Sabon si produsele travel size

Pana pregatesc toate detaliile urmatorului articol m-am gandit sa va spun repede, repede de ce oferta va puteti bucura in aceasta perioada daca faceti cumparaturi pe site-ul www.sabon.ro. Asadar daca plasati o comanda in perioada 7-31.07.2015 si introduceti codul promotional TRAVEL puteti beneficia de 25% reducere la toata gama de calatorie. Eu iubesc uleiurile lor de dus si daca nu le-ati incercat deja trebuie neaparat sa o faceti! In plus acum puteti alege si varianta lor mini – mult mai potrivita pentru calatorii.

Aroma pe care o testez momentan este de Patchouli-Lavanda-Vanilie dar visez si la cea de Iasomie.🙂

Sabon

Va pup si va mai astept!

P.S. Mai multe poze pe instagram.

2 thoughts on “Sabon si produsele travel size”

  1. Inca n-am incercat nimic de la Sabon, imi par cam… prea scumpe.
    De la o vreme mi-am facut o regula de aur : tot ce nu intra in piele si se ia la spalat (gel de dus, scrub, masca de par, sampon, balarii din astea…) tre’ sa fie ieftin.
    Restul, e relativ..de exemplu prefer sa iau balsam si masca de par de la supermarket si sa fie ieftin (sampon oricum folosesc Vichy ca n-am de ales cu matreata) si uleiul de par sa fie unul de calitate (gen Kerastase).
    La geluri de dus nu mai zic …daca e mai mult de 15 lei ma apuca mancarimea de piele :))))
    In schimb prefer sa investesc in crema de corp (daca cred eu ca merita), gel de cuaratare si creme de fata mai ieftine (daca imi fac bine, daca nu, asta e, investesc), serum de fata mai scump,etc.
    Intelegi filozofia :))
    Deci cu Sabon sunt in dubii inca…momentan imi arata semnul de “don’t buy! abtine-te! hai ca poti!” :))))

Leave a Reply

