October Favorites 2015

Buna fetelor si bine v-am regasit! Nu am reusit inca sa raspund tuturor mesajelor si comentariilor frumoase pe care mi le-ati transmis dupa publicarea articolului trecut asa ca inainte de toate vreau sa va multumesc tare, tare frumos si sa va doresc si voua multa sanatate, tot ce e mai bun pe lume si sa aveti mare grija de voi oriunde v-ati afla (mi se face pielea de gaina doar cand ma gandesc la tragedia petrecuta vineri seara, sunt si in acest moment fara cuvinte😦 ).

———————————————————————————————————————————————————————

Deja suntem pe finalul celei de-a treia zi din noiembrie si eu va spun sincer ca nu stiu cand a trecut octombrie. Bine, la cum sunt zilele mele de acum de nu prea mai stiu cand e noapte sau zi nu e de mirare.🙂 Asa ca am nevoie de produse cat mai bune care sa-mi fie la indemana si despre ele va voi vorbi astazi.

October Favorites 2015

Wet Brush – pe care mi-am cumparat-o de curand si la fiecare pieptanare ma intreb de ce oare nu mi-am luat-o mai demult?! Este o perie absolut minunata; descurca repede parul, nu il rupe, nu il electrizeaza si dupa cum ii spune si numele poate fi folosita fara probleme chiar si pe parul ud. Daca nici voua nu va place Tangle Teezer-ul sau inca nu ati gasit un produs cu care pieptanarea sa devina o placere va super recomand aceasta perie. Mie imi vine sa imi fac stoc si sa mi-o cumpar in toate nuantele posibile.

Elemis White Brightening Even Tone Cleanser – desi in general nu sunt multumita de produsele de curatare a tenului sub forma de spuma White Brightening Even Tone Cleanser de la Elemis imi place. Are o formula delicata ce nu imi usuca deloc pielea, miroase foarte placut, lumineaza tenul, il curata si ii ofera o senzatie imediata de confort.

Bourjois Aqua Lacque Fuchsia Perché – la care imi place foarte mult nuanta si cum se vede ea pe buzele mele. Rujul nu este foarte rezistent, are mai mult caracteristici de luciu de buze, dar se aplica cu usurinta asa ca nu ma deranjeaza. In plus are un efect hidratant si o finisare lucioasa.

Beauty Blender – stiti ca mie in general imi place sa imi aplic fondul de ten cu degetele. Dar de curand mi-am cumparat Too Faced Born This Way (ati vazut probabil pe instagram) care sincer nu prea ma incanta si singurul instrument cu care reusesc sa-l fac sa arate bine pe tenul meu este acest buretel absolut minunat care iti poate fi de mare folos intr-un moment total neasteptat. Ii iubesc si culoarea si pe el.🙂

Maybelline Volum’Express The Rocket Mascara – in aceasta perioada majoritatea rimelurilor de la Maybelline au fost la reducere -19 lei asa ca mi-am cumparat si eu The Rocket care dupa parerea mea este un rimel tare bun. Se aplica cu usurinta pe genele mele si le defineste intr-un mod foarte placut, fara sa le incarce.

Parfum Yves Rocher So Elixir Bois Sensuel – chiar daca in perioada aceasta nu prea ma mai dau cu parfum, Bois Sensuel miroase atat de placut incat nu pot sa ma abtin sa nu mai pulverizez cate-un strop. Nu sunt eu mare fana a parfumurilor Yves Rocher, dar pe acesta chiar va recomand sa mergeti in magazin si sa il incercati.

Cercei Zara – nu stiu voi cum sunteti, dar mie imi place sa imi schimb zilnic cerceii in functie de cum ma aranjez si de cum ma imbrac. Mai nou sunt atrasa de trendul acesta cu un cercel de-un fel si un cercel de alt fel asa ca tare m-am bucurat cand i-am primit pe acestia de la Zara. Ma fac sa arat si eu bine, chiar si cand am parul nepieptanat de trei zile si prins intr-un coc zbanghiu in varful capului.🙂

Brownies

Nu sunt eu o mare consumatoare de torturi sau prajituri dar la un platou de brownies (sau negrese, cum vreti sa le ziceti) nu pot sa nu cedez. Imi plac tare, tare mult, mai ales daca nu sunt nici foarte dulci si sunt coapte asa cum trebuie. Ieri am mancat vreo 8?!!?

Ca intotdeauna mi-ar placea sa imi scrieti si voi ce produse ati mai incercat si v-au placut. Si care sunt prajiturile voastre preferate.🙂

Si desi vroiam sa inchei intr-o nota optimista nu pot sa nu va indemn sa mergeti sa donati sange (eu din pacate nu am cum pentru ca am nascut de curand si alaptez), sa va rugati pentru toti cei afectati si daca puteti, sa ajutati familiile care au nevoie de sprijin si bani in aceste momente grele.

Va pup si va astept aici mereu cu drag!

13 thoughts on “October Favorites 2015”

  1. Vai, ce poftă mi-ai făcut cu negresele! Cred că o să-i bat un apropo mamei, să mă aștepte cu prima ocazie cu negresă. :))
    Parfumul îmi place și mie mult, iar rimelul țin minte că l-am avut acum vreo doi ani și mi-a plăcut. Dar parcă și mai mult îmi place Lash Sensational, probabil datorită periuței, că formula se aseamănă.
    Pupici

  2. Peria Wet Brush se gaseste in Romania? O stiu si eu de pe youtube de mult timp.. am parul fin, subtire si uscat… se incurca intr-o veselie. Am tangle teezerul dar nu mi se pare asa bun. Mie tot imi rupe firele oricata grija am. Oare mi s-ar potrivi wet brush?

Leave a Reply

