July Favorites 2015

Si a mai trecut o luna.. o luna extrem de calduroasa pe care eu si mai ales corpul meu am resimtit-o din toate punctele de vedere. Desi toamna nu era chiar anotimpul meu preferat, anul acesta o astept cu cel mai mare drag!

Pana la toamna mai avem de infruntat inca o luna de vara, sper eu ceva mai normala, insa acum e momentul sa va vorbesc de favoritele lunii iulie. Bineinteles, voi incepe cu cele de beauty.

July Favorites

Murad Refreshing Cleanser – este un gel cremos de curatare care mie imi place super, super mult! Il folosesc in fiecare dimineata pentru a indeparta impuritatile si sebumul acumulate pe ten in timpul noptii. Nu-mi usuca deloc pielea, ba chiar dupa fiecare utilizare o simt mai sanatoasa si mai matasoasa.

Demachiant bifazic de ochi Double Effect de la Nivea – nu am fost niciodata o fana a demachiantelor bifazice, prefer categoric lotiunea micelara, dar acesta de la Nivea in noua formula chiar ma incanta. Indeparteaza foarte rapid si eficient rimelul, nu ma ustura ochii atunci cand ma demachiez cu el si nici nu lasa acea pelicula uleioasa la suprafata pielii (care pe mine m-ar deranja extrem de tare).

Dr Bronner’s Baby Mild Pure Castile Soap – va aratam acum cateva zile pe instagram ca la Farmacia Tei se gasesc produse Dr Bronner. Eu am fost foarte fericita cand am vazut raftul cu ele pentru ca imi doream de foarte mult timp sa le incerc. Planuiam la un moment dat sa imi comand cateva de pe feelunique, dar intre timp am renuntat la idee si ma bucur pentru ca dupa ce am analizat in detaliu preturile mi se par mult mai mici la farmacie. Asadar printre altele mi-am cumparat acest sapun lichid despre care citisem in nenumarate randuri ca este ideal ca produs de curatare a pensulelor de machiaj. Si chiar asa este! Indeparteaza si spala foarte bine mizeria si produsele de machiaj adunate, pensulele devin extrem de pufoase si curate iar parul lor iti da acea senzatie ca scartaie.

Piatra de alaun de la Trio Verde – dupa ce deodorantul meu preferat mi s-a terminat si din pacate la noi in tara nu il gasesc niciunde de cumparat am cautat alternative care sa ma ajute si sa faca fata pe caldurile astea. Asa m-am oprit la piatra de alaun Trio Verde pe care mi-a recomandat-o cineva si trebuie sa recunosc ca este un produs extrem de eficient. Ma dau zilnic cu ea, seara dupa ce fac dus si timp de 24 de ore nu miros deloc, deloc, deloc (si stiti si voi cum e vremea de afara, iar eu transpir din ce in ce mai mult in ultimul timp.).

In cazul in care nu stiti si va intrebati, piatra de alaun este o sare de culoare alb-translucida, care previne si neutralizeaza mirosurile neplacute secretate de corp.

Sephora Mono Colorful Eyeshadow  din toamna aceasta in magazinele Sephora vor aparea 18 noi farduri de pleoape in nuante minunate de nude cu finish-uri variate: mate, sidefate sau cu paiete fine. Eu am incercat 2 dintre ele – 289 My teddy bear si 230 Victorian Cottage(sper ca am retinut bine) iar ambele nuante imi plac tare mult. Atat de mult incat au fost cam singurele farduri de pleoape pe care le-am folosit in luna iulie.

Benefit They’re Real! Mascara in nuanta Beyond Brown – va spuneam in articolul trecut ca in ultimul timp m-am machiat mai rar si in general alegeam produse cu care sa pot realiza un machiaj simplu, minimal. Pe pleoape foloseam unul dintre fardurile despre care v-am vorbit mai sus, iar pe gene acest rimel maro lansat in aceasta vara de cei de la Benefit.

Ad Hoc Bistro

In cazul in care nu stiti unde sa mai mancati in oras va recomand sa treceti pragul Ad Hoc Bistro. Este un bistro micut situat pe Calea Victoriei, foarte aproape de Piata Victoriei, cu o atmosfera placuta si prietenoasa si cu cateva preparate tare bunicele si aratoase.

Pe final vreau sa va arat un pahar roz-cyclam de la Starbucks pe care l-am vazut la cateva tipe pe instagram si care imi place super mult!!! Tare as vrea sa-l si gasesc pe undeva. Daca aveti vreo idee dati-mi de veste.🙂

Starbucks Cup

Va pup si va mai astept!

11 thoughts on “July Favorites 2015”

  1. Daca ma uit mai cu atentie la poza cu paharul roz, vad in spate si alte recipiente si-mi dau seama ca toate-s “handmade”. Adica un pahar clasic se la SB vopsit roz !!! Asa cum e si vaza aurie din spate…sau cea alba🙂

  2. Hmm, par minunate aceste produse, mi-a starnit curiozitatea Murad Refreshing Cleanser , as vrea sa il incerc dar si demachiantul bifazic de ochi Double Effect de la Nivea.

  3. O sa ma indrept si eu spre Nivea, demachiant sau apa micelara, de cum termin ce am acum in uz. E fain paharul de la SB. Un pic prea roz pt. mine, dar merge..🙂 Habar nu am daca la noi se gaseste, noi avem doar un SB in aeroport si unul in Helsinki in centru, in ambele ajung rar. Din fericire stau aproape de aeroport, mai ca mi s-a facut pofta, poate dau o fuga azi!😀

    1. Demachiantul bifazic imi place mie tare mult. Apa micelara nu o intrece pe cea de la Bioderma, dar e buna si ea.
      L-ai gasit? La noi nu l-au adus! :((
      Pupici!

  4. Am fost la un pas sa-mi cumpar dr bronner de la TK Maxx, dar am renuntat ca parca nu as da atatia bani pe un produs de curatat pensulele. Desi, probabil ca tot o s-o fac la un moment dat :))

Leave a Reply

