Cu ce produs imi ingrijesc pielea din jurul ochilor

Am incercat week-endul trecut de cel putin trei ori sa iau aparatul foto in mana si sa fac cateva poze pentru blog, sa scriu macar un articol, dar mereu a intervenit cate ceva si nu am reusit sa imi duc planul la bun sfarsit. Stiu ca v-am promis cateva review-uri si prezentari de produse asa ca sper sa ma apuc cat mai repede de treaba desi parca de cand s-a facut mai cald afara ma simt din ce in ce mai obosita si fara chef de nimic. Iar adevarul este ca in aceasta perioada am o groaza de lucruri de facut, de aranjat, de programat si timpul pe care il am la dispozitie face ce face si parca intra din ce in ce mai des la apa. Astazi insa m-am ambitionat si nu m-am lasat inainte de a va scrie cateva randuri despre un nou produs preferat.

Asa cum va spuneam, de cateva saptamani am inceput sa folosesc o noua crema de ingrijire a zonei din jurul ochilor de la Apivita ce face parte din gama Bee Radiant, cu o formula bazata pe celule stem din portocale si cu un continut de pana la 99% ingrediente naturale. Si pentru ca sunt destul de incantata de ea am zis sa v-o aduc la cunostinta.

Apivita Bee Radiant

Crema de ochi Apivita Bee Radiance poate fi solutia pentru o privire mai calda, mai luminoasa, avand in acelasi timp un efect de preventie si de netezire a ridurilor (“mica” mea obsesie din ultimul timp). Este creata pentru a incetini procesul de imbatranire a pielii, pentru a preveni si netezi liniile fine din jurul ochilor, pentru a combate semnele de oboseala (cearcane, pungi, aspect tern) si pentru a restabili luminozitatea naturala a pielii din jurul ochilor. Are o textura fina, rafinata, o culoare alba (la lumina pare usor metalizata), se intinde lejer cu ajutorul degetelor (in general folosesc aratatorul sau mijlociul) si este absorbita rapid de piele. Nu incarca si nici nu imi face zona respectiva sa luceasca excesiv, iar pentru mine este un mare plus acest lucru pentru ca o aplic si dimineata (intotdeauna inaintea cremei de fata).

Zona din jurul ochilor este foarte pretentioasa, sensibila, iar in cazul meu aceasta necesita o ingrijire mai amanuntita. Asa ca prefer de cele mai multe ori sa imi aleg si sa folosesc produse create special pentru problemutele ei care pot da in timp rezultate incantatoare. Iar crema Apivita Bee Radiance mi-a promis multe inca de la primele utilizari cand am observat ca actioneaza ca un usor lifting, ca hidrateaza, catifeleaza, lumineaza si confera zonei ochilor un plus natural de fermitate. Pielea mea nu mai pare la fel de pliata ca inainte, iar anticearcanul pe care il folosesc nu se mai strange aproape deloc in ridurile fine pe care le am. Si pe el nu l-am schimbat.

Per total va spun asa: pe mine crema ma incanta destul de tare, o folosesc aproape zilnic cu mare drag si cred ca voi utiliza cei 15 ml ai sai pana la ultima picatura. Mai ales ca s-au anuntat la orizont multe nopti nedormite.

Pretul pe care il are (141,99 lei) nu este chiar pentru toate bugetele, insa daca va doriti un produs bun, pe care sa il puteti folosi si acum pe timpul verii (textura sa este foarte placuta) eu zic ca merita investitia. O gasiti in farmaciile Sensiblu.

Am facut si o poza listei de ingrediente in cazul in care vreti sa o studiati.

Ingredients Bee Radiant

Acum spuneti-mi si voi ce crema de ochi folositi si va place?

Va pup si va mai astept! Cred ca urmatorul articol va fi cu preferatele lunii.😉

3 thoughts on “Cu ce produs imi ingrijesc pielea din jurul ochilor”

  1. Foarte interesant articolul tau, multumesc pentru sugestie, eu sunt mereu in cautarea unor creme cu efect de lifting, sunt cam obsedata de chestia asta😛 In prezent folosesc o crema contur de ochi de la SpaRustica, dar nu vreau sa ma opresc la ea, desi imi place destul de mult. La pret e cam la jumatate, dar in principiu am un buget de maxim 150 de lei pentru o astfel de crema, se consuma destul de greu, chiar daca sunt doar 15 ml. Inainte de crema asta am folosit serurile cu venin de albine si sarpe de la Diet Esthetic, care mi-au placut foarte, foarte mult, chiar am simtit efectul acela de lifting mult dorit.🙂
    Pupici!

  2. Eu acum folosesc o crema pe care mi-a facut-o Ioana de la Plush Luxury BioCosmetics (si care e pe terminate) – mi-a placut mult, iar dupa asta o sa folosesc Echium&Argan Gentle Eye Cream de la Pai.

Leave a Reply

