September Favorites 2015

Luna septembrie a acestui an a fost cea mai frumoasa din viata mea. Asa cum multe dintre voi banuiati, atat din postarile pe care le-am scris pe blog cat si din pozele de pe instagram, eram insarcinata si pe data de 11 septembrie am devenit mamica unei fetite superbe de care sunt indragostita iremediabill. Am evitat sa vorbesc foarte multe despre sarcina si din superstitie dar si pentru ca am avut cateva probleme mai ales la inceputul ei despre care poate ca o sa va povestesc la un moment dat intr-un articol amplu, separat (ma gandesc ca le va fi de ajutor viitoarelor mamici care ar putea trece prin ce am trecut eu) si am asteptat sa vad cum decurge totul pana la final. Si a fost bine, sunt fericita, am intalnit o doctorita nemaipomenita, am nascut natural, fara epidurala, exact cum mi-am dorit. Iar pickylika mea este dragostea vietii mele si o iubesc cu toata fiinta mea.

Dar sa revenim la partea de interes pentru voi si anume produsele de beauty.

September Favorites

Clinique Moisture Surge Face Spray Thirsty Skin Relief – dupa cum stiti sunt o mare consumatoare de tonere, iar tenului meu ii place sa incerce cat mai multe produse de genul. Ultimul pe care mi l-am cumparat este acest spray de la Clinique care pe tenul meu deshidratat de acum face minuni. Este bine formulat, hidrateaza, lumineaza si ofera o stare de bine pielii.

Fard pentru pometi Highlighting Dome Honey Bronze de la The Body Shop – am folosit aproape constant acest blush-iluminator, mai ales in ultima perioada cand am la dispozitie maximum trei minute pentru machiajul fetei. Este cremos, se intinde usor pe piele, miroase placut, iar nuanta pe care o am eu – 02 Pink confera pometilor luminozitate si un strat fin de culoare. Face parte din colectia de vara, dar daca il mai gasiti in magazine si acum, va recomand sa il incercati.

Mascara Givenchy Phenomen′Eyes – am tot vrut sa ii fac review acestui rimel de cateva saptamani, dar nu am mai apucat. Nu m-as fi gandit vreodata ca o sa fiu asa de incantata de un rimel cu peria sferica dar Phenomen’Eyes mi-a depasit asteptarile. Pe scurt: are o formula tare interesanta (un amestec revolutionar de patru tipuri de ceara care ofera o textura flexibila si fluida) se aplica foarte usor (peria circulara ajunge si in colturile interioare sau exterioare greu de atins), iar genele devin mai dese, cu mai multa definire, curbare si alungire. Rezista bine si nu se sfaramiteaza jenant sub ochi.

Crema cu efect WOW de la Nivea chiar este WOW. La doua-trei zile dupa ce am nascut m-am trezit cu niste mancarimi ale pielii greu de descris. Ma scarpinam si ma frecam, mai aveam putin si imi rupeam pielea de pe mine. Am incercat ‘nspe mii de creme, uleiuri si lotiuni mai scumpe sau mai ieftine, recomandate de doctori.. degeaba, degeaba. Singura care m-a ajutat si doar dupa doua trei aplicari am simtit cum pielea mea isi revine la normal, in special cea de pe burta, este crema hidratanta Nivea Care. Aceasta ofera confort imediat si are aceasta formula intens hidratanta ce se absoarbe instantaneu in straturile pielii.

Un alt produs Nivea care imi place este balsamul de buze Nivea Care&Colour varianta Red. Pentru ca nu ma mai dau aproape deloc cu ruj pe buze (si recunosc ca tare dor imi este acum sa mi le colorez intr-un rosu visiniu intens) folosesc acest balsam care pe langa faptul ca le hidrateaza si le catifeleaza le mai si coloreaza intr-o nuanta vesela si calda de rosu. In aceesi gama mai sunt disponibile varianta Rose – un roz baby doll si Nude – un nude atragator.

