Parfumul la care visez vara aceasta: Marc Jacobs – Mod Noir

Am devenit destul de pretentioasa cu parfumurile si cu greu mai reuseste o aroma sa-mi invaluie si sa-mi “suceasca” simturile. Pe data de 2 iulie insa, cu ocazia evenimentului Sephora la care am avut placerea sa particip, am descoperit o noua creatie a verii lansata recent de Marc Jacobs sub numele de Mod Noir si de atunci ma tot gandesc la ea.

Marc Jacobs Mod Noir

Marc Jacobs – Mod Noir este un pafum floral, intens si diferit, o combinatie sic de simplitate clasica si rafinament contemporan fiind o reintoarcere moderna la aromele placute de gardenie. Se deschide cu note proaspete de verdeata si continua cu aroma gardeniilor proaspat taiate, plutind deasupra apei cristaline. In plus, moscul cremos din compozitie lasa dupa un timp o aroma senzuala pe piele, ce te indeamna la creativitate si indrazneala. Ideea aceasta originala a fost creata si semnata de parfumierul Jean-Claude Delville doar pentru Marc Jacobs.

Designul sticlei este realizat de insusi Marc Jacobs fiind inspirat de imprimeurile nonconformiste cu dungi si de combinatia alb-negru a colectiilor sale reprezentative. Sticla emana pasiunea designer-ului pentru detaliile impunatoare, imbinand stilul clasic cu cel modern. Liniile albe si negre sunt in contrast cu forma circulara, asa cum este si aspectul lucios cu cel mat.

Apa de parfum Mod Noir este disponibila exclusiv in magazinele Sephora la 50 ml, 30 ml sau ca roller ball. In cazul in care nu stiati pana acum, de cateva luni va puteti cumpara din Sephora parfumul preferat si in varianta roller ball (micut si cu bila) – care va poate fi de mare ajutor in calatorii sau daca il tineti in geanta pe care o purtati zi de zi.

Mod Noir Roller Ball

Eu m-am tot gandit si daca nu imi trece nebunia cu el imi voi cumpara varianta sa roller ball. Stiu sigur in Sephora din Mega Mall o voi gasi.🙂 Costa in jur de 90 de lei, iar apa de parfum la 30 ml costa 234 lei.

Voi ati incercat parfumul? Daca da, cum vi se pare? Care este parfumul vostru preferat de vara?

Va pup si va mai astept!

5 thoughts on “Parfumul la care visez vara aceasta: Marc Jacobs – Mod Noir”

  1. Eu inca nu l am testat,imi pare ca ar mirosi un pic spre dulce?Parca simt mirosul dupa sticla :))sau ma insel?

  2. La inceput mi-a placut si mie parfumul pentru ca notele de varf sunt citrice si foarte fresh si chiar te surprind putin; nu te-ai astepta vazand sticla.
    Insa ceea ce pentru mine este un no-no este ca ramane un miros foarte persistent (daca iti place, e un plus😀 ) de tuberoze! Nu stiu unde s-au pierdut gardenia & co., dar m-am simtit toata ziua ca si cand as fi avut o vaza plina cu tuberoze pe birou, fix sub nas😀
    So nope, not for me…

  3. cu bebe mic nu prea ma dau acum cu parfum :))
    sunt foarte curioasa de parfumul asta, marc jacobs imi place mult. tot visez la niste produse de machiaj… trebuie sa imi fac un cadou!

  4. Din descrierea ta parfumul nu suna ca ceva ce ar merge pentru mine…dar ai spus gardenie. Si atat mi-a fost! Ador mirosul de gardenie. Trebuie sa miros undeva parfumul asta! Cat despre “sa ti se puna pata” stiu cum e. Eu am mirosit la o prietena Estee Lauder Bronze Goddess, m-am indragostit de el…si n-am de unde sa il cumpar!:(

Leave a Reply

