Sephora Sleeping Masks

Buna fetelor! Ce mai faceti? Cum rezistati pe caldurile astea? Mie imi vine sa nu mai ies deloc din casa, ma topesc pur si simplu pe strada, mi s-au umflat mainilie si picioarele si respir cu dificultate. Abia astept sa se mai racoreasca putin sau sa ploua macar o zi ca altfel nu stiu ce o sa ma fac.

Si cum in ultima perioada am stat mai mult in casa si implicit m-am machiat destul de putin (nu stiu cum unele persoane pot purta pe caldurile astea trei straturi de fond de ten, cinci de mascara si inca cinci de ruj, dar asta e alta discutie) am zis ca macar pe timpul noptii sa imi rasfat tenul cu cateva produse pentru a nu-i da ocazia sa se simta dat la o parte si sa-l apuce pandaliile. Asa ca in articolul de astazi va voi vorbi despre doua masti de fata de la Sephora, care mie mi-au placut tare mult.

Sleeping mask

De curand, cei de la Sephora au lansat o intreaga colectie inovatoare de masti de fata, recomandate pentru timpul noptii, cu doze de unica folosinta, usor de transportat si aplicat. In total sunt opt creatii de diferite culori si texturi din care putem alege dupa nevoie si dupa pofta inimii tratamentul facial preferat.

Prima aleasa si folosita de mine este Sephora Rose Sleeping Mask – cea in ambalaj roz-cyclam. Aceasta lumineaza tenul, uniformizeaza, hidrateaza si face pielea fetei si a gatului mult mai fina si mai placuta la atingere. In plus dupa aplicarea ei mie mi-au disparut si acele zone mici de pe fata unde pielea imi era mai uscata si mai lipsita de viata. Am tinut-o pe ten pana dimineata, se absoarbe destul de repede in piele si nu am avut niciun fel de reactie alergica: usturime, mancarime etc. Are textura unui gel-cremos-pufos, o culoare roz-trandafirie si un miros delicat, de apreciat.

Ca un mic sfat, va recomand sa o folositi pe toata odata atat pe fata, gat si decolteu si in cazul in care va mai ramane produs sa il aplicati si pe maini sau coate. Nu refolositi masca cateva zile mai tarziu pentru ca dupa ce a fost desfacuta incepe sa isi piarda proprietatile.

Sephora Ginseng Sleeping Mask cea in ambalaj galben este ceva mai light, are consistenta unui jeleu, tonifiaza pielea si ii ofera un glow sanatos. Contine extracte naturale de radacina de ginseng ce contribuie la redobandirea elasticitatii si vitalitatii tenului. In timp ce noi dormim ea stie perfect cum sa-si faca treaba.

Ambele masti au 8ml, iar mie mi se par perfecte pentru calatorii, deplasari si pot fi folosite fara probleme chiar si in timpul unui zbor mai lung cu avionul; sunt micute si pot fi aruncate imediat in geanta de makeup sau chiar in geanta personala. Se folosesc o data si gata, nu trebuie sa le mai carati ambalajul de colo colo dupa voi.

colaj

Pe langa cele doua masti despre care v-am vorbit mai sus mai puteti incerca inca sase in functie de nevoile tenului vostru la momentul respectiv:

Honey Sleeping Mask – cu extract natural de miere

Pomegranate Sleeping Mask – cu extract de rodie

Lingzhi Sleeping Mask – bogata in extracte naturale de ciuperci lingzhi (cu proprietati antioxidante)

Lotus Sleeping Mask – cu extracte naturale de floare de lotus

Pearl Sleeping Mask – cu extracte de perle albe de origine naturala

Green Tea Sleeping Mask – cu ceai verde

Acum sunt curioasa care va tenteaza?

Va pup si va mai astept!

6 thoughts on “Sephora Sleeping Masks”

Leave a Reply

