va putea fi vreodata descrisa in cuvinte ci doar simtita si traita, am invatat ca nimic nu e intamplator pe lumea asta, ca situatiile imposibile pot deveni posibile daca vrei si iti doresti cu adevarat si ca orice lucru va putea astepta la infinit in momentul in care ma priveste si imi zambeste EA. Viata nu iti da nimic inapoi, iar orice secunda pierduta si netraita devine o risipa! Asa ca anul acesta eu nu-mi doresc decat sanatate sa le pot face pe toate, sa fiu prezenta la toate si sa ma bucur din inima de toate. La fel va doresc si voua: sa fiti sanatoase, sa zambiti mult si rand pe rand sa va indepliniti fiecare vis in parte. Va pup si va multumesc pentru ca faceti parte din viata mea, fiecare cuvant pe care mi l-ati scris pe blog pana acum (chiar daca am absentat destul de mult) a contat enorm pentru mine!

Dupa cum bine stiti, anii trecuti obisnuiam ca la final de an sa scriu un articol cu cele mai bune produse descoperite de mine in anul respectiv. Dar pentru ca in cea mai mare parte a lui 2015 am fost insarcinata, perioada in care am renuntat sa mai fac experimente, m-am gandit sa schimb un pic ideea articolul si sa va prezint produsele care imi sunt cele mai dragi si care au un loc special in inima mea amintindu-mi de acele momente.

2015 Beauty Products

Paula’s Choice Resist Super-Light Daily Wrinkle Defense SPF 30 – este crema mea preferata cu SPF, am folosit-o in toate anotimpurile si cred ca o s-o tot cumpar pana m-oi plictisi de ea.🙂 Protejeaza eficient si pentru ca este usor colorata, de cele mai multe ori inlocuieste cu succes fondul de ten.

Elemis Pro Collagen Marine Cream – este o crema de fata care mie mi-a placut extrem de mult si la care am simtit efectele dupa fiecare utilizare. Am terminat-o, dar ma gandec serios sa o recumpar desi este foarte scumpa.

Demachiant Nivea Double Effect – este un demachiant bifazic excelent pentru indepartarea rimelului de pe gene. In plus nu lasa acea textura uleioasa care pe mine ma deranjeaza. Sunt deja la a treia sticluta.

Loreal Infaillible Mega Gloss nuanta 109 Fight For It – este luciul de buze pe care il am mereu cu mine in geanta oriunde as pleca. Are o textura foarte placuta ce permite o aplicare facila a produsului, este nelipicios, lejer si nu necesita reimprospatare decat dupa ore bune. L-am folosit toata vara, il folosesc si acum.

Clarins Instant Light Natural Lip Perfector 01 Rose Shimmer si 05 Candy Shimmer – sunt doua glossuri-balsamuri-rujuri de buze pe care le recomand cu toata inima, eu ma inteleg super bine cu ele. Chiar si in zilele in care nu ma machiez deloc simt nevoia sa le aplic. Au o textura rafinata ce infrumuseteaza instant buzele, le hidrateaza (mai ales daca va confruntati cu buze crapate si sensibile) si le ofera o stralucire naturala, de efect. Nuantele sunt absolut superbe, actuale si rezistente. Recent au mai lansat doua, iar eu visez cu ochii deschisi la 08 – Plum Shimmer.

Love and Tears by By Kilian – este unul dintre parfumurile mele preferate din toate timpurile si cam singurul parfum cu care am putut sa ma dau cat am fost insarcinata. Acum ii asociez mirosul cu acea perioada, de fiecare data cand il adulmec imi trezeste amintiri si cred ca va ramane multi ani la rand o parte din mine.

Bobbi Brown Corrector – in ultimele luni de sarcina nu mai reuseam aproape deloc sa dorm noaptea asa ca ziua aveam ochii umflati si cearcanele pana in pamant. Acest corector mi-a fost de mare ajutor si este fara indoiala printre cele mai bune produse de machiaj pe care eu le-am incercat.

Too Faced Semi-Sweet Chocolate Bar Palette – o paleta de ochi cu care m-am jucat la greu vara trecuta. Fardurile sunt fine, au texturi foarte placute si rezistente, sunt atat mate cat si lucioase, iar cu ajutorul lor pot crea machiaje pentru zi, dar si pentru seara. In ziua in care am fost sa nasc am ales sa ma machiez cu Peanut Butter (maroniul-portocaliu din dreapta) asa ca el are un loc mai aparte in inima mea. Aaa si ce am uitat sa va spun este ca daca va plac dulciurile sa stiti ca miroase delicios a cacao.🙂

Acum astept sa imi spuneti si voi care este produsul de beauty de care va leaga cea mai frumoasa amintire si de ce. Cel mai sincer raspuns va primi o surpriza aromata din partea mea.

