O pensula si un fond de ten (Real Techniques si Chanel)

Pe la mijlocul lunii mai va aratam si va povesteam in articolul de aici ca in magazinul Debenhams din Bucuresti Mall se gasesc pensule Real Techniques. Mi-am cumparat la momentul respectiv doua dintre ele – Stippling brush si 101 Triangle Foundation Brush – pensula ce face parte din frumoasa colectie Bold Metals (colectie disponibila acum si pe Makeup Shop).

Daca despre Stippling brush nu pot sa spun ca sunt extrem de incantata, mi se pare asa comuna si ii mai sar din cand in cand perii, de 101 Triangle Foundation sunt absolut cucerita! M-a facut sa renunt la toate celelalte pensule cu care imi aplicam in trecut fondul de ten si sa o folosesc doar pe ea.

101 Triangle Foundation Brush

Este densa, are perii moi, extrem de fini si delicati la atingere, nu zgarie si nici nu lasa dungi inestetice pe ten. Varful sau ascutit imi permite sa aplic mult mai usor produsele de machiaj in jurul nasului, ochilor sau buzelor. Manerul auriu din aluminiu este lejer, suficient de lung si de gros, nealunecos, fiind usor de tinut cu degetele. Se spala si foarte usor, iar perii sai albi imaculati de la varfuri nu au ramas patati, cel putin pana acum.

In plus, cu ajutorul ei reusesc sa imi intind fara cusur fondul de ten CHANEL Perfection Lumière Velvet – unul dintre preferatele mele, dar care pana acum dadea roade sanatoase si frumoase doar cu degetele sau cu beauty-blenderul. Real Techniques Triangle Foundation Brush stie sa absoarba o cantitate suficienta de fond de ten astfel incat sa imi asigure o aplicare precisa si uniforma pe intreaga fata. Torn cateva picaturi de produs pe dosul palmei, le tapotez cu pensula si le intind prin miscari delicate pe ten. Nimic mai simplu!

Dupa cum observati sunt foarte incantata de aceasta pensula si desi am stat ceva sa ma gandesc inainte sa mi-o achizitionez, acum ma bucur ca am facut-o pentru ca nu regret deloc investitia. Ba chiar planuiesc sa adaug minicolectiei mele si pensula de contur – 301 Flat Contour.

Voi ati incercat-o? Daca da, cum vi se pare?

Va pup si va mai astept!

6 thoughts on “O pensula si un fond de ten (Real Techniques si Chanel)”

  1. Ohhhhh…nu am incercat-o!
    Am si eu stippling brush. Nu e cine stie ce.
    O vreaauuu!!!!
    Vreau si fdt nou, deci cred ca le cumpar la pachet, cand o fi🙂

  2. Vai, ce-mi faci! Tocmai ziceam că pe mine nu mă atrage prea tare colecția asta nouă de pensule, dar acum parcă mi-o cam doresc pe asta!😀
    Ciudat că pensula ta de stippling năpârlește, celei pe care o am eu i-au căzut 2-3 fire la prima spălare și apoi n-am mai văzut niciun fir căzut (și am folosit-o și spălat-o destul de mult de când o am).
    Off: Iar ne-am văzut la un eveniment și nu ne-am recunoscut? :)) Mi-au sărit acum în ochi pozele de la Inglot la tine pe instagram.

    1. Pe mine m-a atras inca de la bun inceput, doar ca mi se par cam scumpicele pensulele.
      Da, ii cam pica perii, nu e grav, dar pe mine ma deranjeaza.😦
      Nu te-am vazut, bine adevarul este ca nici nu te cunosc ca sa imi dau seama ca tu esti.🙂
      Te pup!

Leave a Reply

