Ce am mai incercat de la Vichy, Too Faced, Yves Rocher si Maybelline

Pentru ca nu mai am timp sa scriu pe blog la fel de des ca inainte si stiu ca o parte dintre cititoarele mele nu folosesc instagram (acolo mai postez poze cu produse care imi plac sau care nu imi plac) m-am gandit din cand in cand sa public un articol in care sa va prezint pe scurt ce produse cosmetice am mai incercat si cum mi se par. Nu toate ajung la favoritele lunii si din acest motiv nu mai apuc sa va vorbesc despre ele desi poate ar trebui.

Asadar astazi voi incepe cu produsele de machiaj:

November Beauty

Vichy Normaderm BB Clear in nuanta Teinte Claire – pe care am cumparat-o spre sfarsitul verii din drogheria Bebe Tei Sun Plaza. Este o crema tratament recomandata tenurilor grase si/sau predispuse la aparitia imperfectiunilor. Tenul meu nu e nici, nici insa dupa doar cateva folosiri m-a suprins si ma bucur ca am hotarat sa o incerc. Uniformizeaza foarte placut textura pielii, are o acoperire usoara, nu incarca si nici nu se strange in pliurile fetei, ba chiar umple perfect liniile fine si ofera o finisare mato-delicata. Mai precis nu face tenul sa luceasca si ii pastreaza naturaletea sa fireasca. Mie imi este de mare ajutor atunci cand nu am timp nici doua minute sa ma machiez si de multe ori o folosesc doar pe ea si un pic de concealer sub ochi. Are o concentratie ridicata de Acid Salicilic (2%) + pigmenti minerali.

Too Faced Born This Way – cu fondul asta de ten mi-am dat seama ca eu nu prea ma inteleg cu produsele de machiaj Too Faced asa ca nu am de gand sa mai fac experimente prea curand.. Cam tot ce am incercat de la ei m-a lasat asa..hmm “da bine, eu cred se putea si mai bine”. Born This Way mi se pare un fond de ten destul de greoi si asa cum spuneam in articolul cu favoritele lunii octombrie, daca nu il aplic cu beauty blenderul se vede destul de urat. Parca imi scoate toate semnele de pe fata in evidenta si lasa dungi daca nu sunt extrem de atenta cum il intind. L-am cumparat cand am avut reducerea aceea de 20% la Sephora si cu toate astea tot nu imi pare bine ca am dat banii pe el.

Too Faced Love Flush Blush in nuanta Justify My Love – este de fapt un miniblush si face parte din setul Happily Ever Lasting Lip & Cheek Duo (pe care vi l-am aratat pe instagram aici) disponibil in aceasta perioada in magazinele Sephora la pretul de 54 lei. Este un fard de obraz cu o textura placuta, pigmentat, dar pe tenul meu nu prea rezista. Nuanta este dragutica, un roz bonbon asa, dar am una asemanatoare de la MAC care cred ca imi place ceva mai mult. La pretul sau intreg 131 lei nu l-as cumpara dar asa la set impreuna cu rujul Melted Peony merita testat.

Yves Rocher Top Coat pentru pleoape – nu am mai incercat un produs de genul pana acum, cel putin nu cu denumirea asta, eu folosesc in general doar primer de pleoape. Acest top coat transforma si fixeaza culorile creioanelor si fardurilor de pleoape. Este disponibil in mai multe variante si aplicat peste fardul de pleoape clasic poate crea un efect stralucitor, sidefat sau metalizat. Eu il am pe cel cu efect stralucitor si dupa o prima folosire mi s-a parut interesant. Nu se simte la fel de lejer pe pleoape ca primerul insa ofera fardurilor un efect mai placut, mai luminos si mai atragator. Costa doar 14.90 lei.

Maybelline Color Sensational Matte Lipstick in nuanta Divine Wine pe care il declar rujul toamnei! Este absolut minunat, se intinde frumos pe buze, nu le usuca (deloc), rezista intact cateva ore bune, iar nuanta este de vis. Formula este tare interesanta: cremoasa, dar amprenta pe care o lasa buzelor este mata. Va spun sincer ca de cand l-am cumparat doar cu el m-am dat. Dovada este poza de aici ca stau cu el si in pat.🙂 Un mare plus este faptul ca nu se ia deloc pe dinti si nici nu mi se intinde pe barba. L-am cumparat de la boutique-ul Maybelline din Promenada.

Urmatorul articol as vrea sa il dedic produselor pentru par dar sa vad daca reusesc.

Inchei prin a va intreba daca voi ati incercat vreunul dintre produsele prezentate mai sus si cum vi se pare? Sunteti de aceeasi parere cu mine sau nu?

Va pup si va mai astept!

12 thoughts on “Ce am mai incercat de la Vichy, Too Faced, Yves Rocher si Maybelline”

  1. Trebuie să încerc un ruj din gama asta de la Maybelline, dar încă n-am ajuns la un stand de-al lor. Îmi place rău nuanța celui pe care-l ai tu!
    Am încercat doar top coat-ul, care e interesant dar mereu uit de el. :)) Mă tenta să iau și eu setul ăla Too Faced, mai mult pentru că e drăguț ambalajul blush-ului, dar cred că o să mă limitez la setul cu bronzerul.
    Pupici

  2. Rujurile Maybelline imi plac mult, sunt asa fiiiiine!
    M-ai facut curioasa cu bb cream-ul Vichy. Am crema pentru ten cu imperfectiuni si e minunata, daca si bb-ul e la fel, clar merita cumparat. Cam cat costa?
    Te pup!

  3. Ce ma bucur ca ai inceput sa postezi din nou des! Stiu ca nu ai si-asa prea mult timp .. Am incercat si eu bb cream-ul de la Vichy si mi-a placut mult, mult de tot! Si blush-ul imi place foarte mult si chiar ma batea gandul sa incerc un miniset asa dar daca nu rezista blush-ul.. nu mai vreau!🙂 Te pup, zi buna!

Leave a Reply

