May Favorites

Am intarziat cateva zile cu prezentarea produselor favorite, noroc cu una dintre cititoare ca mi-a amintit🙂 ca eu cred ca m-as fi trezit pe la mijlocul lunii iunie. Se vede ca am cam ramas in urma cu multe, dar tin sa va multumesc mult voua ca va ganditi la mine si nu in ultimul rand ca va intereseaza si ca asteptati cu interes sa cititi ce scriu eu aici. Si pentru mine acest lucru conteaza extrem de mult. Intr-adevar nu am mai fost la fel de activa ca in trecut, dar o sa incerc putin cate putin sa imi reintru in ritm.

Dar sa revin la subiectul articolului de astazi si voi incepe bineinteles cu partea de beauty. Majoritatea produselor le cunoasteti deja insa sunt si cateva prospaturi.

May Favorites

Bioderma Photoderm MAX Aquafluide SPF 50+ varianta incolora – pe care am aplicat-o aproape zilnic de cand am primit-o. Imi place foarte, foarte mult, are o formula tare placuta – lichida, usoara, asemenea apei si cam toate fondurile de ten pe care le-am folosit s-au intins foarte frumos pe deasupra. Mai multe detalii desprea ea am scris in articolul de aici.

Crema de ochi Apivita Bee Radiance – hidrateaza, lumineaza si ajuta pielea din jurul ochilor sa-si imbunatateasca textura. Eu o folosesc cu mare drag si din acest motiv v-am mai vorbit despre ea aici.

Love and Tears by By Kilian – este unul dintre parfumurile mele preferate, are o aroma unica, iar mie mi se pare perfect pentru aceasta perioada. Si in plus simturile mele de acum il aproba constant.🙂

Max Factor Creme Puff Blush in nuanta Gorgeous Berries – sunt foarte incantata de acest fard de obraz! Imi place textura lui, felul in care se intinde pe pielea mea, rezistenta sa si nu in ultimul rand culoarea intensa si totodata naturala ce se pastreaza aproape intacta pe parcursul intregii zile.

Uleiul de dus Lavender Apple de la Sabon – l-am cumparat la recomandarea prietenei mele Camelia si de atunci l-am folosit exclusiv. Miroase tare placut, imi hidrateaza si catifeleaza pielea inca din timpul dusului, o curata bine si in plus se consuma si destul de greu. Am in plan sa imi cumpar cat de curand si varianta cu iasomie.

Lipsticks

Dupa ce timp de 3-4 luni nu m-am mai dat deloc cu ruj pe buze, in luna mai am profitat din plin de doua dintre preferatele mele: L’Oréal Freida’s Pure Red si NARS Juliette.

Celui de la L’Oréal i-am facut review acum ceva timp aici.

Pe cel de la NARS il am din iarna, dar nu apucasem sa il folosesc foarte des. Luna trecuta insa i-am descoperit din plin calitatile, este clar un ruj cu personalitate si chiar daca are acea usoara tenta portocalie care in trecut mi se parea ca nu ma avantajeaza, se pare ca pe tenul meu de acum aceasta imi vine de minune. E o placere sa il port!

Cherries

Legat de ce am mai mancat probabil ati observat daca imi urmariti contul de instagram cat de mult iubesc ciresele. Sunt fructele mele preferate si daca as putea as manca zilnic o galeata intreaga!🙂

Dimineata, inainte de micul dejun, imi place sa beau un smoothie de capsuni si banane pe care mi-l prepar cu blenderul meu preferat de la Breville Blend-Active. Nu mai adaug nimic, doar putina apa plata sa se amestece mai bine si consistenta sa fie mai placuta.

The Age of Adaline

Un film ce l-am vazut week-endul trecut si mi-a placut este The Age of Adaline cu Blake Lively pe care probabil o cunoasteti si voi din Gossip Girl. A fost chiar dragut si merita vazut intr-o zi linistita in care nu aveti foarte multe de facut.

Melodia preferata in acest moment este Hozier – Take Me To Church. E ceva mai veche, dar abia acum am inceput sa o ascult pe repeat.

Voi ati incercat produsele de beauty prezentate mai sus?

Si mi-ar placea sa imi spuneti voi ce mai mancati la micul dejun. Eu am cam ramas in pana de idei mai ales ca dimineata prefer sa mananc cel mai mult.

Va pup si va mai astept!

