Produse pentru fata, buze si corp de la Nivea

De cateva zile am inceput sa imi fac ordine printre lucruri, sa arunc ce nu am nevoie, a expirat sau s-a terminat si sa pastrez doar strictul necesar. Am adunat in timp toate prostioarele, le-am pastrat cutiile si cutiutele, ambalajele si acum ma incurc din ce in ce mai des de ele, iar spatiul liber din casa parca imi lipseste cu desavarsire.

Si uite asa, tot aranjand putin ieri, putin azi m-am gandit sa si pozez cateva produse Nivea si sa va vorbesc si voua pe scurt despre ele.

Nivea

Nivea BB Cream 5in1 pentru tenul predispus la acnee – este un produs lansat recent ce promite sa infrumuseze tenul cu imperfectiuni fiind in acelasi timp si o buna baza de machiaj vara aceasta. Are o textura delicata, imbogatita cu extract de magnolie ce netezeste si matifiaza tenul lasandu-l hidratat, suplu, matasos si catifelat. Textura sa fina, non-grasa si non-lipicioasa (nu se lipeste praful de fata, cum s-ar zice) ofera luminozitate pielii, se adapteaza imediat nuantei ei si ii trateaza problemele atat la suprafata cat si in profunzime.

Balsam de buze Nivea Essential Care Lip Balm – este cel pe care il tin momentan pe noptiera si il aplic pe buze aproape in fiecare seara, inainte de somn. Nu are miros puternic (cel putin eu nu il simt), este incolor si astfel il pot folosi ca o masca de buze pe timpul nopii; se absorbe destul de repede in piele si nu pateaza lenjeria de pat. Contine unt de shea si ulei de jojoba ajutandu-mi buzele sa devina in scurt timp mai lucioase, mai catifelate, mai fine, mai moi si vizibil mai luminoase. Il pot folosi cu mare drag chiar si barbatii.

Crema hidratanta Nivea Care – este o crema multifunctionala si poate fi folosita fara probleme din cap pana-n picioare! Este de adaugat in bagajul de beauty atunci cand plecati in deplasari pentru ca poate fi folosita atat pe fata cat si pe corp, picioare sau maini. Pe mine ma incanta tare mult textura sa de gel-crema ce ofera pielii o hidratare intensa dar fara sa lase un filtru gras la suprafata ei. Nu are un miros extraordinar de puternic care sa imi deranjeze simturile ci este doar usor dulceag, asemanator produselor Nivea. Eu o aplic destul de des pe maini, coate, calcaie sau genunchi iar pielea crapata devine vizibil mai fina si mai delicata. Este disponilbila atat la cutiuta de 100 ml cat si la cutiuta de 200 ml.

Demachiant gel pentru tenul predispus la acnee – de cand mi s-a terminat gelul de curatare fiziologic de la La Roche Posay imi tot caut un produs care sa ma incante la fel de mult. Mi-am cumparat si gelul de la Balea Med Ultra Sensitive despre care citisem cateva review-uri pozitive, dar pe mine nu m-a convins in niciun fel. Dupa cateva experimente nereusite m-am hotarat sa incerc si acest gel demachiant de la Nivea si momentan pot sa spun ca imi place. Indeparteaza eficient excesul de sebum si impuritatile, curata bine pielea fara sa o lase uscata sau iritata si se clateste destul de repede. Chiar daca nu am un ten cu probleme – imi mai apare din cand in cand pe ici pe colo un mic cosulet, asta nu ma impiedica sa il folosesc in continuare. Il aplic in palme, il masez pe pielea umeda si apoi curat cu apa usor calduta. Surprinzator are si un miros de care ma simt atrasa; fresh-pudrat ce iti da senzatia de curat.

Lapte de corp cu Unt de Cacao de la Nivea – a fost cel mai folosit produs pentu ingrijirea corpului iarna trecuta. Miroase tare bine, hidrateaza si catifeleaza vizibil pielea, se absoarbe imediat si te face sa vrei sa il aplici iar si iar si iar.. Improspateaza si parfumeaza toate pijamalele, tricourile sau bluzele pe care le port; nici macar lenjeria de pat nu scapa de mrejele sale. Din pacate eu nu il mai pot folosi acum, dar mi-a placut tare mult si vi-l recomand.

Si cam acestea sunt cele cinci produse Nivea, protagonistele articolului de astazi. Mi-ar placea sa imi spuneti si voi daca le-ati incercat, cum vi se par si care este produsul vostru preferat de la Nivea.