Ulei de dus Exomega de la A-Derma – l-am luat tot in perioada cu mancarimile cand de la atata scarpinat si frecat pielea mi se uscase si descuamase foarte tare. Este un ulei-gel special conceput pentru igiena pielii atopice, sensibile si foarte uscate a bebelusilor, copiilor si adultilor. Are o textura matasoasa si se simte placut in contact cu pielea corpului. Contine extract de Ovaz Rhealba, cu rol emolient si non-iritant, Omega 6, acizi grasi esentiali, componente hidratante si emoliente pentru a calma si linisti senzatia de uscaciune. Pe mine m-a ajutat; folosindu-l constant seara de seara pielea mea a inceput putin cate putin sa isi reintre in ritm. Un alt plus este faptul ca nici nu miroase a parfum, ceea ce inseamna ca nu deranjeaza simturile sensibile ale lu’ bebe.

Stars

Nu stiu daca v-am mai spus, dar iubesc stelutele, acum mai mult ca oricand. Asa ca toate hainele sau accesoriile pe care mi le cumpar in ultimul timp (si nu numai mie :) ) sunt cu stelute. In poza de mai sus preferatele mele de acum: o camasa de noapte, un maieu si o bluza toate H&M, iar cerceii Massimo Dutti.

Starbucks

Si nu putea sa lipseasca de la preferate Pumpkin Spice Latte-ul de la Starbucks care mie imi place tare mult si pe care in fiecare an il astept cu o nerabdare si cu o foarte mare pofta. Eu nu beau cafea de fel, dar dulcegaria asta chiar imi incita papilele gustative. Incerc totusi sa o las mai moale cu “gustatul” pentru ca alaptez si nu vreau sa agit copilul prea tare. Aaa si ce rau imi pare ca nu se mai gasesc paharele acestea cu frunzulite cum este cel din poza. Erau mult mai atragatoare decat cele normale, albe simple.

Pe final va doresc o saptamana frumoasa, poate ceva mai calduroasa si sunt curioasa voi ce descoperiri ati mai facut in luna ce a trecut.

Va pup si va mai astept!

12 thoughts on “September Favorites 2015”

  1. Felicitari din toata inima! Am aflat de pe Insta si am simtit asa un sentiment cald cum ma inunda pentru ca mi-am amintit emotia cu care mi-am intalnit si eu picea acum 5 ani, tot in septembrie! Sa va bucurati de multe zile minunate impreuna!:)

  2. Felicitări pentru bebiță! Să-ți fiți amândouă sănătoase și să îți aducă numai bucurii!
    Eu aș fi curioasă să citesc despre experiența ta, inclusiv cu detalii despre spitalul la care ai născut, chiar mă gândeam că nu știu unde aș merge, când va fi cazul, așa că nu strică să mă informez din timp.😀
    Cu crema wow m-ai făcut curioasă, o am și eu dar stă nedesfăcută. Cred că o s-o desfac curând.

  3. Uau, nu aveam idee ca erai insarcinata! Vazusem eu ceva pe undeva, dar am crezut ca mi s-a parut.😀
    Felicitari pentru micuta, sa iti traiasca si sa fie sanatoasa! Sa fie fericita si sa iti aduca numai bucurii!
    Ce sa mai zic despre cosmetice, nu mai zic nimic dupa asa o veste.❤

  4. Dara, felicitari! Mi-a parut rau sa citesc ca ai avut dificultati, dar ma bucur mult ca totul s-a terminat cu bine… sau de fapt, abia a inceput, dar a inceput cu bine. Sa fiti sanatoase, voioase si frumoase, si tu, si fetita ta!
    Eu as fi curioasa sa citesc despre sarcina si situatia ta, sunt convinsa ca, desi in afara ariei de interes a blogului, povestea ta ar prinde bine viitoarelor mame care au probleme cu sarcina.

Leave a Reply