25 thoughts on “May Favorites”

  1. Legat de mancaruri(rasfaturi) si muzica, suntem pe aceeasi frecventa de unda. La fel si in situatia mea legat de melodia lui Hozier, cred ca am ascultat-o acum ceva timp la radio si totusi nu apucasem s-o caut. De curand am inceput si eu s-o ascult pe repeat si chiar te relaxeaza, o voce impunatoare.😀

  2. De cum am vazut rujul Nars am cautat repede swatchuri si acum caut innebunita sa mi-l comand de undeva online. Ai vreun sfat? Banuiesc ca ti l-ai luat din afara, dar poate ai idee. Am cautat pe beautybay, strawberry so feelunique si nu am gasit.

  3. Caut demult indicii, nu stiu de ce, dar aveam o suspiciune ca se intampla lucruri noi si cu adevarat speciale in viata ta. Cred ca am gasit ce cautam pe Instagram! Felicitari!
    Iti impartasesc parerea despre Aquafluide!

  4. Cât de superbe sunt nuanțele rujurilor! Nu știu care-mi place mai mult, dar cred că pe cel de la NARS l-aș purta mai des.😀
    Blush-ul Creme Puff îl am de ceva timp pe wishlist, prea e lăudat.

    La idei pentru micul de jun sunt și eu în pană, parcă m-am săturat de tot.

    1. Si mie imi place Nars-ul mult! E tare potrivit pentru perioada de acum.
      Nuanta asta a blush-ului o recomand, am mai incercat una care nu imi place asa mult, nici ca textura, nici ca pigmentatie.
      Da, si eu sunt in pana de idei, parca am intrat intr-un cerc asa si mancarea se tot repeta.😃

  5. Mi s-a terminat blush-ul si cum paleta e atat de variata zau ca nu stiu ce sa aleg.
    Ma tenteaza cel mentionat de tine. Il trec pe lista si o ma documentez mai mult.

  6. Buna🙂

    As avea o intrebare pentru tine: cum ti-ai inceput tu blogul/ canalul de Youtube si ce recomandari ai avea pentru incepatorii din acest domeniu?🙂

    Multumesc anticipat!

    1. Adina, din pasiune pentru frumos. Mi-am dorit sa impartasesc alaturi de fete ca si mine ce imi place, ce nu imi place si sa le ajut sa-si aleaga cele mai bune produse atunci cand merg la cumparaturi.
      Recomandarea mea este sa iti placa mult sa faci treaba asta pentru ca o sa-ti ocupe o mare parte din timp, sa scrii corect gramatical si literar si sa nu ai asteptari extrem de mari de la inceput.

  7. Hmmm eu inca nu sunt convinsa de lotiunea de la Bioderma. Stiu ca mai este una care lasa urme albe, tot de la Bioderma, dar care matifiaza. Eu am tenul gras.
    Uhhh!! si eu ador ciresele!!! am mancat zilele astea de am spart!

    Cat despre mic dejun, eu vara mananc aproape in fiecare zi omleta cu telemea in ea si langa, o salata de rosii cu ceapa si castraveti (doar in weekend ceapa, ca in timpul saptamanii nu prea e indicat sa duhnesti langa colegi ) si in salata mai faramitez si acolo telemea.! Yam Yam!
    Nu concep omleta fara branza in ea si salata langa :)) Iubesc sa mananc vara asa😀

    In rest mai mananc cate un sandvis cu paine prajita, sau imi mai fac cate un pate de casa (sau cumpar daca mi-e lene, Ardealul mi se pare cel mai gustos), salata de vinete, ca tot incepe sezonul lor, cereale cu lapte…balarii din astea :)))

    1. Mie imi place tare mult crema asta de la Bioderma, nu matifiaza, dar face tenul sa arate bine. AbcDerm matifiaza, dar lasa urme albe si trebuie sa fii atenta cum o intinzi.
      Mananc cirese zilnic, asa mult le iubesc!
      Si eu tot asa omleta cu branza mananc, imi place mult. Sau salata de rosii cu branza si cu un pic de ceapa verde ca asta nu miroase tare. 😀

  8. Ma tenteaza mult parfumul si blush-ul MF!🙂
    Legat de idei de mic dejun, tot la smoothies apelez si eu adesea, imi place sa adaug lapte de soia cu ciocolata si diverse plante (spanac, germeni de plante), pentru un boost de vitamine😀

    1. Parfumul e minunat, preferatul preferatelor de acum. Iar blush-ul este super rezistent.
      Da, smoothie-uri beau si eu destul de des, dar mi se face cam foame dupa ele. 😀

Leave a Reply

