June Favorites 2015

S-a dus si iunie, a venit iulie – luna in care sper sa reusesc sa ma odihnesc si sa ma relaxez cat pot de mult. O sa am nevoie in viitorul nu foarte indepartat de o minte calma, lucida si linistita care sa ma ajute sa iau cele mai bune deicizii.

Si asa cum va asteptati deja e timpul pentru a va prezenta favoritele lunii ce tocmai s-a incheiat. Rand pe rand acestea sunt:

June Favorites

101 Triangle Foundation Brush din colectia Bold Metals de la Real Techniques – despre care v-am vorbit in articolul trecut si care imi place in continuare la fel de mult! Este foarte delicata si ma ajuta sa imi intind cu succes fondul de ten preferat pe fata.

Chanel Rouge Coco Lipstick nuanta Adrienne(nude) – este rujul meu preferat in acest moment. Il pot purta fara probleme la orice machiaj, este foarte confortabil, cremos, satinat, luminos, se aplica extrem de usor si imi face buzele sa arate mereu ingrijite. Vi-l voi prezenta mai in detaliu intr-un articol viitor. O poza mai clara cu el puteti vedea pe instagram.

Chanel Rouge Coco Adrienne

Too Faced Dark Chocolate Soleil – este momentan bronzerul meu preferat. Are o textura matasoasa, se intinde destul de usor si ofera tenului meu culoare. Chiar daca este ceva mai inchis decat ce foloseam in trecut il aplic bine, bine cu pensula stippling brush de la Real Techniques si astfel finisarea pare mult mai naturala.

Bioderma Atoderm Nutritive – pentru ca in ultimul timp pielea de pe fata a inceput sa-mi devina ceva mai uscata folosesc in fiecare seara aceasta crema de la Bioderma care imi place mult, mult. Are ingrediente bune, o textura placuta, hraneste intensiv pielea, ii calmeaza iritatiile si o face mai fina si mai placuta la atingere. Eu o recomand atat iarna cat si vara.

Dischete demachiante Sephora – le-am cumparat prima data mai mult din curiozitate; mi se terminasera cele pe care le aveam acasa si pentru ca imi era lene sa ma duc in Carrefour sau Auchan sa imi iau Cotonevele am pus mana pe cele Sephora ca imi erau in drum si tot vroiam sa le incerc de o gramada de timp. Ei, de atunci de cate ori intru in magazin mai imi cumpar cate-un pachet – asa mult imi plac.

Virgin Mojito Body Sorbet de la The Body Shop – pentru ca in ultima perioada mi se umfla picioarele destul de mult, imi place sa ma dau in fiecare seara inainte de culcare cu acest sorbet de corp. Nu numai ca mi le racoreste si revigoreaza dar le si catifeleaza si in plus are si un miros extrem de frumos si relaxant. Vi-l recomand vara aceasta!

O alta recomandare de-a mea sunt smoothie-urile de fructe (cu capsuni, zmeura, afine, mure, etc..) Eu le ador si as bea in fiecare dimineata cate-un pahar plin. Dupa ele parca imi trece si moleseala instant.

Smoothie

In plus am devenit fana iaurt cu banane; iau un iaurt simplu Danone, tai o banana rondele si o adaug in iaurt. Yummy si ce bine iti tine de foame mai ales cand matele iti “chiontane”mereu.🙂

La final va las sa ascultati melodia mea preferata si astept bineinteles sa imi spuneti si voi ce produse ati mai descoperit luna trecuta.

Va pup si va doresc un iulie miraculos, iar pentru mine nu foarte calduros!🙂

19 thoughts on “June Favorites 2015”

  1. Pana la urma, mi-am comandat pensula expert brush de la RT. Parca nu am avut curaj sa dau 120 de lei pe o pensula, in saptamana in care achitasem 2500 de lei rata la masina :))))))
    Ah vreau si eu sa incerc sorbetul ala! Nu am probleme cu picioarele umflate,dar dupa o sesiune de work out intens, imi simt picioarele incinse si parca imi vine sa le bag intr-o galeata cu gheata.
    Produsele mele preferate de luna asta sunt : Crema de fata pentru ten normal-mixt de la Elmplant. Deci nu credeam ca va fi atat de buna! Nu credeam, efectiv. Am luat-o dn pura curiozitate pentru ca..dorinta de a cheltui cat mai putin.Mi-am zis ca nu pierd mai nimic.Am ierosit eu banii pe creme mai scumpe care mi-au facut cosuri.
    Apoi balsamul dupa epilare, tot de la elmiplant.Mi-am cumparat Phillips Lumea si m-am apucat sa imi fac epilare definitiva in zona intima. Si trebuie sa ma rad inainte, in primele 5 sedinte. Ei bine, eu oricum foloseam lama acolo, dar am observat dupa prima sedinta, ca ma irit putin mai tare (probabil de la impuslurile de lumina, ori din cauza ca nu m-am exfoliat inainte,ca in alte dati) , iar balsamul asta a facut minuni.A doua zi eram…curata aproape, iar a treia zi, nici urma de iritatii. La 8 lei…ca sa nu mai zic cum intra in piele.Abia apuc sa il intind. Il recomand.
    Acidul aectilsalicilic! masca-gomaj cu o pastila din asta, m-a scapat de firele crescute sub piele din zona intima.

