August Favorites 2015

Tare imi era ca in august nu o sa apuc sa scriu decat articolul cu favoritele lunii (si se pare ca asa a si fost, dar nici de el nu eram prea sigura). Astazi insa mi-am facut timp, am pozat repede cateva produse si m-am pus rapid pe treaba (bineinteles cu pauze cam din cinci in cinci minute ca mai mult nu tinea concentrarea).

Si pentru ca vara s-a sfarsit in sfarsit (yeee si ce bine imi pare) m-am gandit sa schimb un pic conceptul postarii si sa va vorbesc despre produsele pe care eu le-am folosit cel mai des in ultima perioada (pe durata celor trei luni de vara). Aveam in plan sa scriu un articol cu favoritele verii, dar pentru ca nu am mai apucat le voi include aici pe toate, la preferate.

Makeup

Bioderma Photoderm MAX Aquafluide SPF 50 varianta Light – sunt foarte incantata de aceasta crema colorata si o folosesc aprope zilnic. La inceput aveam impresia ca nu se potriveste nuantei tenului meu, dar in timp am invatat sa o intind cum trebuie si m-am superimprietenit cu ea. Are o consistenta usoara, se aplica lejer cu degetele, nu mi se “scurge” de pe fata si ofera pielii mele un look natural. In cazul meu, lunile acestea a inlocuit cu succes fondul de ten.

CHANEL Correcteur Perfection Concealer nuanta 10 Beige Clair – este intr-adevar un produs destul de scump (asa ca nu o sa va vorbesc prea mult despre el), insa mie imi place extrem de mult. Este cremos si usor, arata natural, nu incarca deloc zona de sub ochi, dar in schimb stie sa acopere perfect cearcanele. In plus rezista chiar si la umiditate, transpiratie sau transfer.

Urban Decay Eyeshadow Primer Potion – este singurul primer de ochi pe care il mai am la momentul actual. Nu imi place la fel de mult ca NARS Pro-Prime Smudge Proof Eyeshadow Base, care este preferatul meu, dar trebuie sa recunosc ca de fiecare data cand il folosesc fardurile imi rezista foarte frumos si destul de mult timp pe pleoape. Chit ca ma scarpin de cel putin zece ori pe zi la ochi.

MAC Club – am de nu mai stiu cand acest fard de pleoape de la MAC, mi l-am dorit tare, tare mult in primul rand datorita nuantei sale cameleonice, dar dupa ce mi l-am cumparat a cam ramas intr-un colt uitat. Luna aceasta l-am redescoperit si m-am dat cu el cat am putut de des. Mi se pare potrivit oricarui sezon si in functie de cantitatea pe care o aplici il poti folosi atat la un machiaj de zi cat si la unul de seara.

Anastasia Beverly Hills Brow Wiz nuanta Soft Brown – nu prea mai stiu ce sa va zic de acest creion de sprancene; este preferatul meu de patru ani incoace si oricate produse pentru ingrijirea si conturarea sprancenelor as incerca mereu ma intorc la el. Inainte foloseam nuanta Medium Brown, dar recent mi-am cumparat Soft Brown care este ceva mai light si mai potrivita unui machiaj lejer, de vara.

Benefit Roller Lash Mascara – ma inteleg foarte bine cu acest rimel, il aplic super repede – in doi timpi si trei miscari si imi face genele sa para mai arcuite, mai lungi si mai definite. Are o periuta subtirica ce asigura o aplicare usoara si precisa. Cred ca dupa ce il voi termina il voi cumpara, in cazul in care intre timp nu gasesc altceva sau nu revin la extensiile de gene.🙂

Laura Mercier Oil-Free Tinted Moisturizer nuanta Nude – in zilele in care nu foloseam crema colorata de la Bioderma optam pentru aceasta de la Laura Mercier care are o textura si o acoperire mult mai apropiata de cea a unui fond de ten. Din pacate eu mai am foarte putin din ea, dar cu siguranta o voi recumpara la un moment dat. Este unul dintre acele produse exceptionale care nu as vrea sa imi lipseasca niciodata din dulapiorul de machiaj.

Bodycare

Ulei de dus Ginger Orange de la Sabon – este un ulei de dus pe care eu il folosesc atat la spalat cat si la ras/epilat. Nu imi usuca deloc pielea si in plus are un miros foarte placut, te binedispune pur si simplu atunci cand il folosesti. In trecut am mai avut si variantele Lavender Apple, Vanilla si Patchouli Lavender Vanilla, dar momentan simturile imi sunt atrase de Ginger Orange. Daca nu ati incercat pana acum uleiurile de dus Sabon trebuie sa le dati o sansa; meritaa!!!

Dove Pure Care Dry Oil Shampoo – nu mai avusesem de ceva timp un sampon de la Dove, recunosc ca nu sunt/eram o mare fana a lor. Majoritatea imi faceau matreata si nici nu vedeam rezultate spectaculoase dupa ce le foloseam. Pe cel din poza de mai sus l-am luat dint-o pura curiozitate stiind ca este o varianta noua si cum parul meu este destul de sanatos in aceasta perioada am zis ca nu prea are ce sa ii faca rau. Sincer, nu aveam mari asteptari de la el si m-a suprins intr-un mod extrem de placut. De cand il am doar pe el il folosesc si nimic altceva, ba chiar planuiesc sa imi cumpar cat de curand si cel de-al doilea tub.

