Victoria Beckham pentru Nails Inc.

Nails Inc.

Da, stiu, nu v-am mai aratat o manichiura aici pe blog de cateva luni bune. Ideea este ca am renunat o perioada sa ma mai dau cu oja pe unghii si din acest motiv nu mi-am mai cumparat si nici nu m-am mai simtit atrasa in mod expres de vreun lac de unghii. Insa in ultima luna, de cand cu reducerea de 20%, am vizitat de cateva ori magazinele Sephora decoperind in cautarile mele cateva produse interesante. Gandul mi-a ramas cam de fiecare data la doua lacuri de unghii in culori estivale lansate de Victoria Beckham in colaboarare cu Nails Inc. pe care imi doresc tare mult sa le pot incerca la un moment dat. Iubesc ojele Nails Inc. si desi sunt cam scumpe merita investitia.

Cele doua nuante in contrast sunt disponibile in editie limitata, doar in Sephora, si se numesc Jumbo Red si Bambo White. Eu cred ca sunt foarte potrivite pentru vara si daca ma intrebati pe mine le-as purta fara probleme atat la unghiile de la maini cat si la cele de la picioare.

Victoria Beckham & Nails Inc Collaboration

Jumbo Red este un rosu aprins cu tonuri discrete de portocaliu ce va scoate in evidenta o piele frumos bronzata, iar Bamboo White este un nude delicat cu usoare accente trandafirii ce va face senzatie daca alegeti sa il purtati in ziua nuntii. Recipientele in care se pastreaza cele doua nuante minunate sunt ergonomice, mate si disponibile in doua culori: alb si negru. Pe lateralul fiecaruia se poate observa nuanta ojei din interior.

Lacurile de unghii din colectia Victoria Victoria Beckham au o formula nutritiva si protectoare, contin extract de bambus ce incurajeaza cresterea unghiilor si ofera sanatate acestora. Sunt imbogatite cu tehnologia Stretch-To-Fit, care presupune o aplicare uniforma pentru ca manichiura si pedichiura noastra sa fie fara cusur. Costa 75 lei fiecare si asa cum va spuneam mai sus le gasiti doar in magazinele Sephora.

Sunt curioasa, le-a incercat cineva? Daca nu, v-ar tenta?

Va pup si va mai astept!

12 thoughts on “Victoria Beckham pentru Nails Inc.”

  1. Eu am Bamboo White si trebuie sa recunosc ca am fost impresionata de ea.Se aplica usor , pensula e mai lata si plata (seamana cu cea de la ojele YSL) , rezista foarte bine (o sapt fara sa se ciobeasca) , chiar si ambalajul imi place. Sunt de acord cu tine , chiar merita investitia😉
    O seara frumoasa!

Leave a Reply