Va pup si va mai astept!

11 thoughts on “Ganduri, multumiri si preferatele anului 2015”

  1. Buna si la multi ani pentru anul ce a debutat in mare forta,sa fie un an fenomenal cu multe bucurii si lucruri fenomenale ! La multi ani si pentru fetita ta,sa fie sanatoasa,sa iti aduca bucurii si impliniri !
    O amintire frumoasa este legata de primul meu loc de munca,in anul 2007 ; intr-un sertar al biroului meu am gasit o crema de maini Pur Blanca de la Avon,care ii apartinuse fetei de dinaintea mea. Am fost fascinata de acea crema,era prietena mea zilnica ,dar spre dezamagirea mea nu am mai gasit-o in catalog. Colegii mei de birou asistau zilnic la momentul meu de rasfat cu crema minune,dar au asistat si la momentele mele de disperare ca nu o mai gaseam in catalog,asa ca s-au mobilizat ,dand zvon printre cunostinte,prieteni,astfel incat cu ocazia sarbatorilor de iarna am primit cadou de la ai mei iubiti colegi nu una,ci doua creme incantatoare . Mi-au ajuns cele 2 minunatii pentru o perioada de timp( perioada pe care am lungit-o eu cat am putut ) si mainile mele au fost hidratate si cu un parfum imbietor.
    Nu stiu cum a fost ptr altii,dar eu am iubit acea crema,si cand aud Pur Blanca imi aduc aminte de acel prim job,acei colegi minunati si vremuri deosebite.
    O zi minunata iti doresc !!

  2. Bine te-am regăsit, draga noastră! La multi ani si multa sănătate va doresc amândurora :*
    Parfumul adolescentei mele, Pink Suede, de la Avon, este cel care îmi trezește amintiri foarte dragi. L-am purtat pe toată durata liceului, ma făcea sa ma simt girly, chiar și atunci când nu eram îmbrăcată foarte feminin. Si, deși nu eram prea sigura pe mine și pe felul în care arat, acest parfum îmi dădea încredere în mine. Mi-e dor sa îl mai simt măcar o data, as retrăi atât de multe momente frumoase: o excursie la Bistrița, balul bobocilor, activități cu colegii, absolvirea…Pink Suede cu aroma lui calda, dulce și fructata m-a însoțit mereu. Ma simțeam minunat când îl purtam, pot sa spun ca vedeam totul în roz🙂 Am fost trista când nu s-a mai comercializat.

  3. Să-ți trăiască fetița, să fie sănătoasă și să-ți aducă multe bucurii!
    Bifazicul Nivea îmi place și mie mult, iar paleta de farduri o am pe wishlist, dar cred că o să aleg prima variantă. M-ai făcut acum curioasă și în privința corectorului, o să mă uit la el când ajung în magazinul din Băneasa.
    Te pup!

  4. De parfumul Perceive ma leaga cele mai dragi si dulci amintiri.🙂 A fost primul meu parfum si imi aduc aminte si acum ce fericita eram si cu ce mandrie ma dadeam cu el si il purtam. Asa cum tu il asociezi pe al tau cu perioada in care erai insarcinata,eu il asociez pe al meu cu copilaria si libertatea aia pe care o aveai cand erai copil,cu toate prostiile pe care le mai faceam atunci.
    La multi ani fetitei tale :* !❤

  5. Cel mai drag produs de beauty este o paletuta de la ruby rose pe care o am din clasa a 8-a cred. Atunci noi nu aveam voie sa venim machiate la scoala si ne era si rusine de profesori daca eram machiate.si bineinteles nici nu stiam de produsele astea de firma de acum.insa pe la sfarsitul clasei am inceput sa o folosesc deoarece are culori pale,cateva nuante nude.Inca o am si mai folosesc 3 nuante de la ea!Arata cam rau ce-i drept dar e si batrana!!🙂 si ii multumesc ca inca nu s-a faramat de tot!

  6. Nu e produs de beauty, dar de fiecare dată când îmi curăț pensulele cu alcool izopropilic îmi aduc aminte de cursul de makeup pe care l-am făcut. :))

Leave a Reply

