Cateva favorite ale momentului

Nu imi vine sa cred cat de repede s-a scurs si saptamana asta. Parca ieri era luni si imi faceam planuri sa merg colo, sa fac aia, sa cumpar aia, sa pregatesc aia si acum daca ma uit in urma nu am apucat sa fac mai nimic din ce mi-am propus. Zboara timpul asta, nici nu apuci sa iti dai seama unde si cand.

Si pentru ca nu am mai reusit sa scriu articolul cu favoritele lunii noiembrie, astazi am decis sa va prezint cinci produse care in acest moment mie imi plac destul de mult.

Sephora, KK, PC, Kiehls, Alessandro

Primul este un miniflacon de parfum reincarcabil (4.5ml) in varianta roll on (cu bila) de la Sephora in care imi pot depozita si transporta parfumul preferat. De cand cu bebe, nu ma mai dau aproape deloc cu parfum sub forma de spray, dar acest recipient fiind cu biluta nu imprastie atat de puternic particulele in aer si in jur, iar aroma ramane lejera, abia perceptibila. Momentan, in interior se afla La Vie Est Belle Intense de la Lancome care nu stiu cum a devenit parfumul pe care mi-l doresc cel mai mult in acest moment. Poate ma aude cineva.

Ulei de par Black Seed Dry Oil Kardashian Beauty in varianta travel 15 ml – pe care l-am primit la intalnirea bloggeritelor de la inceptul lunii decembrie dbbm4 si de atunci il folosesc de fiecare data cand ma spal pe par. Este un ser-ulei-tratament formulat cu ulei din seminte negre si proteina de matase care restructureaza si hidrateaza toate tipurile de par, in special pe cel uscat. Eu il aplic intai in palme, il incalzesc intre degete si apoi il intind pe parul zvantat doar cu prosopul de la jumatatea firelor spre varfuri. Imi pieptan suvitele cu preferata mea Wet Brush, usuc parul, pieptan din nou, de data aceasta doar incetisor la suprafata si asa parul imi devine mai ascultator, mai ingrijit si pe toata lungimea lui capata un luciu sanatos. Aplicat direct pe parul uscat parca nu are efectul scontat.

Resist Hyaluronic Acid Booster de la Paula’s Choice – pe care mi l-am cumparat acum vreo luna de zile (cand a venit Pasagera la Bucuresti) in varianta mica de 3.5 ml pentru a-l testa. Si vai cat de mult mi-a placut. Este un produs absolut minunat! Adaugam cateva picaturi de ser pe discheta umezita cu tonerul preferat, aplicam pe fata si imi luam adio de la pielea iritata sau deshidratata. Aceasta devenea neteda, curata, revigorata si plina de viata. Vorbesc la trecut pentru ca l-am terminat in aceasta dimineata si deja mi s-a facut dor de el.😦

Kiehl’s Super Multi-Corrective Eye-Opening Serum – este un serum special pentru ingrijirea zonei din jurul ochilor si mie imi este de foarte mare ajutor mai ales in ultimul timp cand nu apuc sa dorm mai mult de trei ore pe noapte. Dupa doar cateva aplicari pielea imi devine mai fina, mai luminoasa iar aspectul obosit al ochilor este redus. Are o textura delicata, usor perlata, un miros subtil medicinal, se intinde lejer prin tapotare si confera tenului o stralucire vizibila. Spun ten pentru ca nu au fost putine datile cand l-am aplicat pe intreaga fata, asa de mult imi place cum se vede si cum se simte pe piele.

Crema de maini in editie limitata Snowball de la Alessandro – de cateva saptamani mi s-a uscat, patat si iritat foarte tare pielea de pe mana dreapta. Intr-o zi m-am atins cu un servetel imbibat cu spirt si m-a piscat de numa-numa, asta ca sa intelegeti situatia. De la frig, de la spalat de 10 000 de ori pe zi pe maini, de la detergent, substante de curatat s-a cam ramolit saraca. Intr-o seara am zis sa testez si crema aceasta si tare mult mi-a mai placut. E lejera, intra repede in piele si hidrateaza. Exact ce am nevoie!

Si cam atat pentru astazi. Maine am de gand sa imi colorez si eu unghiile cu oja dupa o pauza de mai bine de sase luni. Sper sa am timp si sa imi reziste pana dupa Craciun.🙂

Va pup si va mai astept!

Leave a Reply

