Un fond de ten pe care-l astept cu drag – Bourjois Air MAT!

Buna fetelor si bine v-am regasit. In articolul de astazi vreau sa va spun repede, repede cateva cuvinte despre noul fond de ten de la Bourjois ce isi va face aparitia pe rafturile magazinelor de la noi la sfarsitul acestei luni. Este vorba de Bourjois Air MAT, un fond de ten cu o textura lejera, special creat pentru a uniformiza tenul si pentru a-i oferi un aspect perfect mat. Rezista 24 de ore (asta nu prea cred), folosind pigmenti speciali ce ofera culoare proaspata si rezistenta pe toata durata zilei.

AIR MAT

Luminos si cu textura aerata, Bourjois Air Mat este infuzat cu aer si are o formula usoara, fara sa incarce tenul. Sterge imperfectiunile si uniformizeaza culoarea pielii oferind un rezultat natural, imperceptibil. Uleiurile non lipicioase imbina pigmentii cu textura pielii oferind rezistenta de lunga durata.

Matifiaza placut tenul fara a lasa acel efect de masca. Pudra extra-fina matifianta, extractul de zinc si microsferele de siliciu absorb excesul de sebum fara a incarca tenul!

Bourjois Air Mat va fi disponibil in sase nuante naturale create pentru a lumina si a inveseli tenul tern: doua nuante deschise (rose) – Rose Ivory, Vanilla si patru nuante medii de la bej la auriu, ce sporesc stralucirea tenului mediu si bronzat – Light Beige, Beige, Golden Beige, Golden Sun. Culoarea ambalajului se potriveste cu nuanta produsului din interior fiind destul de usor de ales denumirea potrivita.

Pret special de lansare 60 de lei.

Bourjois Air MAT

Eu imi doresc foarte mult sa il incerc, mai ales ca in momentul de fata nu am niciun fond de ten care sa imi placa. Iar cu cele de la Bourjois m-am inteles intotdeauna foarte bine.

Voi ce parere aveti? V-ar placea sa il testati?

Va pup si va mai astept!

2 thoughts on “Un fond de ten pe care-l astept cu drag – Bourjois Air MAT!”

  1. Ah, nici n-am auzit de el.. fiind mat, nu e oricum pt. mine, desi uneori ma incapatanez. Eu mi-am gasit preferatul (Shiseido), cred ca deocamdata opresc cautarile si incercarile la el.

Leave a Reply