Nivea Micellar Water

La final vreau sa amintesc si o mica dezamagire si anume apa micelara Nivea. M-ati tot intrebat in ultimele luni cum mi se pare si nu am apucat sa va raspund pana acum. Am incercat-o inca de anul trecut cand a aparut pe piata de la noi, dar nu m-am inteles cu ea; nu simteam ca imi demachiaza bine nici ochii, nici tenul, nici macar buzele si de fiecare data cand o foloseam imi apareau mici bubite rosiatice la nivelul fetei. Am incetat sa o mai folosesc pe fata si imi curatam doar gatul cu ea – aceeasi problema. Am dat-o mai departe si am revenit frumusel la Bioderma de care nu o sa ma mai despart. Astept totusi sa apara si la noi Nivea Sensitive 3-in-1 Micellar Cleansing Water care sper sa-mi placa ceva mai mult.

Va pup si va mai astept!

4 thoughts on “Produse pentru fata, buze si corp de la Nivea”

  1. Da, deciiii, abia acum te-am vazut si eu pe insta (din pacate nu am cont, dar tot te urmaresc asa) si, cu ultimele selfie-uri, mi-ai confirmat banuielile😛
    Felicitari mamico! sa fii sanatoasa, sa ai sarcina usoara si nastere si mai usoara si un bebit sanatos ! Tare curioasa sunt daca e UN mic-Darlyst, sau O mica-Darlyst😀

    Cat despre produsele Nivea, mie nu imi lipeste niciodata crema de corp NIVEA SOFT. Aia la borcan alb.
    Mereu iau unul mare si apoi torn in el uleiuri (de cocos, argan, sofranel, migdale..shea cand am) si amestec.Se cam imbranzeste, ca ies uleiurile la suprafara,dar inainte de a folosi, amestec cu dejetul sai apoi il pun pe al meu sa ma maseze de 2 ori pe saptamana si e super!!!
    In rest folosesc lotiuni de corp care intra repede in piele, de pe unde apuc. De regula le primesc cadou, asa ca nu mi-am mai cumparat de mult. Acum folosesc astea bodyshape de la elmiplant si mi-au redus celulita cam cu ..20% asa.

    Crema asta hidratanta “multifunctionala” nu am incercat-o,dar suna interesant. Ar fi buna in vacanta una. Cred ca o sa imi cumpar.

    Recent dupa ce am scapat de niste cosuri urate rau de tot cu doua creme extrem de ieftine, brand romanesc (asta, dupa ce am esuat cu Bioderma lu’ peste..), mi-am adus aminte ca “elixirul tineretii” zace chiar sub nasul meu, si la pret mic :)) Asa ca , in curand refac stocurile de creme/ lotiuni tonice, etc cu produse romanesti.

    Lotiunea micelara nu ma atrage. Prietenei mele ii place la nebunie. Dar mie mi-e frica sa incerc. Mereu am avut probleme cu gama de demachiere de la Nivea, de orice fel (imi irita tenul rau de tot).Cremele imi plac,lotunile tonice la fel, dar la demachiere am retineri.
    In schimb, nu ma despart de lotiunea de la Garnier. Si aia micelara, si aia bifazica. Le cumpar mereu pe amandoua.

    BB-creamul de la Nivea e prea gras pentru tenul meu, iar despre balsamul de buze, nu mai are rost sa zic nimic. Cred ca aproape toata lumea il are :)))

    Iar am scris un kilometru….

  2. De mult tot zic că trebuie să-mi iau și eu loțiunea asta de corp de la Nivea, cel puțin mirosul sigur m-ar încânta! Am pus pe listă și crema BB nou apărută de când a apărut.
    Mulțumim pentru impresii!
    Pupici

  3. Buna Dara si eu folosesc crema multi functionala este o crema superba…si ma atrage ca nu lasa acea pelicula unsa la final.Bine,eu avand o varsta si fiind vara cald trebuie sa o aplic pe ten in 2 straturi succesive pt o hidratare optima pt machiajul zilnic…dar in zilele cand nu ma “tencuiesc” aplic un singur strat mai generos.Mai folosesc de la Nivea gelul de dus cu migdale….mor de dragul lui….e superb si miroase divin.Am stat vreo jumatate de ora in fata raftului la supermarket ca sa imi aleg gelul de dus….acesta cu migdale mi-a placut cel mai mult.Acuma o sa arunc o privire la un alt articol al tau despre crema Nivea :))…O dupa=amiaza placuta pupici ;*

Leave a Reply

