Primul magazin Bobbi Brown din Romania si cateva sugestii

Am fost foarte incantata cand am auzit ca in Bucuresti, mai exact la Baneasa Shopping City (vis-a-vis de H&M), se va deschide primul magazin Bobbi Brown din Romania. Eu folosesc produsele acestea de cativa ani buni, le cumparam in general cand plecam in afara (daca dati un mic search pe blog veti vedea o parte dintre ele) si chiar imi plac, este unul dintre brandurile de machiaj care trebuie la un moment dat incercat.

Bobbi Brown

In cazul in care nu stiti, contrar aparentelor, Bobbi Brown este o femeie, cunoscuta pentru produsele sale de machiaj care ii poarta numele, make-up artist renumit in industria fashion & entertainment si autoare a opt carti de beauty, best-sellers. Iar Bobbi Brown a devenit primul brand de machiaj pus la cale de o femeie.

M-am gandit sa vin in ajutorul vostru, in cazul in care aveti de gand sa faceti o vizita magazinului si sa va recomand cateva produse. Odata ajunse in magazin cu greu va veti decide cand veti vedea toate minunatiile asa ca mai bine va duceti cu listuta la voi.🙂

Boobi Brown Corrector

Unul dintre produsele mele preferate este corectorul Corrector. Folosesc nuanta Light Bisque care este pe terminate si ce e drept o am si de ceva timp asa ca am de gand sa imi cumpar unul nou. Recent s-a lansat si varianta sa lichida – Bobbi Bown Intensive Skin Serum Corrector si ma bate un gand sa o incerc si pe aceasta. Pret Corrector 126 lei; Pret Intensive Skin Serum Corrector 175 lei.

Bobbi Brown Intensive Skin Serum Corrector

Bobbi Brown Brightening Finishing Powder Porcelain Pearl – o pudra cu un design interesant, cu o textura rafinata ce ofera tenului un plus de viata si de luminozitate. Pret 232 lei.

Brightening Finishing Powder Porcelain Pearl

Bobbi Brown Shimmer Blush – nuanta Pink Coral ma atrage pe mine (nu este cea din poza). Pret 134 lei.

Bobbi Brown Shimmer Blush

Bobbi Brown Metallic Long-Wear Cream Shadow – nuanta Brown Metal este superba! Pret 124 lei.

Bobbi Brown Metallic Long-Wear Cream Shadow Brown Metal

Bobbi Brown Deluxe Eye & Cheek Palette – daca va doriti o noua paleta de machiaj mie mi se pare tare frumoasa aceasta!

Bobbi Brown Deluxe Eye & Cheek Palette

Bobbi Brown Luxe Lip Color – nuantele Russian Doll si Your Majesty ma incanta pe mine! Pe acestea nu le-au adus deocamdata in magazin, dar pretul tuturor rujurilor este 119 lei.

Bobbi Brown Luxe Lip Color

Bobbi Brown Full Coverage Face Brush – eu am de gand sa imi cumpar aceasta pensula pentru ca visez de vreo doi ani la ea. Nu am incercat pana acum nicio ustensila de machiaj Bobbi Brown dar din ce am auzit si citit acestea sunt de foarte buna calitate. Pret 216 lei.

Full Coverage Face Brush

Sunt curioasa voi ce produse Bobbi Brown ati incercat si v-au placut. Iar daca veti ajunge in magazin sa imi spuneti si mie ce v-ati cumparat!🙂

Va pup si va mai astept!

11 thoughts on “Primul magazin Bobbi Brown din Romania si cateva sugestii”

  1. Chiar am trecut zilele trecute pe langa acest magazin si eram curioasa cum sunt produsele de la ei. Nu am intrat din pacate,pentru ca era destul de aglomerat, si eu ma cam grabeam,dar data viitoare cu siguranta o voi face.

Leave a Reply