Miroase delicios, curata bine, ofera stralucire, hidratare, catifelare, iar parul imi devine mai suplu, mai stralucitor si in plus se aranjeaza mult mai usor. Momentan rutina mea de ingrijire a parului consta in acest sampon si uleiul de par Moroccanoil. Fara balsam, fara masti, fara tratamente…

Apa de parfum Mod Noir de la Marc Jacobs varianta roller-ball – v-am mai povestit intr-un articol trecut de acest parfum floral pe care eu l-am folosit foarte des in ultimul timp. Are o aroma simpla, rafinata ce pe pielea mea parca prinde viata.

Massimo Dutti Bag

Favorita favoritelor este insa aceasta geanta pe care am luat-o la reduceri de la Massimo Dutti. Este din piele, a costat 199 lei redusa de la 499 lei si am purtat-o toata vara, cu mici, mici exceptii.

Si gata! Astept sa imi spuneti si voi ce descoperiri cosmetice ati facut vara aceasta si care este samponul vostru preferat.

Pe final vreau sa va doresc o toamna minunata, plina si bogata. A mea cu siguranta asa va fi mai ales ca ma pregatesc cu pasi repezi de un eveniment foarte important din viata mea despre care sper ca o sa va povestesc si voua la un moment dat.

Tin sa va multumesc din nou ca va ganditi la mine chiar daca in ultimul timp am fost cam absenta de pe blog. Acum timpul imi este usor limitat, dar daca aveti intrebari, orice, va voi raspunde intotdeauna cu drag. Si daca vreti sa aflati mai multe vesti despre mine stiti ca postez ceva mai des poze pe contul de instagram, asa ca va astept si acolo.

Va pup!

15 thoughts on “August Favorites 2015”

  1. Crema de la Bioderma îmi place și mie foarte mult și-mi pare rău că e pe terminate. Vara viitoare e foarte posibil să revin tot la ea.
    Pe wishlist din toată lista ta am primerul UD, dar vreau să mai acord o șansă altor câteva înainte.
    Să ai o naștere ușoară și să fiți bine amândoi! Pupici!

  2. Numai bunatati, asa cum ne-ai obisnuit.🙂
    Mi-am dorit foarte mult sa incerc si eu Photoderm Max si am tot amanat achizitionarea sa pana cand am constatat ca vara-i pe sfarsite (sper) si am abandonat ideea. Eh… poate la anul.
    Sa le folosesti cu placere in continuare.
    Sa nu uit: geanta e SUPERBA!
    Pupici

  3. Ahhh ce de bunatati cosmetice!
    De cand vreau si eu sa incerc UDPP, dar am avut mereu alte primere.
    Descoperiri comsetice, ei bine, am descoperit o gama de ingrijire profesionala de la L’oreal care imi place tare mult (Expert Absolut Repair Lipidium ii zice). Nu e noua, dar pentru parul meu a facut minuni.
    Astazi am aflat despre samponul antisebum de la georvital care cica ar intarzia pe bune cu cateva zile spalatul parului. Eu ma spal o zi da, una nu si am un fir foarte subtire care se distruge usor (de inteles de ce imi place gama aia profi). Sper ca samponul asta sa faca ce promite si sa ma spal si eu ca omu’, macar la 4 zile.

    PS: Eu te felicit de pe acum pentru fericitul eveniment, din prima banuiam eu ceva si tin minte ca ti-am zis. Am tot asteptat sa scrii pe blog despre asta.Si inca sper! Este ceva foarte frumos , cu tot greul pe care il cuprinde.
    Iti urez nastere usoara, multa sanatate si tie si bebelului, multa rabdare, iubire si intelegere intre tine si sot siii cel mai important : incearca sa faci intotdeauna ce iti dicteaza inima. Te vei trezi in jur cu foarte multi bagareti de seama care isi vor da cu parerea neintrebati. Sper ca esti pregatita!
    Te pup si te imbratisez!!!

    1. Mie imi place mai mult cel de la Nars, asa ca daca ai ocazia cumpara pe acela mai intai. ::)
      De incercat sampoane nu cred ca mai incerc, sunt multumita deocamdata de acesta de la Dove. Sper sa imi tina multumirea cat mai mult timp.
      Iti multumesc frumos, Georgi! O sa scriu la un moment dat toate detaliile, trebuie sa imi pun foarte bine ordine in ganduri ca sa imi fie usor sa imi astern cuvintele clar pe “foaie”.
      Pregatita nu stiu daca sunt, dar cred ca o sa ma descurc! Sper!🙂
      Te pup si eu si iti multumesc pentru fiecare cuvant sau gand pe care mi-l scrii aici pe blog.

  4. Eu te felicit de pe acum pentru evenimentul frumos care urmeaza. Sa decurga toate lin, sa te acomodezi repede si sa iubesti din plin!

  5. Si eu am pe lista de favorites Laura Mercier Oil-Free Tinted Moisturizer, pe care nici nu ma gandeam ca o sa il folosesc asa mult. Imi place mult finishul si il simt asa light pe piele.

Leave a Reply