    Ce pot sa zic. Raman uimita de cate solutii ieftine si la indemana am descoperit recent, care rau acolo oricum, dar eu nu le vedeam.
    Ahhh zmeura si mure. Am tufisurile pline in curtea de la tara. Chiar ieri am dat o fuga pana acolo si mi-am umplut o caserola. Le iubesc!
    Apropo de iaurt cu banane. Iti recomand sa incerci iaurt cu pepene rosu si belvita! a devenit micul meu dejun preferat! Ma enerveaza ca trebuie sa curat cubuletele de seminte, dar merita. Rup bucatele de lebvita si pun iaurt peste si este DELICIOS! Si rece!
    Il mai mananc si pe post de desert. Este usor si bun!

    Te pup!

    1. E buna si Expert Brush!🙂 Puu chiar ca ai rata mare, da’ ce masina ti-ai luat?🙂
      Vara e bun la casa omului sorbetul asta. Daca iti iei, alege tot varianta Virgin Mojito ca mie imi place cel mai mult.
      La produsele de fata nu prea sunt incantata de cele de la Elmiplant; de cate ori le-am studiat ingredientele am gasit cate-ceva care sa ma nemultumeasca. In schimb cele de corp sunt bune.
      Si pe mine ma tenta Phillips Lumea, dar parca nu sunt decisa sa dau atatia bani pe el. Mi-ar trebui si mie un produs pentru zona intima, mai ales ca acum nici nu mai vad cum trebuie ca sa ma fac bine. :)) Iar cu lama ma cam irit si eu. Daca zici ca e bun balsamul o sa ma uit de el.
      Ce bine de tine ca ai de unde sa le culegi, eu le cumpar din piata!😦
      O sa incerc, mersi de sugestie. Am mancat mai devreme pepene rosu, dar nu am avut nici iaurt si nici belvita, dar o sa tin minte.
      Te pup si eu si iti doresc o zi minunata!

      1. Lumea trebuie prins la promotie, ca sa te bucuri de ea.
        O colega l-a luat cu 2700 de lei, eu am dat 1750 ca l-am prins la reduceri :))) Oricum modelele mai vechi au plecat tot de pe la vreo 3000 de lei si acum au ajuns sa coste vreo 1000 de lei.Si modelul asta o sa coste cam tot atat daca intre timp apare altul nou. Eu am SC20008.
        Tu oricum nu ai voie sa il folosesti pana nu termini cu alaptatul si nici cat esti insarcinata, deci ai timp sa te decizi.
        Sa incerci balsamul ala. E extraordinar.
        Apropo de masina, am o Mazda 6. Mi-a mancat ficatii cu cheltuiala, dar stiam in ce ma bag. E mai naspa cand vine ziua de platit rata..dupa aia ma calmez :))) Am noroc ca e credit luat doar pe 1 an de zile, mai am pana in decembrie si am scapat :)))

  2. Pensula mă tentează de când am citit în articolul precedent despre ea! Îmi face cu ochiul și bronzerul, l-am mai văzut lăudat de fete.
    Din introducere înțeleg că nu mi s-a părut cu burtica, din pozele pe care le-am văzut! Să ai o naștere ușoară și să fie sănătos/sănătoasă! Dacă mai ajung în viitorul apropiat pe la vreun eveniment de beauty o să mă uit în mod special după fete cu burtică! :))

    1. Si pensula si bronzerul sunt niste produse tare bune, eu sunt foarte multumita de ele. Destul de scumpe, dar bune.
      Iti multumesc frumos si sper sa ne vedem cat mai repede.🙂

    1. Si mie imi place produsele Too Faced. Inainte nu prea ma atrageau, dar incepand sa le folosesc am descoperit cat de bune sunt.🙂
      Pup back!

  3. Melodia asta a fost si preferata mea saptamana asta!🙂 Pensula arata interesant, iar Chocolate Soleil este si el preferatul meu. Crema de la Bioderma as incerca-o pentru zona ochilor, sunt sigura ca mi s-ar potrivi. Weekend placut!

Leave a Reply

